Letrozolin käyttäjiä?

@Jokku mulla aloitettiin letrot 1tbl kp 4-8. Toisessa kierrossa 1tbl kp 2-7 koska ovulaatio tuli ekassa lääkärin mielestä myöhään. Kolmannesta kierrosta eteenpäin 2tbl kp 3-7. Ja ovulaatio tuli joka toisessa kierrossa kp 17 annoksesta riippumatta.
 
@Jokku meillä myös 2,5mg letrozole kierron 3-7 päivinä. Ultrilla ja verikokeella todettu toimivaksi annokseksi ovulaation aikaan saamiseksi. Itse en mitään haittavaikutuksia näistä huomannut.
 
Kyllä se nyt on niin, että minä olen raskaana! Viikkoja on nyt 5+3. Me jäämme nyt toivomaan, että kaikki menee hyvin 🫶🏻

Kaikille muille tsemppiä tulevaan ! ✨
FC3D8264-BAC3-4A2F-B1F2-3F819B466387.jpeg
 
Tääl on menossa dpo6, ihmeen vähän oon oireita kyttäillyt. Jos nyt jotain muistiin kirjattavaksi niin hirveää palelua ollut ja tänään t o d e l l a ailahteleva mieliala, on ollut harmitusta ja itkua ja kiukkua ilmassa. Toivottavasti viikonloppu menee nopeasti ja sit tiistaina ajattelin dpo10 testata. 😊 Huomenna ja sunnuntaina ajattelin ottaa lasillisen punkkua, eikö sillä pitänyt olla kiinnittymistä edistävä vaikutus. 😉
 
Täällä dpo 3 ja tuakokierto pistoshoidoista. Nyt oli letrot ja ovulaatio oli niillä ennätys aikaisin, jo kp 13. Vuoto ja kierto tuntunut normaalille nyt kaksi kiertoa.

Olo on silti aika maassa. Puoli vuotta OI-hoitoja, joista kaksi kemiallista. 🥲
 
Tääl tosiaan dpo10 ja aamulla nega testi.👎🏻

Testasin jo eilen joten ei ollut niin suuri pudotus tän päivän nega. Varmaan huomenna testaan kanssa, voihan se vielä posiksi muuttua, vaikka tuskin. 😐
 
Takaisin
Top