Pystyykö inssiä tehdä sitten "etukäteen" perjantaina jos ovis osuis lauantaille? :)
Yleensä kai inssit pyritään tekemään ovisplussan jälkeisenä päivänä, että jos ovisplus tulis pe niin sen vois tehdä jo poikkeuksellisesti perjantaina. Mutta jos rakkula on tarpeeks iso niin kyllä sen kai voi irrotuspiikillä sumplia aiemmaksikin
no tää on vaan spekulointia, pitää kysellä klinikalta sitten kun se uus kierto alkaa.
ennen ollut aika tasan 14päivää.

Luteaalivaiheeksi tuli nyt ilmeisesti 15päivää, se taitaa olla ihan hyvä pituus? Mä oon siis vieläkin ihan pihalla kaikista normaalikiertoon liittyvistä asioista kun pillereitä popsin sen 10 vuotta niin onko nyt niin että mun kierto tulee todennäköisesti olemaan sen 32 päivää kun nyt ovulaatio on saatu tulemaan? Maaliskuusta asti on kierrot ollut 28 päivää kun olen teroja syönyt mut nythän vasta oli takana eka kierto joka sisälsi ovulaation.
Kai normaalikierron pituudeksi yleensä lasketaan se 25-35 pv.. Mut jos tiiät jatkossa sun oviksen ajankohdan niin siitä laskemalla tuon luteaalivaiheen pituuden (eli ovispäivä + 15 pv) pystyt arvioimaan milloin menkat pitäs alkaa.
Mikä siis hyvä mun tilanteessa kun aikaisemmin ovista oli vaikea saada kiinni tai sitten sitä ei tullut ollenkaan.
ensi maanantaina sitten ultraan. Tänään tuli onneks hyviä uutisia. Oon yksityisellä hoidossa ja oon ollu enemmän kuin tyytyväinen palveluun. Lompakolle tosin on niin tyyris, joten päätin jatkaa julkisella. Ja sieltähän tulikin jo sitten aika kuukauden päähän
Toivon tosin että sinne ei tartteisi mennä, vaan tulisi plussa. Ohjeessa oli, että tulisi käydä verikokeissa alkukierron aikana. Ja mulla kun on niin pitkä kierto, niin laskin että se aika osuu just kierron ekoille päiville. Niin mietin tässä vaan, että onkohan ok että käyn labrassa sitten vasta paria päivää ennen sitä aikaa.. Ja mikähän tuossa on ideana että juuri alkukierron aikana on käytävä?