Me mennään näköjään tosi lähekkäin kierron kanssa. Mulla kp4, toka päivä letroja ja myöskin kolmas inssi luvassa tässä kierrossa. Miehestä ei täälläkään päässä ole löytynyt mitään vikaa. Ajateltiin tämän inssin jälkeen mennä viel siihen neljänteen ja sit siirrytään järeempiin hoitoihin, jos tarvitsee.Moikka!
Meillä takana kaksi inseminaatiota julkisella ilman tulosta. Yritystä tulee tässä kuussa 2 v ilman yhden yhtä plussaa. Viime kierrossa vähän jo ehtisin varovaisesti elätellä plussatiiveita, kun menkat oli myöhässä muutaman päivän. Testiä en kuitenkaan tehnyt, vaan ajattelin rauhassa odotella ja menkathan sieltä alkoi. :/ Nyt on kp3 ja sais taas aloitella letroja. Meillä toivottavasti tässä kierrossa 3 ja viimeinen inseminaatio. Sen jälkeen sit järeämmät hoidot. Vika ei ole miehessä vaan minussa. Olen selittämättömästi lapseton. Kierrot ja ovikset tapahtuu säännöllisesti. Kaipaan itse jo tälle projektille jotain ns. päätöstä. En aio yrittää loputtomiin.
Ootteko miettinyt, että kuinka kauan te aiotte yrittää ja missä vaiheessa tulee ”raja vastaan”? Itse oon pohtinut, et osaisko/pystyiskö tätä yrittämistä edes lopettaa, ennen kuin lapsi on sylissä vai jatkaako hoitoja vaan hamaan tappiin asti.