Heippa!
@Nellinen , jotenkin huojentavaa kuulla, että sullakin oli tuo sama kirjaus. Ehkä se tosiaan on vaan vastetta lääkkeelle eikä mitään kummempaa - kai se olisi tullut puheeksi.
Minustakin helpottavaa ja vapauttavaa jättää letrot pois ainakin kesän ajaksi. Minusta tuntuu, että oon ollu tavallista väsyneempi ja jotenkin se, että ei pysy mukana kehon toiminnassa eikä osaa lukea kehoa on ollut aika raskasta. Nytkin viime viikkoisessa ultrassa ei mitään hajua itsellä ollut, että ovis oli jo ihan jo hollilla superajoissa... yleensä on ollut niin kartalla, että missä mennään
Tai on ainakin luullut olevansa... kyllä sitten uä:n jälkeisenä päivänä oli aika jomottavaa tunnetta munasarjoissa, mutta ei ehkä ihme, jos siellä oli isohkot munarakkula ja kysta?!
@Mirtsukka , minä ajattelin, että pienesti ehkä kipeämmät ja jotenkin vaikeammat menkat. Mutta mulla on tosi runsaat muutenkin ja ihan alussa kipuja vaihtelevasti. Ihan ekassa letrokierrossa menkat kesti tosi pitkään, tiputtelua oli vielä tyyliin 9. Päivänä.
Tsemppiä kaikille yritykseen. Toivottavasti kesä tuo myös hetkiä ottaa rennosti.