Letrozolin käyttäjiä?

Tuun ens viikolla perästä ja juon vappuna :mad: prkl ku tajus täs yhtäkkiä et ei prkl kohta on taas menkat

Onneks ne alkaa pikkuhiljaa jatkamaan noita hoitoja

Joo mullekin oli positiivinen yllätys, kun kävin KYS:in sivuilta lukemassa, että ovulaatioinduktioita, inseminaatioita ja pakastealkioiden siirtoja alkavat tekemään taas ensi viikolla. Tietty tilanne voi muuttua myös ja siihen on varauduttava. Joten ehkä seuraavassa kierrossa pääsis 3. Inssiin.

Dpo12 ja saldona vain onneton viivan paikka, jos sekään tuossa ladatussa näkyy :( Luovutin ja söin jo sushia ja join lasin viiniä.

Ens kierrossa syön vielä ne letrot ja yritän pidättäytyä kofeiinista yms ja sit vois alkaa laskeskelemaan riittäiskö rahat tehdä ivf hoito yksityisellä :)

https://aijaa.com/SZhLOU

Dpo12 ja saldona vain onneton viivan paikka, jos sekään tuossa ladatussa näkyy :sad001 Luovutin ja söin jo sushia ja join lasin viiniä.

Ens kierrossa syön vielä ne letrot ja yritän pidättäytyä kofeiinista yms ja sit vois alkaa laskeskelemaan riittäiskö rahat tehdä ivf hoito yksityisellä :)

Hyvin haaleena näkyy, mut näkyy kummiskin. Voikun ois plus! :Heartred

Mä en oo ikinä saanu ainuttakaan viivanpaikkaa tai roskishaamua, vaikka oon käyttäny ties mitä paskatestejä. Mahtaa se olla "yllätys", jos joskus oikeesti plussaa.

Mä tänään pahoitin mieleni, kun kaveri vitsaili, että "voi että, pitäsköhän HOMMATA toinen lapsi niin sais eilen julkaistun äitiyspakkauksen, on niin ihana laatikko" Kuuluu taas semmoseen kategoriaan tuo lause, mitä kukaan lapsettomuudesta kärsivä ei halua kuulla. Hohhoijaa. Mitäs te muuten olitte mieltä uudesta pakkauksesta? Sitä kun katteli, tuli vaan mieleen, et voikun ton sais sit itekkin konkreettisesti..

Hyvin haaleena näkyy, mut näkyy kummiskin. Voikun ois plus! :Heartred

Mä en oo ikinä saanu ainuttakaan viivanpaikkaa tai roskishaamua, vaikka oon käyttäny ties mitä paskatestejä. Mahtaa se olla "yllätys", jos joskus oikeesti plussaa.

Mä tänään pahoitin mieleni, kun kaveri vitsaili, että "voi että, pitäsköhän HOMMATA toinen lapsi niin sais eilen julkaistun äitiyspakkauksen, on niin ihana laatikko" Kuuluu taas semmoseen kategoriaan tuo lause, mitä kukaan lapsettomuudesta kärsivä ei halua kuulla. Hohhoijaa. Mitäs te muuten olitte mieltä uudesta pakkauksesta? Sitä kun katteli, tuli vaan mieleen, et voikun ton sais sit itekkin konkreettisesti..
Mä tykkäsin, oli aivan ihana, kyllä tänne kelpais :arghh:

Otan pakkauksen kyllä oli millanen oli, jos vaan sais joskus sen :Heartred

Steffi pahoittelut! Kyllä siinä tosiaan näkyy jotain! Kumpa lähtisi vielä vahvistumaan.
Miksi yksityiselle ivf?

Täällä dpo5, turvottaa ja väsyttää mut pistän terolutien piikkiin :oops:

Dpo12 ja saldona vain onneton viivan paikka, jos sekään tuossa ladatussa näkyy :sad001 Luovutin ja söin jo sushia ja join lasin viiniä.

Voiskohan toi tosta vielä vahvistua kuitenkin (?) :rolleyes:

Otan pakkauksen kyllä oli millanen oli, jos vaan sais joskus sen :Heartred

Steffi pahoittelut! Kyllä siinä tosiaan näkyy jotain! Kumpa lähtisi vielä vahvistumaan.
Miksi yksityiselle ivf?

Täällä dpo5, turvottaa ja väsyttää mut pistän terolutien piikkiin :oops:
Ei jaksais jonottaa sinne julkiselle, tää korona tauko ja kesätauot edessä, niin varmaan menis vähintään 6kk. Mutta täytyy nyt katsoa ja pohtia :)

Voisko siinä olla jotain:pompus: mun testi aamulla oli tyhjä ja hanat aukesi puolilta päivin. Jälleen lähtöruudussa. Täällä toivotaan että tyks seurais perässä ja aukasis hoitoja, mut pelkään kyl et menee syksylle:sorry: kp 3-7 sit taas letrot naamaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Tsekkasin äitiyspakkauksen. Oli mun makuun. Otin esikoisesta, mutta suurin osa vaatteista jäi kyllä käyttämättä ja olivat aika huonolaatuisia:grumpy: mut kyl se siihen juttuun kumminkin kuului:happy: jos joskus vielä tarvii miettiä tätä asiaa, niin otetaan kyl rahana

Voisko siinä olla jotain:pompus: mun testi aamulla oli tyhjä ja hanat aukesi puolilta päivin. Jälleen lähtöruudussa. Täällä toivotaan että tyks seurais perässä ja aukasis hoitoja, mut pelkään kyl et menee syksylle:sorry: kp 3-7 sit taas letrot naamaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Tsekkasin äitiyspakkauksen. Oli mun makuun. Otin esikoisesta, mutta suurin osa vaatteista jäi kyllä käyttämättä ja olivat aika huonolaatuisia:grumpy: mut kyl se siihen juttuun kumminkin kuului:happy: jos joskus vielä tarvii miettiä tätä asiaa, niin otetaan kyl rahana
Höh, kurja juttu :( Testasin toisella testilla vitivalkoisen negan eli se siitä :( Aukeispa itelläkin vaan hanat, mutta ei mitään vielä näy.. Juon nyt vähän tota viiniä ja sit vois olla taas tipattomalla vaikka kesäkuun alkuun asti :grin

Mietin tässä, että voiskohan lugesteron olla jotenkin parempi luteaalivaiheen tuki, kuin terolut, onko teille sanottu siitä mitään? Ihan kuin oisin jostain lukenu, että se vois edistää paremmin raskauden alkamista. Mulla ois nuita teroluteja, mutta en esim. nytkään syöny niitä ja ei ole tiputellut, mutta joskus kun söin niitä letro kierrossa tuli ekat tiputtelut dpo 11.. Haluisin kokeilla jotain uutta tähän seuraavaan ehkä viimeiseen letrokiertoon :oops:

Mietin tässä, että voiskohan lugesteron olla jotenkin parempi luteaalivaiheen tuki, kuin terolut, onko teille sanottu siitä mitään? Ihan kuin oisin jostain lukenu, että se vois edistää paremmin raskauden alkamista. Mulla ois nuita teroluteja, mutta en esim. nytkään syöny niitä ja ei ole tiputellut, mutta joskus kun söin niitä letro kierrossa tuli ekat tiputtelut dpo 11.. Haluisin kokeilla jotain uutta tähän seuraavaan ehkä viimeiseen letrokiertoon :oops:
Lugesteron sisältää luontaista progesteronia ja terolutissa se on synteettisesti valmistettua hormonia. Jostain muistan lukeneeni, että lugesteron olisi parempaa. Lugesteronia on pääsääntöisesti määrätty aiemmin lapsettomuushoidoissa tukemaan raskauden alkamista. Nykyään yhä enemmän kuulee, että määrätäänkin terolutia.

Lugesteron sisältää luontaista progesteronia ja terolutissa se on synteettisesti valmistettua hormonia. Jostain muistan lukeneeni, että lugesteron olisi parempaa. Lugesteronia on pääsääntöisesti määrätty aiemmin lapsettomuushoidoissa tukemaan raskauden alkamista. Nykyään yhä enemmän kuulee, että määrätäänkin terolutia.

En tiedä onko totta, mutta täältä joltain palstalta lukenut joskus että terolut voisi ainakin poikien kohdalla tehdä jotain hallaa kehitykselle?? Toivottavasti ei ole totta.

Mulle on vaan teroluteja määrätty tukemaan, ja nyt lisäksi pieniä määriä ovitrellea (2pv välissä aina ja pikkuinen annos, neljä kertaa yhteensä oviksen jälkeen).

Mulle määrättiin terolut säännöllistämään kiertoa letrojen kanssa. Vanha kokenut gyne (nykyään eläkkeellä) ainakin sanoi että teroluteista ei ole haittaa vaikka raskautuisikin.

Mikähän siinä on, että on sit siirrytty määräämään nuite teroluteja enemmän.. Tietenkin onhan se paljon halvempi lääke, mutta mitä olen ihmisten kokemuksia lueskellut niin lugesteron on ainakin pitänyt tiputtelua paremmin pois monella.

En tiiä miksi alettu. Mun kohalla sen takia kun pyysin niitä, aikasemminkin ollu terolutit kiertoa tasaamassa ja toimineet minulle vähillä sivuvaikutuksilla.

Mikähän siinä on, että on sit siirrytty määräämään nuite teroluteja enemmän.. Tietenkin onhan se paljon halvempi lääke, mutta mitä olen ihmisten kokemuksia lueskellut niin lugesteron on ainakin pitänyt tiputtelua paremmin pois monella.

Mulla on ollut pitkään luget tasaamassa mun vuotohäiriötä, vaihtelevan huonolla menestyksellä kumminkin. Näähän on siis keltarauhashormonia sisältäviä lääkkeitä, tukevat keltarauhasen toimintaa. Mutta ei voi silti sanoa että auttaisivat raskautumaan siinä mielessä, että siinä tarvitaan siitä huolimatta se onnistunut hedelmöitys- ja kiinnittymisprosessi vaikka näitä käyttäisikin. Oon käyttänyt näitä valmisteita kohta vuoden ja ihan yhtä valkoisia testejä tulee niillä kun ilmankin.

Edittinä. Tänään Kp3, aika aloittaa taas letrot.

Muokattu viimeksi:
Takaisin