Letrozolin käyttäjiä?

@Ninni33 Hirmuisesti onnea 🥰

@Yksihaaveissa ikävä tilanne sulla. Voimia 💗

@Viikuna91 Lääkäri meinas et sit jos kierto pitkittyy yli 30päivään, niin sit terolutit naamaan et saajaan taas kiertopäivä1 ilmestymään. Nyt oli kokeilussa letrot pienimmällä annostuksella, eli sill 2,5mg 1tab/päivä. Seuraavaksi kokeilaan 2tab/pv ja sit uus ultra.
En uskonutkaan et menis niin helpolla et heti onnistuis, mut vetää tää silti mielen vähä matalaksi. Pitää vaan koittaa aatella positiivisesti. Laskennallisesti ovis ois osunut just niille päiville ku ollaan pikkuveljen tykönä yötä. Nii ois teettänyt vähä hankaluuksia sekin.🤷🏻‍♀️

Kiitos kaikki❤ Jotenkin oon tästä vielä niin epäuskoinen (ja epäluuloinen) että ihan vielä en voitontansseihin kykene, ehkä sitten jos torstain digitesti näyttää positiivista 🙊 Oireina oli dpo 10-11 närästystä, ja viikonlopusta lähtien on aina välillä tuntunut sellasia mietoja "kiputuikkauksia" kohdussa. Mut hyvin lievät oireet toistaseks, ei oo esim. ollu mitään vuotoja eikä rinnoissa mitään tuntemuksia.

@Yksihaaveissa komppaan Viikunaa, hyvä juttu jos työt saa ajatuksia muualle, mut kuuntele itseäsi ja tee tarvittaessa töissä kevyempiä päiviä, jos tuntuu että tarvitset aikaa asian käsittelylle/levolle ❣

@Viikuna tiedän tasan tarkkaan tunteen! Mut kyllähän teillä on ihan tsänssit olemassa jos tallettelujakin ehti olemaan kaksi 🌈 Pidän peukkuja et tää olis teidän kierto 🤗

@Winsku todellakin ymmärrän että harmittaa 😞

@Ninni33 joo ei toi dpo-2 huono ole, yleensä vaan saadaan dpo-1 ja/tai dpo0 tallettelut 😀 Mut eihän sillä nyt oikeesti ole väliä, vähän huonompi onnistumisprosentti tilastollisesti vaan.
Laita kuvia kun testailet, mä ainakin täällä ihan fiiliksissä katselen niitä. 🥰

@Ninni33 joo ei toi dpo-2 huono ole, yleensä vaan saadaan dpo-1 ja/tai dpo0 tallettelut 😀 Mut eihän sillä nyt oikeesti ole väliä, vähän huonompi onnistumisprosentti tilastollisesti vaan.
Laita kuvia kun testailet, mä ainakin täällä ihan fiiliksissä katselen niitä. 🥰
Itseasiassa dpo-2 on tämän lähteen mukaan paras päivä, raskauden alkaminen todennäköisintä!

Liitteet

• Screenshot_20221025_174241.jpg
    Screenshot_20221025_174241.jpg
    151.1 KB · Katsottu: 79
Tänään dpo 14 ja testit näytti tältä😲 Testiviiva alkaa mun silmään olla jo aika lailla saman vahvuinen kuin kontrolli, alimpana vertailun vuoksi toissapäiväinen pc:n testi. Kai sitä täytyy uskoa pikkuhiljaa, että raskaana ollaan 😍 Letrot+luget taisi mun tapauksessa olla se ratkaiseva kombo 🙏

Liitteet

• 20221027_065744.jpg
    20221027_065744.jpg
    961.3 KB · Katsottu: 128
Tänään dpo 14 ja testit näytti tältä😲 Testiviiva alkaa mun silmään olla jo aika lailla saman vahvuinen kuin kontrolli, alimpana vertailun vuoksi toissapäiväinen pc:n testi. Kai sitä täytyy uskoa pikkuhiljaa, että raskaana ollaan 😍 Letrot+luget taisi mun tapauksessa olla se ratkaiseva kombo 🙏
@Ninni33 Ihanaa että kombo toimi ja olet raskaana kevyemmillä hoidoilla! Onneksi olkoon ja tarrasukkia pienelle! Hienosti vahvistunut viiva!

Täällä on tänään pistetty lahjaksi saatu skumppa jääkaappiin. Ajattelin korkata sen huomenna negatestin ja töiden jälkeen, koska miksi ei 🤪 Sitten vaan odottelemaan menkkoja lugejen jälkeen ja toivoa, että ne alkais jo viikonlopun aikana, niin luonnollinen ovis vois ehtiä tulevaan inssiinkin mukaan.
Unis!! Miten sulla voi olla noin hyvä asenne, oot mun esikuva! Ihanaa skumppailua, nää syksyt kyllä vaatii tollasia kivoja juttuja 🥂✨

Huomenna ois dpo9 ja mä en oo vielä edes meinannut testata. Kummallista!

Unis!! Miten sulla voi olla noin hyvä asenne, oot mun esikuva! Ihanaa skumppailua, nää syksyt kyllä vaatii tollasia kivoja juttuja 🥂✨

Huomenna ois dpo9 ja mä en oo vielä edes meinannut testata. Kummallista!
Kiitos 🥂🥰 Mulla on kyllä tän kierron aikana ollut jotenkin tosi poikkeuksellisen rauhallinen ja samalla odottava mieli. Jotenkin edes toi nega ei ole pistänyt mieltä matalaksi samalla tavalla kuin aiemmin 👀.

Jännittävät päivät sulla edessä! Ehkä se testausinto sieltä vielä nousee tai sitten tää kierto on poikkeuksellinen ja toi sama fiilis testaamisen osalta jatkuu ☺️ Päivittele sit vähän jotain infoa tännekin päivien edessä, jos siltä tuntuu. Toiveikkaana täällä sun puolesta 🌈

Täällä 10. letrokierto on kohdassa dpo4. Flunssassa koko viikon, en tiedä mitä se tekee raskautumiselle. Toisaalta elimistössä on flunssan tulehdustila, toisaalta olen saanut levätä ja olla stressaamatta pahemmin työasioista. Flunssaisina hommailtiin oviksen aikana ja mietin, pärjääkö ne simpat siellä munanjohtimissa kun minulla on ollut välillä lämpöä - olen koittanut Panadolia syödä. Eipä tässä enää voi mitään muuta taas asian eteen tehdä...

Mulla tänään kp 10 ja ultra päivä erikoislääkärillä. Limakalvo oli tosi ohut, jotain 3mm ja munasarjoissa vain paljon pieniä ja ehkä isoin 7mm. Nyt jatkan vielä gonal-f pistämistä 4 päivää ja tiistaina uusi ultra. Lääkärin toive olisi että tällä saataisiin kasvamaan kaksi munasolua, kolmaskin vielä menee, jos enemmän niin sitten yhdyntäkielto.😁 Tiistaina vielä jutellaan tarkemmin ivf hoidoista. Mutta tosi positiivinen mieli, kiva että vielä koitetaan tehostaa hoitoja tällä jono ajalla 😊

Eka nega testattu nyt illalla. Eihän tää dpo9 vielä juuri mitään merkkaa. 😁 Melko tyyni olo sen suhteen että ei tääkään oo meidän kierto.

Seuraavan oviksen aikaan ollaankin sit polilla käymässä, sitä odotan. Ois kiva taas ultralla nähdä miten menee, ja toki jännää että mikä hoitomuoto meillä sitten edessä. Ei kai sinne IVF-jonoon suoraan pääse eli ne inssit lienee seuraavaksi vuorossa meilläkin.

@Haisuli19 voi kun kasvaisi hyvät follit! Ois mulla ainakin vaikeaa olla yrittämättä esim. jos kolme munasolua irtoaisi, koska kuitenkin tahkottu pari vuotta, niin fiilis että miten ne kolme kerralla muka hedelmöityisi tällä historialla. 😁

@Onnenomena onhan niitä flunssa-plussiakin varmasti tullut!

Pääsikö @Unis poksauttamaan skumpan? 😁✨

Eka nega testattu nyt illalla. Eihän tää dpo9 vielä juuri mitään merkkaa. 😁 Melko tyyni olo sen suhteen että ei tääkään oo meidän kierto.

Seuraavan oviksen aikaan ollaankin sit polilla käymässä, sitä odotan. Ois kiva taas ultralla nähdä miten menee, ja toki jännää että mikä hoitomuoto meillä sitten edessä. Ei kai sinne IVF-jonoon suoraan pääse eli ne inssit lienee seuraavaksi vuorossa meilläkin.
Eli testausinto palasi, jee 😄👍🏻 Toivotaan, että tää kierto yllättää 😊 Tietyllä tavalla on myös lohdullista ajatella, et jos tästä kierrosta ei tärppää, niin ainakin asiat menee eteenpäin ja saa lisäapua letrojen lisäksi 🙂 Inssikierroissa päivät juoksee hurjaa kyytiä, eikä odottelu ole niin kovin tuskasta. Nytkin vaan mietin, et lähes 100-varmasti tasan kahden viikon päästä on taas inssi takana ja piinailu edessä.

IVF:ään ei ainakaan me päästy heti, kun gyne tuumas, et ”on hyvä ensin katsoa, josko kevyempi hoito riittää”. Toki tähän vaikutti se, et miehen näyte oli hyvä, eikä mustakaan löytynyt mitään sellasta, minkä vuoksi inssi ei periaatteessa olisi riittävä tuki raskautumiseen. Edelleen diagnoosina näkyy ovuloimattomuus, mut sehän on nyt hanskassa letrojen kanssa. Viime inssissä gyne kyl kysy, et halutaanko kolmannen inssin jälkeen siirtyä ivf:ään, jos ei tärppää. Tuumattiin, et halutaan ne kaikki 4 rundia inssiä ennen siirtymistä. Kun eihän sitä tiedä, vaikka se vikalla kerralla tärppäis, jos 80% insseillä plussaajista plussaa sen neljän inssin aikana. 🤷🏼‍♀️

Mulle määrättiin Letrozolit. Vaikka mä kyllä ovuloin ilman niitäkin että tiiä sit mitä siitä hyötyy.
Mäkin oon aina saanut ovistestiin plussan ja on ollut ovisoireita. Silti ilmeisesti oviksessa on ollut jotain häikkää, kun kiertojen pituus on heitellyt. Gyne määräsi mulle letrot ”vahvistamaan ovista”. Letrojen kanssa kierrot onkin lyhentyneet ja ovis tulee todennetusti lähes aina kp 14. Eli ainakin omalla kohdallani näistä on ollut hyötyä.

Sanoko gyne, miksi se määräsi sulle letrot?

Takaisin