Letrozolin käyttäjiä?

Heippa!

@Nellinen , jotenkin huojentavaa kuulla, että sullakin oli tuo sama kirjaus. Ehkä se tosiaan on vaan vastetta lääkkeelle eikä mitään kummempaa - kai se olisi tullut puheeksi. 😊

Minustakin helpottavaa ja vapauttavaa jättää letrot pois ainakin kesän ajaksi. Minusta tuntuu, että oon ollu tavallista väsyneempi ja jotenkin se, että ei pysy mukana kehon toiminnassa eikä osaa lukea kehoa on ollut aika raskasta. Nytkin viime viikkoisessa ultrassa ei mitään hajua itsellä ollut, että ovis oli jo ihan jo hollilla superajoissa... yleensä on ollut niin kartalla, että missä mennään
Tai on ainakin luullut olevansa... kyllä sitten uä:n jälkeisenä päivänä oli aika jomottavaa tunnetta munasarjoissa, mutta ei ehkä ihme, jos siellä oli isohkot munarakkula ja kysta?! 🤔

@Mirtsukka , minä ajattelin, että pienesti ehkä kipeämmät ja jotenkin vaikeammat menkat. Mutta mulla on tosi runsaat muutenkin ja ihan alussa kipuja vaihtelevasti. Ihan ekassa letrokierrossa menkat kesti tosi pitkään, tiputtelua oli vielä tyyliin 9. Päivänä.

Tsemppiä kaikille yritykseen. Toivottavasti kesä tuo myös hetkiä ottaa rennosti. 😊🌿☀️

Minä tein tänään ihan hentoisen plussan dpo 10, ekasta letrokierrosta tähän yritykseen 🥰 Itselle letrot selvästi sopii, luomuna en toki ovuloi ollenkaan, mutta nyt molemmat raskaudet alkaneet heti ekasta yrityksestä letroilla 🤭

Muokattu viimeksi:
Tänään kp 3 ja aloitin letrot toiseen kiertoon. Mulla on nyt kyllä kamalimmat menkat ikinä. Uskomattoman runsaat ja kivuliaat. En keksi muuta syytä kun eka letrokierto kun ei oo koskaan ennen ollu näin voimakasta vuotoa. Voiskohan olla että kypsyi useampi kun yks munasolu kerta näin runsas vuoto yhtäkkiä? Mielenkiinnolla odotan tulevaa kiertoa.

Tänään kp 3 ja aloitin letrot toiseen kiertoon. Mulla on nyt kyllä kamalimmat menkat ikinä. Uskomattoman runsaat ja kivuliaat. En keksi muuta syytä kun eka letrokierto kun ei oo koskaan ennen ollu näin voimakasta vuotoa. Voiskohan olla että kypsyi useampi kun yks munasolu kerta näin runsas vuoto yhtäkkiä? Mielenkiinnolla odotan tulevaa kiertoa.
Mä en tiedä mistä johtuu, mut mun menkat on vaan niukentunut kierto kierron perään. Viimeiset oli enää 2 päivää ja pari päivää joskus pyyhkiessä ruskeaa. Neljäs letrokierto menossa. Jotenkin ton tiputtelun olen yhdistäny letroihin, sitä ei oikein ennen oo ollut. Ehkä se on tosi yksilöllistä miten kukin reagoi?

Minkä pituisia kiertoja teillä on ollut letroilla?
Nyt eka letrokierto menossa, ovulaatio plussa kp 15.
Nyt kp 31, eikä kuukautisia näy missään, eikä edes pientä tiputtelua, että ne olisivat alkamassa.
Negatiivinen raskaustesti tehty aamulla.

Sani, minulla on ollut nyt kolme kuukautta letrot, eka kuukausi oli 28, seuraava 33 ja kolmas nyt meneillään kp 24. Edellinen kierto viivästyi ja nyt tämä saattaa olla lyhyempi pariviikkoisen UÄ-tilanteen mukaan. Monenpituisia kiertoja siis, yleensä kiero 28-30 pv. Harmi kuulla, että testi oli negatiivinen. ❤️‍🩹

Mun edellinen kierto, mikä lie kysta sitten iskikään vasemmalle, mutta teroista huolimatta kierron pituudeksi tuli sitten 53pv. Nyt uusi kierto ja terot syöty, kp12 ei ovisplussaa mutta hirveessä kiimassa lähdin miestäni katsomaan, tänään uudet hänkipänkit (kp14) ja äsken oli ovis+. Ollut jotenkin erikoinen kohtukipu jo tuon perjantain auvon jäljiltä et limakalvo on joko tosi valmis antamaan tähän kiertoonsa kaiken tai sit kysta siellä vielä vaivaa. Toivon tietty valmiutta, koska ollaan NIIIIIIN samoissa viime vuotisen raskauden ajankohtaa (silloin menkat oli heinäkuun puolivälissä ja raskaus tosiaan alkoi kyseisestä kierrosta).

Mun edellinen kierto, mikä lie kysta sitten iskikään vasemmalle, mutta teroista huolimatta kierron pituudeksi tuli sitten 53pv. Nyt uusi kierto ja terot syöty, kp12 ei ovisplussaa mutta hirveessä kiimassa lähdin miestäni katsomaan, tänään uudet hänkipänkit (kp14) ja äsken oli ovis+. Ollut jotenkin erikoinen kohtukipu jo tuon perjantain auvon jäljiltä et limakalvo on joko tosi valmis antamaan tähän kiertoonsa kaiken tai sit kysta siellä vielä vaivaa. Toivon tietty valmiutta, koska ollaan NIIIIIIN samoissa viime vuotisen raskauden ajankohtaa (silloin menkat oli heinäkuun puolivälissä ja raskaus tosiaan alkoi kyseisestä kierrosta).
Eli siis letrot syöty, kp 3-7 ja 2,5mg. Melkein pysyi ajatus tässä touhotuksessa

Mulla oli letrojen kanssa 27-28vrk pituiset kierrot 😊 Kahdessa ekassa oli myös terolutit, kolmannessa ei ja kierto oli silti ihan normaali.
Mulla ei ole ollut ikinä kiertojen pituuksien kanssa mitään ongelmaa ja itseasiassa kävin tällä viikolla uudella gynellä tutkituttamassa kesäkuussa mahdollisesti havaittua kohdun polyyppia, ja mitään polyyppia ei todettu lainkaan 🤷🏽‍♀️ Kohtua laajennettiin keittosuolaliuoksella, jotta se päästiin tutkimaan joka puolelta ja lääkäri totesi, että mitään poikkeavaa ei ole havaittavissa, ei kohdussa eikä munasarjoissa. Hän myöskin oli kanssani samalla linjalla, että nyt ennen lapsettomuuspolin ensikäyntiä voisi olla täysin luomuna - ei letroja eikä teroluteja, kun kaksi aiempaa raskauttakin alkaneet ilman mitään tukia.
Nyt siis menossa täysin luomukierto, tänään kp12 ja ClearBluen pinkkiin ovistestiin hymynaama 😊 Keho toimii siis täysin ajallaan ilman letrojakin ⏰️ Lääkäri oli vähän ärsyttävänkin optimistinen, kun sanoi että uskoo mun olevan raskaana jo ennen ensikäyntiä. Kivaa, että ovat optimistisia mutta näin vuoden toivomisen jälkeen taas tuo kuulostaa enemmän kirpaisulta kuin tsempiltä. Toki sitä toivomme tietenkin itse myös! 🤞🏼
Olo on kyllä kieltämättä aika rento nyt, kun mitään kohdun muutoksia ei olekaan ja ensikäynti aika siintää tulevaisuudessa 🌈

Takaisin