Letrozolin käyttäjiä?

Mulla oli ekassa kierrossa minimiannos KP3-7 ja sitten ultrassa katsottiin että oliko tapahtunut mitään (kävin yksityisellä niin oikein ultrattiin mikä oli musta kiva vaikka olikin kallista). Vähänlaista oli vaste niin käski syömään 3pv lisää ja sitten katsottiin uudelleen, oli kuin olikin lähtenyt folli kasvamaan! Kehoitti tokaan kiertoon sitten kuitenkin pitämään sen minimiannoksen (oli juuri kesälomat alkamassa eikä voinut ultrata tokan kierton aikana niin ei otettu riskejä). Eli ei toi pidempi kuuri minimiannoksella välttämättä huono idea ole, etenkin jos sullakin oli niitä järjettömän pitkiä kiertoja. 🤔 Kyselin kyllä että mitä jos tokan kierron jälkeen haluan kokeilla isompaa määrää, niin kuulemma 2.5mg päivinä 3, 5, 7 ja 5mg päivinä 4 ja 6 olisi sitten ollut myös vaihtoehtona ettei suoraan tuplaa annosta.

Mulla toki tuli myös kysta-episodi väliin (sivulla 425 pvm 7.8. koko tarina) eli sekin on mahdollista että lääke kypsyttää sinne kystan, mutta ei kannata menettää toivoa, kun siitä pääsee eroon voikin tulla mukavan vahva ovis ja vaikka tärpätä! 😅
Kiitos vastauksesta! Yritin etsiä tieteellistä tietoa tuohon pitempään ottoaikaan liittyen tai aloituspäivään, mutta lääketieteen tutkimus on itselle tuntemattomampi ala joten sieltä nyt ei hirveästi viisaammaksi tullut. Tuo esittämäsi epäily pitkiin kiertoihin liittyen vaikuttaa itsellekin loogisimmalta selitykseltä. Sittenpä sen ekassa ultrassa näkee mikä se vaste on. Menisipä helmikuu nyt nopeasti :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Kiitos vastauksesta! Yritin etsiä tieteellistä tietoa tuohon pitempään ottoaikaan liittyen tai aloituspäivään, mutta lääketieteen tutkimus on itselle tuntemattomampi ala joten sieltä nyt ei hirveästi viisaammaksi tullut. Tuo esittämäsi epäily pitkiin kiertoihin liittyen vaikuttaa itsellekin loogisimmalta selitykseltä. Sittenpä sen ekassa ultrassa näkee mikä se vaste on. Menisipä helmikuu nyt nopeasti :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Joo näistä on kyllä tosi vaikea löytää yksiselitteistä tietoa ja siinä missä potilaissakin on eroja, tuntuu että joka lääkärillä on eri kokemuksia ja eri lähestymistapoja samalle potilaalle. 😅 Toi letroannostus tuntuu aluksi olevan vähän hakuammuntaa. Toivon mukaan löytyy pian se sopiva annos ja tahti!🤞

Minkälaisia menkkoja teillå on ollut, jos useampia follikkeleja ovuloituu samaan aikaan? Onko luteaali ollut silloin pidempi? Mulla proge oli viikko ovikswsta 89,1. Tånään dpo 13 ja mitään muita oireita ei ole kuin jörkyn kipeät nännit. Yleensä lievää tai keskitason kipua on jo pari päivää ennen menkkojen alkua ja tisseissä ei mitään tuntemuksia. Toki mulla ei ovista normaalisti olekaan vaan kierrot on pyörineet tähän asti teroilla.

@Nukkelapsi ootko tehnyt raskaustestiä?
Mulla ei kyllä letrozolit aiheuttaneet normaalia kummempia menkkatuntemuksia.. väsymystä ja turvotusta ehkä enemmän... Ja päänsärkyä silloin kun niitä söi sen 5 päivää...

@Kesäheinä85 vaikka kuinka monta 🤣 meillä oli tosiaan ison monikkoriskin takia inssikin peruttu ja viikko selibaattia 🙃

Katsotaan nyt. Illalla saunan jälkeen alkoi hento juilinta. Aamulla testaan vielä, jos menkat loiataa poissaoloaan edelleen.

Takaisin