Letrozolin käyttäjiä?

@Jokku mulla aloitettiin letrot 1tbl kp 4-8. Toisessa kierrossa 1tbl kp 2-7 koska ovulaatio tuli ekassa lääkärin mielestä myöhään. Kolmannesta kierrosta eteenpäin 2tbl kp 3-7. Ja ovulaatio tuli joka toisessa kierrossa kp 17 annoksesta riippumatta.

@Jokku meillä myös 2,5mg letrozole kierron 3-7 päivinä. Ultrilla ja verikokeella todettu toimivaksi annokseksi ovulaation aikaan saamiseksi. Itse en mitään haittavaikutuksia näistä huomannut.

Kyllä se nyt on niin, että minä olen raskaana! Viikkoja on nyt 5+3. Me jäämme nyt toivomaan, että kaikki menee hyvin 🫶🏻

Kaikille muille tsemppiä tulevaan ! ✨
FC3D8264-BAC3-4A2F-B1F2-3F819B466387.jpeg

Tääl on menossa dpo6, ihmeen vähän oon oireita kyttäillyt. Jos nyt jotain muistiin kirjattavaksi niin hirveää palelua ollut ja tänään t o d e l l a ailahteleva mieliala, on ollut harmitusta ja itkua ja kiukkua ilmassa. Toivottavasti viikonloppu menee nopeasti ja sit tiistaina ajattelin dpo10 testata. 😊 Huomenna ja sunnuntaina ajattelin ottaa lasillisen punkkua, eikö sillä pitänyt olla kiinnittymistä edistävä vaikutus. 😉

Tääl tosiaan dpo10 ja aamulla nega testi.👎🏻

Testasin jo eilen joten ei ollut niin suuri pudotus tän päivän nega. Varmaan huomenna testaan kanssa, voihan se vielä posiksi muuttua, vaikka tuskin. 😐

Täällä oli tänään ensimmäisen oi kierron ultra! Kp 12 tänään ja toisella puolella oli 1 follikkeli, 23mm, joka oli jo sen näköinen, että ovulaatio olisi jo tapahtunut. Ei siis syytä ollut saada reseptiä irroituspiikkiin. Harmitus on kova, koska en ollut osannut ajatella että ovulaatio olisi tapahtunut jo näin aikaisin (luonnollisessa kierrossa en ovuloi lainkaan tai kun ovuloin, se tapahtuuu vasta kp 20 jälkeen). Ei siis ole ollut kunnolla yritystä, muutamana päivänä toki. Ovulaatiotestitkään eivät mulla toimi.

@Allinen en oikeen osaa sanoa, onhan sitä jotain tuikkimista alavatsalla ollut ja sitä palelua mutta en jotenkin jaksa liikaa miettiä kun ei aiemmissa raskauksissakaan oo ollut mitään selkeää eroa muihin kiertoihin. 😅 Tsemppiä huomiseen ultraan!

@Jokku harmi että ovis yllätti aikaisin, mutta onneksi sitä seksiä ei tarvitse olla montaa kertaa, yksikin oikein ajoittunut riittää tosi mainiosti. 😊 Oliko kohdun limakalvo ehtinyt mukaan kun oli ovis noin aikaisin? Muutetaanko sulla letrojen annosta vai oliko toi oviksen ajankohta lääkäristä ok?

Tääl on tänään dpo12 (tai dpo13, ovis oli mun mielestä just puoliltaöin) ja alkoi menkat, höh. Aika lyhyt luteaali oli, en muista millon näin lyhyt vaikka oli luget tukena 🤔. Uutta kiertoa kohti!

Kp12 ultrassa käyty ja tilanne näyttää hyvältä. Ovis osuu ehkä jo sunnuntaille tai maanantaille, koska follikkeli oli jo melko iso. Mittoja ei sanonut, täytyy katsoa kannasta kunhan teksti sinne tulee. Limakalvo myös ok. Inseminaatioita tehdään vain ti-pe joten tässä kierrossa ei sinne ehkä päästä. 😵

Nyt oli tullut Kantaan kirjaus eli 10mm limakalvo ja 20mm follikkeli. Ihme homma, ei ole koskaan tullut ovulaatiota näin aikaisin. Liekkö viime kierto vaikuttaa kun oli niin pitkä 🤔

Mä tässä kans mietin että mulla jos ovulaatio tapahtuu (harvoin), se tapahtuu yli kp22 kohdalla. Siks nyt mietityttää onko ovulaatio nyt tapahtunut liian aikaisin (ja onko limakalvo ollut liian ohut) jos ovulaatio tapahtunut kp kp 9-10.

Takaisin