Kesäheinä85
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Minulla on kaksi
eikä ole innostunut liikaa.. ystävällä oli Ruotsissa jopa kolme ennenkuin auttoi... 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, hyvä tietää et voi olla isompikin tuo annos! Ei saatu mitään ohjeita seksin suhteen ennen ultraa enkä tajunnut kysyä. Ens ma on ultra. Jos todetaan et siel onkin jokut kunnon kypsymisbileet menossa ja sit onkin monikkomahdollisuus ja yhdyntäkielto, mut ollaanki jo ehditty talletellaMinulla on kaksieikä ole innostunut liikaa.. ystävällä oli Ruotsissa jopa kolme ennenkuin auttoi...
![]()
Pelkät letrotkin voi auttaa!Hei! Liityn uutena tähän keskusteluun. Ekaa kertaa myös koko palstalla. :)
Meillä on yritystä takana jo miltei kaksi vuotta ja olemme alkuvuodesta päässeet julkiselle hoitoihin. Tässä kuussa aloitettiin hoidot ja alkuun letrozol + inseminaatio, mutta ovulaatio sattui viikonlopulle, joten pelkän letrozolin varaan jää tämä kierto. Harmittaa. :/
Minulla letrozol aloitettiin ehkä aika pienellä annoksella, että 1 tabl joka toinen päivä kiertopäivinä 3-7. Tämä kuitenkkn riitti siihen, että tällä viikolla näkyi 2 mahdollista johtofollikkelia (16 ja 18 mm) ultrassa.
Selvää syytää lapsettomuudelle ei ole selvinnyt. Minulla on säännöllinen kierto ja ovulaatio oletettavasti normaalisti. Miehellä hieman alentunutta siittiöntuotantoa.
Letrot kyllä sekoitti sen verran, että ns. ovulaatiolimaa en havainnut ollenkaa samassa määrin, kuten tavallisesti. Mutta digitaalinen ovulaatiotesti näytti tänään positiivista aivan ajallaan). Kuukautiset tuntuivat kestävän kyllä tavallista pidempään ja pientä vuotoa oli vielä 9 kiertopäivänä. Minulla on todella runsaat kuukautiset, voi kestää sen 7 päivääkin, mutta tuo oli erilaista kuin yleensä. Mutta muuta oiretta en ole oikein huomannut letroista.
Tämän viikon väliultrassa näkyi kahden johtofollikkelin lisäksi vähän nestettä lantiossa ja oikealla puolella munasarjoissa "sameana/sekakaikuisena 14x15mm muutos". Tuo muutos näkyi myös aikaisemmin kun kävimme helmikuussa ensimmäisellä kerralla. Kuulemma näistä ei tarvinnut huolestua, mutta alkaa aina mietityttämään...
Lueskelin vähän jo aiempia viestejä, mutta jään kuulolle, mitä kokemuksia letroista on ja ois kiva kuulla, onko pelkät letrot voineet auttaa, jos ei inseminaatio ole ollut mahdollinen kierrossa.
Mukavaa viikonloppua :)