Letrozolin käyttäjiä?

Joo tän bongasinkin, mut melko suolanen hinta vaan liukkarista🙈
Aijaa, voi hitsi. Tää voi olla tyhmä kysymys ja TMI mutta ootteko yrittäneet kostuttaa ihan vaan syljellä? Me käytettiin vuosia liukkaria ja sitten kun alettiin yrittää beibiä niin jätettiin liukkarit pois ja yllätyin että homma pelittää ns. kuivempaan kierron aikaankin ihan syljen avulla. Tää on varmasti tosi henkilökohtainen juttu että mikä kenelläkin toimii ja varmasti joillakin oikea liukkari on tarpeen.

Aijaa, voi hitsi. Tää voi olla tyhmä kysymys ja TMI mutta ootteko yrittäneet kostuttaa ihan vaan syljellä? Me käytettiin vuosia liukkaria ja sitten kun alettiin yrittää beibiä niin jätettiin liukkarit pois ja yllätyin että homma pelittää ns. kuivempaan kierron aikaankin ihan syljen avulla. Tää on varmasti tosi henkilökohtainen juttu että mikä kenelläkin toimii ja varmasti joillakin oikea liukkari on tarpeen.
Eipä oo tullu sitä kokeiltuu. Mut täytyy nyt kattel millai noi limakalvot kehittyy. Kyl eilenkin hommat pelitti eikä sattunu, mut normimeininkiin verrattuna vähän kuivempaa. Täytyy kans kokeil pidempiä esileikkejä.

Jeeesh, ei varmaa mitään liukkarii tarvii. Tänään luisti jo hyvin eikä kuivalta tuntunu. Vagisania oon illalla pistäny hoitamaan limakalvoja, mut ei liukkarina käytetty.

Eli toivon, et se kuivattava vaikutus jäi lähinnä niille päiville ku letroi söi.

Tulispa ovis pian. Haluu päästä piinailee.

Edit. Taitaa lähestyä😱 aika tummaa viivaa piirtää jo ja vasta kp10. Oli kyl yhes luomukierroski ovis jo kp12 ja ovisplus ja ovis tuli samana päivänä🤔
Luulen et täl menol vois tiistaina kp12 ol ovisplus.

Liitteet

• 20221113_135810.jpg
    20221113_135810.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 62
Muokattu viimeksi:
Siis härregyyd ei oo tummumistahti ikin ollu näi kiivasta. Melkosia pillereit😁 ihmettelen, jos ei viimestää oo ti plussa. Saattaa jopa huomen jos täl tahdil vahvistuu. Toivottavasti limakalvo ehtiny tarpeeks kasvaa. Eggiksiä on ja munasarjanippailut kiihtyy. Tänään oli seksiä puolenpäivä aikaa, jos huomen plussa ni pitäsköhä huomen illal vai vast ti varmistel🤔 en tiiä onko miehen tilanteen takia joka päivä tahti liikaa sperman kannalta. Sperma todettu ok, mutta perussairauden takia en tiiä millai saa sit lastia tulemaan. Yks kierto ku vedettii 4 päivää putkee ni alko olee kuti aika tiukas. Olishan tos toisaalta 1,5vrk sit väliä jos huomen illal sit.. on tää kyl taas sellast ylianalysointia😁

Liitteet

• 20221113_183422.jpg
    20221113_183422.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 67
@Juliet92 hyviä talletteluja! 🥰 Oliko sulla ultraa tulossa jossa näkisi onko limis kerennyt mukaan? Kiva saada piinailijoita tänne omaa ovista odotellessa.

Mä varmaan huomenna alan testaamaan mut ei täs kyl suuria toiveita oo ovuloida ens viikolla. Kiva silti päästä taas "aktiiviseen vaiheeseen". 😁

Must tuntuu, et mulla on aina melko tummaa, kunnes pärähtää se megatumma ovisviiva. Lisäks digillä saan noin puol päivää-päivän aiemmin plussattua oviksen kuin tikuilla. Eilisen ovitrellen ja luomu o+ jälkeen tikku näyttää just nyt tältä:
5E25A54A-398A-4E70-8227-6A06A8290E15.jpeg

Siis härregyyd ei oo tummumistahti ikin ollu näi kiivasta. Melkosia pillereit😁 ihmettelen, jos ei viimestää oo ti plussa. Saattaa jopa huomen jos täl tahdil vahvistuu. Toivottavasti limakalvo ehtiny tarpeeks kasvaa. Eggiksiä on ja munasarjanippailut kiihtyy. Tänään oli seksiä puolenpäivä aikaa, jos huomen plussa ni pitäsköhä huomen illal vai vast ti varmistel🤔 en tiiä onko miehen tilanteen takia joka päivä tahti liikaa sperman kannalta. Sperma todettu ok, mutta perussairauden takia en tiiä millai saa sit lastia tulemaan. Yks kierto ku vedettii 4 päivää putkee ni alko olee kuti aika tiukas. Olishan tos toisaalta 1,5vrk sit väliä jos huomen illal sit.. on tää kyl taas sellast ylianalysointia😁
Toivotaan tiistai plussaa! 🌈 Hassu kysymys, mut tunteeko sun mies jo etukäteen, et ”onnistuuko vai ei”? Siis että osaako sanoa jo etukäteen, et onko putkeen vedetyt päivät liikaa vai huomaako sen sit vasta seksiä harrastaessa?

Meillä 4pv putkeen on tainnut olla ihan maksimi, kun se on loppua kohden ollut sellasta ”pakkopullaa”, kun on pitänyt vaan saada talletus tehtyä 😅 Inssien myötä vaikuttaa myös siltä, et siittiöitä on jonkun verran enemmän näytteessä, jos on takana 2 lepopäivää vs 1 lepopäivä. Ehkä tää on vaan oma mutu, vaikka kyllähän ne suosittelee parin päivän pidättäytymistä ennen inssejä 😊

Edit. Tämä omanapa ei ole tietenkään rinnastettavissa tuohon sun miehen perussairauteen ja sen vaikutuksesta spermaan, mutta lähinnä pohdintana tuohon sun pohdintaan, et olisko joka pv parempi vai voisko pitää yhden taukopäivän ☺️

Muokattu viimeksi:
Toivotaan tiistai plussaa! 🌈 Hassu kysymys, mut tunteeko sun mies jo etukäteen, et ”onnistuuko vai ei”? Siis että osaako sanoa jo etukäteen, et onko putkeen vedetyt päivät liikaa vai huomaako sen sit vasta seksiä harrastaessa?

Meillä 4pv putkeen on tainnut olla ihan maksimi, kun se on loppua kohden ollut sellasta ”pakkopullaa”, kun on pitänyt vaan saada talletus tehtyä 😅 Inssien myötä vaikuttaa myös siltä, et siittiöitä on jonkun verran enemmän näytteessä, jos on takana 2 lepopäivää vs 1 lepopäivä. Ehkä tää on vaan oma mutu, vaikka kyllähän ne suosittelee parin päivän pidättäytymistä ennen inssejä 😊

Edit. Tämä omanapa ei ole tietenkään rinnastettavissa tuohon sun miehen perussairauteen ja sen vaikutuksesta spermaan, mutta lähinnä pohdintana tuohon sun pohdintaan, et olisko joka pv parempi vai voisko pitää yhden taukopäivän ☺️
Taisin selittää melko huonosti, mut siis kuti kyllä tuli kovassakin putkessa, mutta siemennesteen määrä oli aika vähästä mikä sit voi laskee siittiöiden kokonaismäärääki.

Miehen ne pakkastalletukset oli 2vrk pidättäytymisel kumpiki ja normaalit tulokset niistä tuli. Ei mitkään A+ mut kuitenkin todettiin, et hedelmöittämiskyvyn pitäs olla ok. Toinen näyte oli hiukan ekaa parempi jostain syystä. Ei ollu muuta eroa välissä, kuin et mies sai välissä rautatiputuksen.

Ja tosta pidättäytymisajasta vähän ristiriitaisia tutkimistuloksiakin🤔

Nyt vaan jännään, et toivottavasti se miehen yhden päivän 38 kuume ei oo tehny tuhoi niil siittiöil.

Muokattu viimeksi:
Kuulostaa erittäin lupaavalta inssiltä! Täällä jännitetään lopputulosta! Olis kyllä mieletön joululahja sinne!

@Murtsu onks sul mitään tietoa tosta vagisanin vaikutuksesta siittiöiden liikkuvuuteen ja just raskautumis toiveisiin? Ainakin niiden sivuil luki et olis ok mut en tiiä miks ittee silti mietityttää😁 mietin et olisko kellään lapsettomuuspolin tietoa liukkareiden ja ton vagisanin vaikutuksesta.
Ei kyllä tietoa siitä 🤔 toivotaan ainakin et on ookoo! Ite en oo liukkurina käyttäny varsinaisesti mut muuten kosteuttamaan. Tuppaa olee kuivuudesta huolimatta omatki liukkarit liikaa 😆

Mua kanssa mietityttää toi ajotus, kun ei aina sit ihan 10/10 onnistu monena päivänä putkeen tai edes monena jokatoisena, liekö suorituspaineita tuolla o:n aikoihin 😪 et onko paras tähdätä -1 pvä ovisplussasta vai ovisplussapäivään? 🤔

Ei kyllä tietoa siitä 🤔 toivotaan ainakin et on ookoo! Ite en oo liukkurina käyttäny varsinaisesti mut muuten kosteuttamaan. Tuppaa olee kuivuudesta huolimatta omatki liukkarit liikaa 😆

Mua kanssa mietityttää toi ajotus, kun ei aina sit ihan 10/10 onnistu monena päivänä putkeen tai edes monena jokatoisena, liekö suorituspaineita tuolla o:n aikoihin 😪 et onko paras tähdätä -1 pvä ovisplussasta vai ovisplussapäivään? 🤔
Sanoisin kyl et varmin olis O+ koska siittiöiden olis hyvä olla valmiina odottamassa munasolua. Mut jos vaan pystyy niin varmistelua. Siittiöiden pitäs säilyy ainaki 2-3 päivää naisen elimistös, mut tiedä sit aina noista.

Mä uskon että jos tolla ajoituksella (dpo0 tai dpo-1) tallettelee niin ei siitä jää kiinni. 😊💛 Mä en enää miehelle kerro etukäteen ovisplussasta koska se tosiaan aiheutti välillä suorituspaineita. Jälkikäteen sitten usein sanon.

Ovistestailut aloitettu, jeah. On taas tärkeä olo että voin Tehdä Jotain enkä vain odotella. 😁

Kolmas inssi takana päin. Meni tosi hyvin ja kivut oli oikein siedettävät. Miehenkin tulos paras tähän mennessä 💃🏼 eggikset ja o+ tuli sopivasti puoliltapäivin, mutta gyne tuumas, et annetaan joka tapauksessa Ovitrelle vauhdittamaan luonnollista ovista.

Jos tärppäis, niin kuulemma just ennen joulua ehtis tekee varhaisultran 😍 Piinailu siis alkakoon. Harmi vaan, että taas pitää odotella ovitrellen poistumista 😅
Vauuu, toivottavasti nyt tärppää ku nui hyvät olosuhteet sille😍

@Haisuli19 miten teidän kierron kävi? 💛 Tiedätkö muuten minkälainen jonotusaika edessä IVF:ään?

@Yksihaaveissa millä kp sä oot menossa, tuliko ovis jo? Onko teillä yritystä kuitenkin tässä kierrossa vaikka hoidoista on taukoa?

@IiJa-99 alkoiko sulla jo terojen avulla kierto? Noi on musta aina niin raskaita, odotella. 😔

@Juliet92 plussalta näyttää! Tärppionnea 🤩

@Haisuli19 miten teidän kierron kävi? 💛 Tiedätkö muuten minkälainen jonotusaika edessä IVF:ään?

@Yksihaaveissa millä kp sä oot menossa, tuliko ovis jo? Onko teillä yritystä kuitenkin tässä kierrossa vaikka hoidoista on taukoa?

@IiJa-99 alkoiko sulla jo terojen avulla kierto? Noi on musta aina niin raskaita, odotella. 😔

@Juliet92 plussalta näyttää! Tärppionnea 🤩
Ei alkanu ei… nyt kp40 ja 8 teron otin tänää. Ei vieläkää mitää tuntemuksia menkoista eli saa vielä ootella🥺

Tääl aamun testi oli haileempi. Joko ne eiliset tasavahvat oli huippu tai oli yöl korkein. Seurailen viel, testaan ja parin päivän lämmöt sit kertonee. Tän aamun lämmön perusteellakaa en viel osaa sanoo. Meil oli su talleteluja, eilen ei ollu. Tänään viel illal, ehtii sit ovikseen tai ei. Sunnuntaisetki pitäs riittää jos tänään irtoo. Kovia kasvukipuja ollu, mut selviä irtoomisoviskipui en viel ainakaa huomannu. Kovin turvoksis maha kyl.

Liitteet

• 20221115_074757.jpg
    20221115_074757.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 59
Tääl aamun testi oli haileempi. Joko ne eiliset tasavahvat oli huippu tai oli yöl korkein. Seurailen viel, testaan ja parin päivän lämmöt sit kertonee. Tän aamun lämmön perusteellakaa en viel osaa sanoo. Meil oli su talleteluja, eilen ei ollu. Tänään viel illal, ehtii sit ovikseen tai ei. Sunnuntaisetki pitäs riittää jos tänään irtoo. Kovia kasvukipuja ollu, mut selviä irtoomisoviskipui en viel ainakaa huomannu. Kovin turvoksis maha kyl.
Ehkä se tosiaan meni jo🤔 jos näin on niin uskon kyllä sunnuntain ja tämän päivän tallettelun riittävän.
Minua hieman jännittää, että millaiset oireet mulle ovulaatio aiheuttaa tai huomaanko edes sitä ilman testejä, koska jos oon joskus ovuloinut niin joku 6vuotta sitten ennen ehkäisypillereitä ja eihän niin kauas muista😅

Ehkä se tosiaan meni jo🤔 jos näin on niin uskon kyllä sunnuntain ja tämän päivän tallettelun riittävän.
Minua hieman jännittää, että millaiset oireet mulle ovulaatio aiheuttaa tai huomaanko edes sitä ilman testejä, koska jos oon joskus ovuloinut niin joku 6vuotta sitten ennen ehkäisypillereitä ja eihän niin kauas muista😅
No monen lähteen mukaan dpo-2 pitäs ol paras😁 ja en tiiä, meni noi talletukset miten vaa ni stressaa et menikö nappii. Sit olis tietty eri jos olis monta päivää väliä. Mut joka toinen päivä pitäs kaikkien lähteiden mukaa riittää.

Olikos sulla lapsia tai raskauksia entuudestaa? Mulla rupes vast esikoisen synnytyksen jälkee ovis enemmä oireilee, mut melko lievästi sillonki. Helmikuisen km jälkeen jostain syystö todella voimakkaasti.

No monen lähteen mukaan dpo-2 pitäs ol paras😁 ja en tiiä, meni noi talletukset miten vaa ni stressaa et menikö nappii. Sit olis tietty eri jos olis monta päivää väliä. Mut joka toinen päivä pitäs kaikkien lähteiden mukaa riittää.

Olikos sulla lapsia tai raskauksia entuudestaa? Mulla rupes vast esikoisen synnytyksen jälkee ovis enemmä oireilee, mut melko lievästi sillonki. Helmikuisen km jälkeen jostain syystö todella voimakkaasti.
Varmasti jokatoinen päivä riittää😊

Ei ole lapsia eikä ainuttakaan raskautta takana. Lääkäri tosiaan sanoi etten todennäköisesti tule koskaan saamaan lapsia ilman lääkkeitä koska en ovuloi. Nyt tosiaan odotan vuotoa alkavaksi, että saan aloittaa letrozolit jotta ois edes mahdollista ovuloida. Lääkäri sanoi, että jollain alkaa toimimaan kroppa paremmin eka raskauden jälkeen joten toivon, että jos joskus tuun raskaaksi niin seuraavan yrittäminen ei sitten välttämättä vaatisi hoitoja.

@Viikuna91

Täällä mennään kp 13, ovista tikuttelen. Yritystä on mutta tietysti ilman letroja 😊 Oon taustaillu ja yrittäny keskittyä nyt muihin ku vauvapuuhiin. Ehkä telee ihan hyvää. Ja siis ovista tikuttelen vain jo ainoastaan uteliaisuudesta et millon ovis mahtaa tulla ku tällee luomuna on!

Ferritiinin kävin mittauttaa viime viikolla ja se oli 167! Wuuhuu! Vaikka vuosinki tossa sen neljä viikkoa ni hyvin on pysyny!

Takaisin