Letrozolin käyttäjiä?

@Viikuna91 Joo, mulla on ultra nyt perjantaina kp 9, niin siellä näkee. Toivotaan, että letrot auttaisi limakalvoonkiin, jos/kun ovis tapahtuisi nyt "oikein". Ja sulle tsemppiä ensi viikkoon! Dpo 6 jälkeen on kyllä tuskaisimmat päivät aina odotella 😅
Jospa ne olisi auttanut sulla limakalvoonki👏🏼 Mulla vasta 5.12 kp 13 eka vasteultra. Ei millään malttaisi oottaa😁
 
Dpo11 ja nega. Ja vatsakivut. Sieltä se vuoto on puskemassa 😏 no parin viikon päästä se ivf-suunnittelu. Mitenhän nopeesti pääsee tositoimiin..
Pahoittelut negasta❤ meillä myös ivf suunnittelu n. Parin viikon päästä. Taidetaan sit tammikuussa olla jännäilykaverit. Mulla pitäs tammikuun menkat alkaa ennusteiden mukaan n. Puolen välin paikkeilla. Jos meille sit lokakuiset suotaisiin❤
 
@Unis Kiitos vielä luteaalituen vinkkaamisesta! Olinhan siitä tiennyt, mutta ilman viestiäsi en olisi tajunnut kuitenkaan tarttua toimeen. Sain Cyclogest-kapseleista reseptin tänään, kun soitin. Tilasin ne apteekkiin ja saan huomenna aamulla, joten ihan oikeaan aikaan dpo4 pääsen aloittamaan. 🤗
 
Pahoittelut negasta❤ meillä myös ivf suunnittelu n. Parin viikon päästä. Taidetaan sit tammikuussa olla jännäilykaverit. Mulla pitäs tammikuun menkat alkaa ennusteiden mukaan n. Puolen välin paikkeilla. Jos meille sit lokakuiset suotaisiin❤
Mä en tiedä miten meillä menee kun meillä on vasta eka käynti tyksissä, kun siirtivät Hämeenlinnasta kun siellä ei tehdä ivf:ää 🤔 mut siellä oltiin sitä mieltä et suoraan ivf tai ics kun miehen näyte on huono.
 
Mä en tiedä miten meillä menee kun meillä on vasta eka käynti tyksissä, kun siirtivät Hämeenlinnasta kun siellä ei tehdä ivf:ää 🤔 mut siellä oltiin sitä mieltä et suoraan ivf tai ics kun miehen näyte on huono.
Toivottavasti pääsette pian kans tositoimiin. Meille lupailtu heti alkuvuodesta. Saan kyl varmasti hepulit, jos jostain syystä siirtyiski pidemmälle.
 
@Unis Kiitos vielä luteaalituen vinkkaamisesta! Olinhan siitä tiennyt, mutta ilman viestiäsi en olisi tajunnut kuitenkaan tarttua toimeen. Sain Cyclogest-kapseleista reseptin tänään, kun soitin. Tilasin ne apteekkiin ja saan huomenna aamulla, joten ihan oikeaan aikaan dpo4 pääsen aloittamaan. 🤗
Eipä mitään ☺️ Hienoa, että järjestyi!
 
Äsken otin neljännen letron. Oireita on ollu yöhikoilu ja maha aivan sekaisin. Onko muilla ollut vastaavaa?
Mulla on nykyään ihan kauhee päänsärky aina letrojen aikaan. Maha on kans ongelmallinen, mutta en oo huomannut sen liittyvän letroihin. Yöhikoiluun en oo kiinnittänyt ainakaan huomiota. Toivottavasti oireet helpottaa, kun letrot loppuu! Itsellä se päänsärky helpottaa pari päivää letrojen lopetuksesta.
 
Pahoittelut negasta❤ meillä myös ivf suunnittelu n. Parin viikon päästä. Taidetaan sit tammikuussa olla jännäilykaverit. Mulla pitäs tammikuun menkat alkaa ennusteiden mukaan n. Puolen välin paikkeilla. Jos meille sit lokakuiset suotaisiin❤
Miten @Juliet92 sun kierto menee joulukuussa? Sä taidat tulla muutaman päivän musta jäljestä päivien osalta (menkkakivuista päätellen kp1 huomenna).

Onko sul hajuukaan mitä ivf:n ensikäynnillä tehdään? Mietin, et pitääköhän sellanen varata meillekin joulukuulle erikseen vai meniskö yhdistettynä seuraavaan inssiin. En jaksais ”hukata” yhtään kiertoa sen vuoksi, ettei olla saatu jotain infoja 😬😅
 
Meistä taitaa aika monella alkaa tammikuusta tai alkuvuodesta ivf. Onpa jännittävää ja samalla toiveikasta 🌈 Kiitollinen mieli siitä, että saa taittaa tällasta matkaa yhdessä, vaikka nimimerkkien takana ollaankin ja kenellekään ei tätä toivoisi. Toivottavasti plussaillaan urakalla ivfllä tai ennen sitä letroilla ja päästään samoihin odotusryhmiin!
 
Mulla on nykyään ihan kauhee päänsärky aina letrojen aikaan. Maha on kans ongelmallinen, mutta en oo huomannut sen liittyvän letroihin. Yöhikoiluun en oo kiinnittänyt ainakaan huomiota. Toivottavasti oireet helpottaa, kun letrot loppuu! Itsellä se päänsärky helpottaa pari päivää letrojen lopetuksesta.
Pääkipua mulla myös ollut nyt parina iltana ja normaalisti minulla ei ole pää kipeä muutakuin sairaana. Toivottavasti tosiaan loppuu kunhan letrotkin loppuu. Toisaalta olen valmis kestämään melkein mitä vain kunhan vain saisi raskauden alkamaan🥹
 
Meistä taitaa aika monella alkaa tammikuusta tai alkuvuodesta ivf. Onpa jännittävää ja samalla toiveikasta 🌈 Kiitollinen mieli siitä, että saa taittaa tällasta matkaa yhdessä, vaikka nimimerkkien takana ollaankin ja kenellekään ei tätä toivoisi. Toivottavasti plussaillaan urakalla ivfllä tai ennen sitä letroilla ja päästään samoihin odotusryhmiin!
Toivon niin kovasti, että eden ivf tuo teille toivotun lopputuloksen❤️ sen olisi te ja kaikki muutkin ansainneet!
 
Miten @Juliet92 sun kierto menee joulukuussa? Sä taidat tulla muutaman päivän musta jäljestä päivien osalta (menkkakivuista päätellen kp1 huomenna).

Onko sul hajuukaan mitä ivf:n ensikäynnillä tehdään? Mietin, et pitääköhän sellanen varata meillekin joulukuulle erikseen vai meniskö yhdistettynä seuraavaan inssiin. En jaksais ”hukata” yhtään kiertoa sen vuoksi, ettei olla saatu jotain infoja 😬😅
Noh eilen illalla vikan lugen laitoin, joten odotan menkkoja alkavaks ke tai to. Eli suht samoissa mennään. Kp3-7 aattelin letrot vetästä. En kyl ovista tikuttele tässä kierrossa, lämpöjä kyllä seurailen ja ne on sit tietty aina jälkijunas osottanu kyl oviksen samaan kuin testien mukaan.

En nyt oo varma mut varmaan ainakin opastetaa niit pistämisiä ja käydään yleisesti läpi sitä hoitoa ja mitä lääkityksiä jne🤔

Olis kyllä ihana plussailla urakalla ja päästä samoihi LA ryhmiin. Viimestää sit alkuvuodest. ❤

Täälkin kyl jo kipuilee taas enemmän maha ja selkä, alkais ny mahdollisimman pian uus kierto.
 
Äsken otin neljännen letron. Oireita on ollu yöhikoilu ja maha aivan sekaisin. Onko muilla ollut vastaavaa?
Mulla menee nyt tänään aamulla neljäs. Oireina kans yöhikoilu ja heräily/valvominen ja lievä päänsärky. Lisäksi järjetön väsymys, mut en tiedä voiko johtua letroista 😅 Vatsaa kans kiertää, mut ei oo sekasin ollut enempiä. Molemmilla puolilla välillä nippaillut munasarjoja, toivon kovin et olis hyvä merkki 🤞🏻
 
Mulla menee nyt tänään aamulla neljäs. Oireina kans yöhikoilu ja heräily/valvominen ja lievä päänsärky. Lisäksi järjetön väsymys, mut en tiedä voiko johtua letroista 😅 Vatsaa kans kiertää, mut ei oo sekasin ollut enempiä. Molemmilla puolilla välillä nippaillut munasarjoja, toivon kovin et olis hyvä merkki 🤞🏻
Mulla kans tuota yöheräilyä ollu, mutta mietin että johtuku vaan siitä ku mies piiiiitkästä aikaa yövuorossa😂 jospa ois hyvä merkki nuo nippailut. Millää ei jaksais oottaa ultraan asti, että näkee vasteen
 
Meistä taitaa aika monella alkaa tammikuusta tai alkuvuodesta ivf. Onpa jännittävää ja samalla toiveikasta 🌈 Kiitollinen mieli siitä, että saa taittaa tällasta matkaa yhdessä, vaikka nimimerkkien takana ollaankin ja kenellekään ei tätä toivoisi. Toivottavasti plussaillaan urakalla ivfllä tai ennen sitä letroilla ja päästään samoihin odotusryhmiin!
Hyvin sanottu! 🌈
Mä tuun hieman jälkijunassa IVF matkalle mutta ilolla seuraan teidän muiden onnistumisia alkuvuodesta. Nimittäin tilastollisestihan teistä moni on kesään mennessä jo hyvin raskaana. 🙏✨🌈

Dpo8. Joko sais testata huomenna? 🤪
 
Te ketkä syötte/olette syöneet letroja niin millaisia tuntemuksia ne on aiheuttanu mahassa/ovulaation lähestyessä/munasolun alkaessa kasvamaan?
Halusin tiedustella, koska mulle niin uusi asia.
 
Takaisin
Top