Letrozolin käyttäjiä?

No niin. Eilen ei tullut edes viivanpaikkaa ovulaatiotestiin. Tänään n. kp 9 tuli ekaa kertaa haalea viiva keskenmenon jälkeen. Edistystä tämäkin, kun osoittaa että nyt kierto on oikeassa uomassa ilman lääkkeitä. Toivottavasti tummenee, kun miestä on kaadettu varmuuden vuoksi joka toinen päivä ja sama jatkuu. Pää on myös vähän kipeä. Mullahan särkee pää ja iho kukkii aina hormonitason muutoksista. :angelic:
 

Liitteet

  • 20190802_104615.jpg
    20190802_104615.jpg
    26.3 KB · Katsottu: 139
Minulla kokeiltiin neljä kiertoa isommalla annoksella, viimeisessä niistä follikkeli kasvoi ultrien perusteella sen verran hitaasti, että lääkäri totesi paremmaksi siirtyä pistoksiin. Seuraavassa kierrossa oli käytössä pistokset, ja niistä esikoinen tärppäsi. Eli joillain letrozolista ei vain tule vastetta, ja silloin on ihan turha jatkaa niillä yrittämistä. Kunkin kroppa reagoi lääkkeisiin eri tavalla.

Minulla letrozolista ei myöskään tullut mitään oireita, joista olisi voinut kuvitella niiden toimivan, mutta pistoksista tuli ihan selkeät ovislimat yms. joita en ollut ikinä ennen kokenut. Muita oireita ei minulle pistoshoidoista tullut.

Kiitos tästä tiedosta :) Saa nähdä jatketaanko mullakaan enää neljättä kiertoa letroja, jos ei tästä kolmannesta tärppää. Aloitan taas huomenna letrot kp 5-9 ja ultraan menen kp 14. Toiseen kiertoon nostettiin annosta, mutta ei sillä juurikaan ollu mitään vaikutusta verrattuna ekaan, yhtä hidasta follikkelin kasvu.
 
Kauhulla odotan tuleeko kuinka kovat menkkakivut tänne :nailbiting: tässä kierrossa kun oli oviskivut jo aika sietämisen rajoilla :grin

Mietteissä myös että näinköhän pukkaa vatsatautia tms. kun ollut kohta viikon verran päivittäin huono olo, ja vatsaa vääntää.
 
Kauhulla odotan tuleeko kuinka kovat menkkakivut tänne :nailbiting: tässä kierrossa kun oli oviskivut jo aika sietämisen rajoilla :grin

Mietteissä myös että näinköhän pukkaa vatsatautia tms. kun ollut kohta viikon verran päivittäin huono olo, ja vatsaa vääntää.

Josko oletkin onnistunut tavoitteessasi? :woot:

Mulla raskaus alkoi "kuukautis"kivuilla, jotka alkoi pikku hiljaa koventuen n. 10 päivää ennen kuin kuukautisten piti alkaa. Vatsa oli sekaisin. Oli outo olo. Kohtua ja oikeaa munasarjaa pisteli. Ovulaatio tuntui tuossa kierrossa sykkivänä kipuna oikealla kp 12. Keltarauhanen löytyikin sitten oikealta :angelic: ja se ilmeisesti aiheutti myös vatsanväännöt.

Uskalsin testata vasta, kun kk oli 10 päivää myöhässä, koska oireet muistutti yhden kerran testaamani Lugesteronin valeoireita. Ajattelin että oireet johtunee Ovitrellesta. Viiva ei ollut vielä kp 36/26 yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Näin jälkikäteen ajatellen olisikohan kp26 näkynyt koko viivaa, vaikka hcg-määrä oli koko raskauden ajan täysin normaali.
 
Muokattu viimeksi:
Kp30/28 ja ei menkkoja. Onks se nyt niistä teroista kiinni et venyy ku aikasemmat kierrot söin kp15-24 ja menkat alko kp29, nyt söin terot kp18-27 niin alkaaks nää nyt sit todennäköisesti kp32?!:inpain::confused2
 
Outoa unia. Meinasin pyörtyä kun nousin (varmaan sokerit alhaalla). eilen seksi sattui aluksi hirveesti. Mut ollutkin taukoa dpo0 jälkeen. Lähinnä itselleni laitan ylös, tyhmänä alkaa taas toiveet nousta.. Nyt dpo5.
Kuvassa lämmöt tähän mennessa. Taidan jo ti dpo8 testata koska on miehen synttärit :hilarious: tuskimpa on mitään kerrottavaa vielä silloin..
 

Liitteet

  • Screenshot_20190803-103216_FF Mobile.jpg
    Screenshot_20190803-103216_FF Mobile.jpg
    58.9 KB · Katsottu: 189
Tuliko muille Letrozolista ihan kammottavia päänsärkyjä?
Mä en pystyny edes töihin menemään ku tuntu oikeasti siltä että pää halkee justiin
 
Tuliko muille Letrozolista ihan kammottavia päänsärkyjä?
Mä en pystyny edes töihin menemään ku tuntu oikeasti siltä että pää halkee justiin

Ei ainakaan ekassa kierrossa ollut.. Oon kyllä kuullu että voi tulla :hungover:
 
Kp30/28 ja ei menkkoja. Onks se nyt niistä teroista kiinni et venyy ku aikasemmat kierrot söin kp15-24 ja menkat alko kp29, nyt söin terot kp18-27 niin alkaaks nää nyt sit todennäköisesti kp32?!:inpain::confused2

Todennäköisesti noin kuin arvelet mutta periaatteessa kierto ois ilman terojakin venynyt muutaman päivän pidemmäksi kun oviskin oli nyt myöhemmin, koska luteaalivaihe on jokaisella aika sama kierrosta toiseen.

Tuliko muille Letrozolista ihan kammottavia päänsärkyjä?
Mä en pystyny edes töihin menemään ku tuntu oikeasti siltä että pää halkee justiin

Mulle tuli ehkä yhdessä tai parissa letrokierrossa yhtenä päivänä hetkellinen pieni pääkipu mutta ei mitään kovia, en muista otinko ees särkylääkettä..

Testasin tänään taas miljoonannen kerran negan. Nyt dpo10. Huoh miten tätä jaksaa, suututtaa.
 
Todennäköisesti noin kuin arvelet mutta periaatteessa kierto ois ilman terojakin venynyt muutaman päivän pidemmäksi kun oviskin oli nyt myöhemmin, koska luteaalivaihe on jokaisella aika sama kierrosta toiseen.



Mulle tuli ehkä yhdessä tai parissa letrokierrossa yhtenä päivänä hetkellinen pieni pääkipu mutta ei mitään kovia, en muista otinko ees särkylääkettä..

Testasin tänään taas miljoonannen kerran negan. Nyt dpo10. Huoh miten tätä jaksaa, suututtaa.

Eihän nega dpo10 ole vielä lopullista???
 
Testasin tänään taas miljoonannen kerran negan. Nyt dpo10. Huoh miten tätä jaksaa, suututtaa.

Tsemppihalit:Heartred Samat fiilikset. Terveisin istun taas täällä tikku kädessä ja tiirailen josko siihen voisi ajatuksen voimalla jotain ilmestyä:meh: dpo12/kp30
 
Tuliko muille Letrozolista ihan kammottavia päänsärkyjä?
Mä en pystyny edes töihin menemään ku tuntu oikeasti siltä että pää halkee justiin
Mulla tuli tokassa letrokierrossa hirveä hedari.
Saa nähdä miten nyt kun ens viikolla pitäis alkaa round3!
 
Tsemppihalit:Heartred Samat fiilikset. Terveisin istun taas täällä tikku kädessä ja tiirailen josko siihen voisi ajatuksen voimalla jotain ilmestyä:meh: dpo12/kp30

Samaa mäkin oon yrittäny monesti ja sitä pitää yrittää monta kertaa päivässä ja usein vielä seuraavanakin päivänä:banghead:
 
Tuliko muille Letrozolista ihan kammottavia päänsärkyjä?
Mä en pystyny edes töihin menemään ku tuntu oikeasti siltä että pää halkee justiin

Joo minulle tuli noin neljässä ekassa kierrossa sellainen 4-5 päivän kestävä migreenipäänsärky. Se oli aika tuskaista ja uuvuttavaa. Pystyin juuri ja juuri olemaan töissä ja hoitamaan pakolliset asiat sinä aikana. Mutta onneksi sitten viimeisimmät kierrot ovat menneet ilman päänsärkyä ja pahoinvointia, ainoastaan järkyttävät menkkakivut ovat jääneet :hilarious:
 
Dpo 12, menkkajomutukset loppuneet, 10/10 teroja mennyt. Tiputteluvuotoa ei ole näkynyt. Testasin sitten vaikka ei pitänyt. Ovulaatio testi haalea viiva raskauskeijun onestep, paketin mukana tullut raskaustesti nega. Varmaan sit viimeistään tiistaina alkaa vuoto.
 
Takaisin
Top