Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oon sanonu tän jo monesti tässä ryhmässä, mutta sanon taas. Älkää luovuttako vielä, vaikkei ois tärppiolo ja testit negaa. Toivoa on aina siihen asti kun menkat tulee :)
Mulla tänään toinen letropäivä, ja aiemmissa kierroissa oireena ollu paineen tunne vatsassa. Mutta nyt sitten iski kahvipöydässä yks kaks kunnon kuumat aallot, oli kyllä hirvee tunne ja päätäkin särkee.. Toivottavasti ei kestäs loppupäiviä, vaikka mitäpä sitä ei sen pienen ihmeen vuoksi kestäs.
Tuliko muille Letrozolista ihan kammottavia päänsärkyjä?
Mä en pystyny edes töihin menemään ku tuntu oikeasti siltä että pää halkee justiin
Vivisa älä luovuta vielä!
Tässä kierrossa taas saankin kärsiä reiluista pms-oireista jo hyvissä ajoin Rinnat on kipeytynyt ja akne leimahti naamaan riemuisasti
Onhan nuo myös raskausoireita :angelic:
Smoothie onko inssissä jokin seurantaultra? Menettekö Letroilla kuitenkin? Onko irroituspiiikki?
Täällä dpo 14. Testasin aamulla raskauskeijulta tulleella one step-liuskalla negan, joten menkkoja odotellessa alkaispa jo uus kierto :angelic:
Samat jutut Dpo14-15, aamulla one step liuskalla nega, menkkoja odotellessa
Flo sovellus näyttäisi menkkoja huomenna saapuvaksi - en oo varmaan koskaan oottanut näin kuumeisesti et tulis täti kylään ja uus kierto aluille
Mäkin aattelin viel varmistaa (kyllä, se pitää varmistaa:bag:) dpo13-14 negan ja seuraavaksi inssiä odotellessa. Pieni tsäänssi et ovis+ osuis lauantaille jollon inssi ei tuu onnistumaan mut pitää yrittää olla vielä ajattelematta sitä kun uus kiertokaan ei viel käynnistyny et tietää varmasti ens kierron kiertopäivien viikonpäivät.