Letrozolin käyttäjiä?

Dpo6 eikä yhtään tärppiolo. Lämmöissä pieni dippi eilen ja aika sama tänään. Luulis et ois enemmän jos kiinnitysdippi. Plääh. Eilen kyl vedin semmoset raivarit et ihmettelin mistä se tuli :bag:
 
Oon sanonu tän jo monesti tässä ryhmässä, mutta sanon taas. Älkää luovuttako vielä, vaikkei ois tärppiolo ja testit negaa. Toivoa on aina siihen asti kun menkat tulee :)

Mulla tänään toinen letropäivä, ja aiemmissa kierroissa oireena ollu paineen tunne vatsassa. Mutta nyt sitten iski kahvipöydässä yks kaks kunnon kuumat aallot, oli kyllä hirvee tunne :sour: ja päätäkin särkee.. Toivottavasti ei kestäs loppupäiviä, vaikka mitäpä sitä ei sen pienen ihmeen vuoksi kestäs.
 
Oon sanonu tän jo monesti tässä ryhmässä, mutta sanon taas. Älkää luovuttako vielä, vaikkei ois tärppiolo ja testit negaa. Toivoa on aina siihen asti kun menkat tulee :)

Mulla tänään toinen letropäivä, ja aiemmissa kierroissa oireena ollu paineen tunne vatsassa. Mutta nyt sitten iski kahvipöydässä yks kaks kunnon kuumat aallot, oli kyllä hirvee tunne :sour: ja päätäkin särkee.. Toivottavasti ei kestäs loppupäiviä, vaikka mitäpä sitä ei sen pienen ihmeen vuoksi kestäs.

Totta puhut mutta tulee jotenkin olo et ei uskalla toivoa. Ihan kun dpo6 pitäis jo olla kaikki oireet :hilarious: mutta kun jotkut sanoo jo dpo5 aistineensa olevansa raskaana :hungover::hilarious: dpo8 aattelin tehä negan ja sit yritän ootella dpo11-12 asti seuraavan testin kanssa.. No jos ei nyt tärppää ni ens kierrossa sit :angelic: pelottaa tietää miehen tulokset, jos ne on huonot ni lähes turha toivo luomuna yrittää..

Tsemppejä :Heartred
 
Mua jotenki aivan kauhistuttaa kun petytte negatiivisia testejä 5-6päivää ovulaation jälkeen
Mulle tehtiin ivf ja kiinnittymiskipu tuli muistaakseni 5-6päivää alkionsiirron jälkeen ja raskausoireet paaaljon myöhemmin.
 
En oo kai mitään kiinnityskipua tuntenu mut en älynny sitä viimeksikään.. Eihän sitä kaikki tunne :angelic::bag:
 
Mitähän kertoo, vai kertooko mitään, kun mä en ole huomannut en letroista enkä terolutista mitään sivuoireita. Tosin ei ole tullut tulostakaan, että... :confused005
 
Vivisa älä luovuta vielä!


Tunti sitten tuli vessakäynnin yhteydessä pönttöön reilusti ruskeanpunaista verta et sieltä ne menkat puskee läpi viimeisenä teropäivänä. Sen jälkeen ei ole vuotanut vielä. Normaalit menkkakivut on pysynyt poissa, terot auttaa niihin? Noh, luteaalivaihe pidentyi kahdella päivällä.

Alkais vaan nyt kunnolla vuoto et muuttuis kp1:ksi. Sit letrot avuksi kp 3-7, jos se aikaistaisi ovulaatiota puolestaan.
 
Tässä kierrossa taas saankin kärsiä reiluista pms-oireista jo hyvissä ajoin :sad001 Rinnat on kipeytynyt ja akne leimahti naamaan riemuisasti :inpain:
 
Täällä dpo 14. Testasin aamulla raskauskeijulta tulleella one step-liuskalla negan, joten menkkoja odotellessa :grin alkaispa jo uus kierto :angelic:
 
Itsellä kiertopäivä 26. Menkat yleensä alkanut kp27-28 jälkeen mutta Letrozolin kanssa on lyhentynyt 26 päivään, eli huomenna ehkä alkaa. Vielä ei ole mitään kipuja, ei vatsakipua tai arkoja rintoja, saa nähdä alkaako yllättäen.
 
Mäkin aattelin viel varmistaa (kyllä, se pitää varmistaa:bag:) dpo13-14 negan ja seuraavaksi inssiä odotellessa. Pieni tsäänssi et ovis+ osuis lauantaille jollon inssi ei tuu onnistumaan mut pitää yrittää olla vielä ajattelematta sitä kun uus kiertokaan ei viel käynnistyny et tietää varmasti ens kierron kiertopäivien viikonpäivät.
 
Smoothie onko inssissä jokin seurantaultra? Menettekö Letroilla kuitenkin? Onko irroituspiiikki?

On seurantaultra jos tai kun mennään lääkkellisellä kierrolla. Kun uus kierto alkaa soittelen klinikalle ultra-ajan ja keskustelen vielä mennäänkö letroilla vai pistoksilla ja irroituspiikin aattelin ehkä ottaa varmuuden vuoksi.
 
Täällä dpo 14. Testasin aamulla raskauskeijulta tulleella one step-liuskalla negan, joten menkkoja odotellessa :grin alkaispa jo uus kierto :angelic:

Samat jutut:grin Dpo14-15, aamulla one step liuskalla nega, menkkoja odotellessa:hilarious:
Flo sovellus näyttäisi menkkoja huomenna saapuvaksi - en oo varmaan koskaan oottanut näin kuumeisesti et tulis täti kylään ja uus kierto aluille:woot:
 
Samat jutut:grin Dpo14-15, aamulla one step liuskalla nega, menkkoja odotellessa:hilarious:
Flo sovellus näyttäisi menkkoja huomenna saapuvaksi - en oo varmaan koskaan oottanut näin kuumeisesti et tulis täti kylään ja uus kierto aluille:woot:


Sama täällä :woot: Flo sovelluksen mukaan alkaisi tänään, mutta ei ole alkanut muuta kun flunssa. Alkaa olee toiveet pelottavan korkealla.
 
Mäkin aattelin viel varmistaa (kyllä, se pitää varmistaa:bag:) dpo13-14 negan ja seuraavaksi inssiä odotellessa. Pieni tsäänssi et ovis+ osuis lauantaille jollon inssi ei tuu onnistumaan mut pitää yrittää olla vielä ajattelematta sitä kun uus kiertokaan ei viel käynnistyny et tietää varmasti ens kierron kiertopäivien viikonpäivät.

Pystyykö inssiä tehdä sitten "etukäteen" perjantaina jos ovis osuis lauantaille? :)
 
Takaisin
Top