Letrozolin käyttäjiä?

Tääl on jo varhain dpo4 taas heitetty kirves kaivoon. Tutut epämääräset kipuilut jo alkanu niinku aina täs kohtaa kiertoa. Eikä täs kohtaa voi merkitä raskautta. Tämmösiä oloja alkanu tulee vasta helmikuisen km jälkee. Mä en tiedä miks ja mitä se km aiheuttanu ku tällee oireillu. Ja liittyykö toi siihen mitä lie onkaan ettei tärppiä tule.
Täällä dpo 3 ja mulla kans tyypilliset menkkajomot ym alkaneet. Tässä vuoden aikana on pari kiertoa ollut, ilman mitään kipuiluja, jolloin ihan varma oon ollu tärpistä, mut ei. Eli täällä ihan sama miltä tuntuu kun ikinä ei tärppää.

Täällä dpo 3 ja mulla kans tyypilliset menkkajomot ym alkaneet. Tässä vuoden aikana on pari kiertoa ollut, ilman mitään kipuiluja, jolloin ihan varma oon ollu tärpistä, mut ei. Eli täällä ihan sama miltä tuntuu kun ikinä ei tärppää.
Onks sun kivut keltarauhasjomottelua vai ihan menkkakipua? Mulla on noita keltarauhasjomoo mut nyt sit taas tommost kummallist toosa/peräsuoli kipuilua mikä yleensä viikkoa ennen menkkoi ilmestyyy ja vie sit kaiken toivonkin tärpistä.

Me ollaan menty ilman liukkaria
Onks sun kivut keltarauhasjomottelua vai ihan menkkakipua? Mulla on noita keltarauhasjomoo mut nyt sit taas tommost kummallist toosa/peräsuoli kipuilua mikä yleensä viikkoa ennen menkkoi ilmestyyy ja vie sit kaiken toivonkin tärpistä.
Eka on selkeet keltarauhasen jomottelut, sit vaihtuu yleensä dpo5 sellaseks epämääräiseks menkkajomoksi. Mulla käytössä 20mg, joka vähän lieventää oireita. Viime kierrossa menkat tuli ennen kuin kerkesin ottaa vikan terolutin. Ilman terolutteja luteaali mulla 9 päivää, nyt sen on saanut pidennettyä siihen 14 päivään.

Me ollaan menty ilman liukkaria

Eka on selkeet keltarauhasen jomottelut, sit vaihtuu yleensä dpo5 sellaseks epämääräiseks menkkajomoksi. Mulla käytössä 20mg, joka vähän lieventää oireita. Viime kierrossa menkat tuli ennen kuin kerkesin ottaa vikan terolutin. Ilman terolutteja luteaali mulla 9 päivää, nyt sen on saanut pidennettyä siihen 14 päivään.
Itel ei tiputteluita, mut luteliaali n. 10 päivää ilman lugeja. Lugeista sit alkaa pari päivää viimesestä lugesta. Ennen esikoistakin oli lyhyttä luteliaalia, et alkaa tuntuu silt et tärppäämättömyys ei oo lugeista kii. Mut ennen km menkkajomot alko kyllä vasta päivää enenn vuotoa, et tää on kyl omituista et näin aikasi.

@Viikuna91 Joo, edelleen haamuilee dpo9. Tässä tän aamun testi. Ajattelin jatkaa testailuja nyt päivittäin, vaikka alunperin oli ajatus testata vast ke seuraavan kerran 😊

Liitteet

• 6CA9DD8F-DE44-47AC-B18D-7229658D4818.jpeg
    6CA9DD8F-DE44-47AC-B18D-7229658D4818.jpeg
    801.6 KB · Katsottu: 97
Dpo 10, edelleen haamuilee vai näkeekö mun silmät vaan väärin 👀 haaleempi toki kuin eilen eli en tiedä voisko tää lähteä tästä enää vahvistumaan.
Kyllä määki tuossa haamun nään, toivotaan parasta, että lähtee vahvistumaan🤩

Dpo 10, edelleen haamuilee vai näkeekö mun silmät vaan väärin 👀 haaleempi toki kuin eilen eli en tiedä voisko tää lähteä tästä enää vahvistumaan.
Näkyy ihan selvä! Voi kun huomenna ois lähteny jo tummumaan 🥰 Mites pitkään se ovitrelle näkyy...?

@Unis kumpa tuo tummuisi!

Mä en muista mitä olen viimeksi kirjoittanut tänne, mutta en ole ollut niin aktiivinen ja sitä vastoin hyvin itseeni käpertynyt... Elämäni 11. letrokierto menossa ja ottaa kaaliin kaikki. Tosi harvoin riitelemme miehen kanssa ja viime päivinä minä olen kehittänyt riitoja pikku asioista, pohjavireenä "minä joudun kärsimään kaikki nämä ronkkimiset ja hormonit ja sivuvaikutukset ja piikit ja ankat..." vaikka minkäs se mies sille mahtaa.. Ja se on ollut vielä niin hyvä tuki koko matkan että vähän turhaa ryöppyä on saanut... Olen kyllä pyytänyt anteeksi aina.

Ovistestit vielä hailakoita, tummunevat loppuviikolla ja mennään yksityiselle inseminaatioon. Se sentään on rentoa tässä että rahalla saa ja hevosella pääsee, eli viikonloppu ei ole este inssille. Vähän luulen että se osuu lauantaille.

@Onnenomena mulla on kans katkeroitumista havaittavissa, vaikka kuten sanoit, ei se miehen syy ole. Olen yrittänyt asiaa purkaa rakentavammin niin, että ollaan juteltu miehen kanssa siitä, mitä arjen asioita hän voi ottaa kantaakseen, koska tämä lapsettomuusasia kuormittaa meitä epätasaisesti. Voisiko tästä olla teillekin apua? Ei tätä epätasapainoa toki se ratkaise että mies esimerkiksi ottaa vetovastuun jostain kotityöstä, mutta on se mun mielestä auttanut kuitenkin vähän. Voin sitten ottaa enemmän aikaa itselleni ja niille asioille jotka auttaa mua palautumaan jne. Ja on tässä oikeasti ihan ajankäytöllinenkin epätasapaino kun naisella on usein enemmän lääkärikäyntejä, apteekista haetaan lääkkeitä, reseptien uusintaa, lääkärin kanssa kommunikointia (en ole varma voisiko tätä jakaa eri tavalla mutta ainakin meillä lääkäri soittaa aina mulle), lääkkeiden ottoa jne. jne.

Mulla joskus näkynyt dpo 11 aikoihin vielä ovitrell. Tässä kierrossa dpo 11 ei näkynyt yhtään mitään vaikka raskaana olinkin, joten pidän peukkuja sulle täällä 😍👍
Ihana kuulla 😭🥰 mulla on tänään ollut jotenkin mieli maassa, kun ajattelin jotain jo näkyvän, jos olisi tärpännyt.

Mikä dpo sulla näky testeissä plussa? Edit. löytyikin tästä keskustelusta eli dpo13? Oliko kuinka haalea/vahva silloin?

@Unis mullakin raskauteen johtaneessa kierrossa eka haamujen haamu vasta dpo12 eli kyllä vielä voi plussaksi muuttua ja eihän sitä tiedä onko toi sun haamu oikea vai ovitrelle 🌈

Tyhmä kysymys enemmän ultrassa käyneille tai muuten tietäville. Meillä ois ultra dpo3 ja mä mietin et voiko siellä näkyä mitään? Tuossa vaiheessahan hedelmöittyminen on tapahtunut ja matka kohti kohtua menossa (tai sitten ei ole hedelmöittynyt) mutta voiko tuota nähdä ultrassa? 😁 Tuskin? Keltarauhasen ehkä vissiin näkee.

Ihana kuulla 😭🥰 mulla on tänään ollut jotenkin mieli maassa, kun ajattelin jotain jo näkyvän, jos olisi tärpännyt.

Mikä dpo sulla näky testeissä plussa? Edit. löytyikin tästä keskustelusta eli dpo13? Oliko kuinka haalea/vahva silloin?
En tiedä näitkö kuvan testistä minkä laitoin pari päivää sitten. siitä hitusen vaaleampi oli, mutta ihan kunnon nähtävä viiva oli. 😊 Hauskaa näissä viivoissa on että siitä yhdestä kemiallisesta näkyi selvästi testissä raskaus jo dpo11 ja nyt taas ei mitään 😁 en siis ymmärrä millä periaatteella joskus näkyy ja joskus ei 🤔😁

Takaisin