Letrozolin käyttäjiä?

Mulle gyne sanoi sillon aikanaan, että lähinnä seuranta sen takia, että onko vastetta ollenkaan. Letrojen kanssa ei välttämättä tarvitse teroluteja, koska jos letroillat tulee ovulaatio, niin sitten todennäköisesti myös keltarauhanen kehittyy. Itsellä tällä hetkellä kp 102, eli tarvitsen terot, jotta saa "nollattua tilanteen" 😅

Mulla on parhaillaan menossa toinen letrokierto. Ensimmäinen oli 2,5mg annoksella ja päättyi negaan. Nyt oli 5mg annos. Mulle on määrätty letrot kp2-6 ajaksi ja seurantaultra on vasta 3.kierrosta, eli seuraavassa kierrossa, jollei nytkään tule plussaa.
Mulla on lisäksi myös terolut kp15-24 (tai dpo2 alkaen). Esikoista yritettäessä mulla oli ennen menkkoja ruskeaa tiputteluvuotoa ja yritysajat on muutenkin olleet pitkähköjä (esikoinen tärppäsi 11kk jälkeen, km raskaus ekasta kierrosta ja nyt on mennyt 9kk - toki välissä oli kohtutulehdus), joten lääkäri totesi ettei kevyestä avustuksesta ole haittaakaan. Kierrot on aina olleet säännöllisiä.
Viime kierrossa mulla tikkutesti näytti ovisplussaa kp11, nyt tässä kierrossa testasin vain cb pinkeillä digeillä ja hymynaama tuli kp12. Mulla alkaa menkat aina kolmantena päivänä terolutin lopettamisesta mikä on kiva, niin kierrot pysyy ennakoitavissa.

Kävin tänään gynekologilla tarkistuskäynnillä kun 2vk sitten oli alkava raskaus joka näytti menevän kesken. Nyt kohtu oli tyhjentynyt luonnollisesti täysin. Sain luvan aloittaa tänään letrozolin. Seuranta-ultra pitäisi olla kp 12 tienoolla mutta se sattuu juuri juhannukselle eli en tiedä jääkö tässä kierrossa välistä. Nyt kokeillaan ekaa kertaa letroja ja loppu kiertoon terolutit ja toivotaan parasta🙏🥹

Kävin tänään gynekologilla tarkistuskäynnillä kun 2vk sitten oli alkava raskaus joka näytti menevän kesken. Nyt kohtu oli tyhjentynyt luonnollisesti täysin. Sain luvan aloittaa tänään letrozolin. Seuranta-ultra pitäisi olla kp 12 tienoolla mutta se sattuu juuri juhannukselle eli en tiedä jääkö tässä kierrossa välistä. Nyt kokeillaan ekaa kertaa letroja ja loppu kiertoon terolutit ja toivotaan parasta🙏🥹
Jännää, toivotaan parasta! 🤞🏻 Itsellä sama kombo edessä, aloitan noin viikon päästä letrot. Nyt vielä pari päivää teroja, että saa uuden kierron käyntiin

Takaisin