Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä en oo täysin varma miten päin pikkuinen masussa oleilee, mutta luulen, että hän on pää alaspäin ja usein jotenkin poikittain: hikka tuntuu mulla alhaalla (eli oisko pää sitten siellä?) ja usein vatsalla suht ylhäällä tuntuu kohoilevan jotain kovaa (peppu?) ja potkuja ja teräviä kovia osia tuntuu useiten oikeassa kyljessä (jalat?), mutta välillä myös vasemmalla. Ja sitten taas välillä vatsa kohoaa kokonaan esim oikelta puolella (peppu ja selkä?), kun pikkuinen kääntyilee. Mä niin haluisin tietää miten päin pikkuinen siellä oikeesti on! :) Tiistaina aamulla neuvola niin ehkä siellä saan kuulla missä asennossa sitä oikeesti ollaan.
Hei tää mun on ihan tollai samanlailla kun sä kuvailit :D mulla on ens viikolla ultra niin jännä nähdä miten päin siellä on...
Meillä päin ainaki synnytystapa-arviossa (eli vipa nva. Lääkäri) ultrataan ja oon kyllä ymmärtäny et jokapaikassa niin tehdään missä vain neuvolassa ultrakoneet löytyy lääkäriltä.