Letrozolin käyttäjiä?

@Onnenomena oon pahoillani :Green Heart:
Mulla tuo sama edessä sunnuntaina tai maanantaina. Ei ole oikein itelläkään mitään tunnetta, että ois voinut tärpätä.

Olen pahoillani negojen puolesta. :( Ja iloinen toki plussien puolesta! :) Jotenkin se, että joku tästä ryhmästä raskautuu luo toivoa vaikka muiden raskausuutiset lähinnä ahdistavat.

Mulla dpo 8 tai 9, riippuu miten lasketaan kun sain ovis hymynaaman sekä viime ma, että ti. Tiistaina viivat olivat vahvemmat. Mm. painon tunnetta vatsalla taas ollut sekä jotkut ruuat/hajut äklöttäneet. Pahan makuisesta mantelista meinasi tulla oksennus :D Näitä oireita oli myös silloin kun raskauduin. Tuntuu kuitenkin, että mulla on aina kaikenlaisia pms-oireita ja ne ovat vain vahvistuneet Letrojen myötä (nyt kolmas Letrokierto keskenmenon jälkeen menossa). Aina ehtii toivo vähän nousta, vaikka kuinka yrittää myös pitää jalat maassa. Ja vaikka oireita joka kierrossa on kaikenlaisia niin silti vain kerran tässä reilun vuoden aikana olen plussannut.

Pahoittelut vielä!

Miksi pitää pitää välikierto? Onko lääketieteellisesti perusteltua? Yleensä käskevät tehdä niin että uuden raskauden laskettu aika olisi helpompi laskea. Muuta perustetta ei ole tavallisesti, eli yrittämisen voi oikeasti aloittaa jos raskaustesti näyttää negatiivista. Minulla oli km niinkin pitkällä kuin rv16 ja silti lääkäri sanoi, että mielellään yhdet menkat väliin, mutta ei ole katastrofi jos uusi raskaus alkaa suoraan. Välikierros tuli kuitenkin siksi, että raskaustesti näytti vielä aika pitkään viivaa ja uuden kierron ovulaatio ehti mennä, ennen kuin rtesti oli negatiivinen.

Voi olla, että sulla oli joku muu syy välikierroksen tarpeeseen. Mutta halusin sanoa varmuuden vuoksi.

Vähän myöhässä vastaus, mutta ei kai se mitään :Face With Tears Of Joy:
Ei tosiaan mitään syytä sanonut välikierrolle. Mä oon paljon just lukenut itsekin noista et usein vaan laskennallisesti helpompaa. Meillä nyt on ja ei ole välikierto. En ota letroja enkä uutena lääkkeenä olevia lugeja, mutta ei me kyllä ehkäisyä käytetä tai varota ovulaatiotakaan.

Mulla on ollut pieni foorumitauko, mutta täällä taas :smiling-eyes: !

Alkuun mua harmitti nää lääkkeettömät kierrot aivan älyttömästi. Suretti ja suututti, että menee taas kiertoja "hukkaan".
Yksi ystävä sanoi että varmasti helpottavaakin pitää pieni tauko. Ei tuntunut sillä hetkellä yhtään siltä, pääasiassa suututti.

Nyt täytyy sanoa, että oon äärettömän yllättynyt tästä olosta mikä mulla on ollut pari viikkoa. Ihan kun ensimäistä kertaa melkein kahteen vuoteen saisi oikeasti henkeä, siis kuvainnollisesti. Tämä klisee, mutta ihan kun ois vierähtänyt kivi sydämeltä. Mä en olisi ikinä vaan omasta tahdosta aloittanut välikiertoa, mutta vasta nyt nään kuinka tarpeeseen tämä tulikaan.
En osaa edes selittää kuinka äärettömän vapauttavaa on ollutkaan kun ei ole tarvinnut metsästää ovulaatiota, stressata tuleeko se ollenkaan, tähdätä seksiä ovulaatioon, yrittää spottailla et oisko tämä vaikka joku raskausoire, voisko tämä olla nyt sitä ja tätä ja tota. Mä en ole tätä ennen edes tajunnut kuinka syvällä tässä on oltu. Mun pää on ollut aamusta iltaan yhtä raskausraskausraskaus, pelkoa, ahdistusta ja jatkuvaa piinailua. SIIS MÄ EN EDES TIEDÄ MIKÄ KIERTOPÄIVÄ MULLA ON! :Smiling Face With Open Mouth:

Mulla oli tässä kierrossa letrojen lisäksi pregnyl-piikki ja loppukiertoon terolutit ja voi apua tätä rintojen arkuutta! Ilmeisesti terolutiin liittyvää.

Mulla oli tässä kierrossa letrojen lisäksi pregnyl-piikki ja loppukiertoon terolutit ja voi apua tätä rintojen arkuutta! Ilmeisesti terolutiin liittyvää.
Pregnyl ainakin mulla teki tissit niin aroiksi, että huh huh! Ja nyt kun olen alkuvaiheessa raskaana, niin samaa tunnetta alkaa tisseissä olla, ku pregnyl piikin jälkeen.

Pregnyl ainakin mulla teki tissit niin aroiksi, että huh huh! Ja nyt kun olen alkuvaiheessa raskaana, niin samaa tunnetta alkaa tisseissä olla, ku pregnyl piikin jälkeen.

ihan todella omituinen ja vähän ärsyttävä olotila. Raskausolot, vaikkei ole raskaana. Tein just raskaustestin 2h pidätykselläkin näkyi vielä haaleaa viivaa, joten pitoisuutta kehossa on vielä kiitettävästi..

Täällä alkoi menkkoja enteilevä ruskea vuoto, joten kolmas letrokierto, täältä tullaan… en pysty ymmärtämään. :loudlycrying:

lainaan vielä tätä omaa kirjotusta. Tuli paperiin ruskeaa, ja tampoonin jäi myös vähän. Muttei mitään kipuja, eikä sen jälkeen oo tullut mitään. Tosi outoa. Et ei ne kai sit menkat vielä ollutkaan

lainaan vielä tätä omaa kirjotusta. Tuli paperiin ruskeaa, ja tampoonin jäi myös vähän. Muttei mitään kipuja, eikä sen jälkeen oo tullut mitään. Tosi outoa. Et ei ne kai sit menkat vielä ollutkaan

Siinä on kaksi vaihtoehtoa. Joko menkat alkaa kohta kunnolla. Tai sitten se on kiinnittymisvuotoa. :) Kerran minulla tuli sitä ja luulin menkoiksi, kunnes loppui. Tein sitten positiivisen raskaustestin. Mutta menkat voi minulla myös alkaa niin, että edellisenä päivänä tulee vähän, pitää pikku tauon ja alkaa kunnolla.

Siinä on kaksi vaihtoehtoa. Joko menkat alkaa kohta kunnolla. Tai sitten se on kiinnittymisvuotoa. :) Kerran minulla tuli sitä ja luulin menkoiksi, kunnes loppui. Tein sitten positiivisen raskaustestin. Mutta menkat voi minulla myös alkaa niin, että edellisenä päivänä tulee vähän, pitää pikku tauon ja alkaa kunnolla.

joo menkathan nää nyt oli. Mulla vaan on yleensä aina alkanut sitten kunnolla. Tää on toinen kerta kun tapahtuu näin. Sitä sitten hölmönä aattelee et mitäs jos oiskin raskaus vaikka sisimmissään tietää että menkathan ne on… nyt pitää taas keräillä itteään muutama päivä…

joo menkathan nää nyt oli. Mulla vaan on yleensä aina alkanut sitten kunnolla. Tää on toinen kerta kun tapahtuu näin. Sitä sitten hölmönä aattelee et mitäs jos oiskin raskaus vaikka sisimmissään tietää että menkathan ne on… nyt pitää taas keräillä itteään muutama päivä…

Pahoittelut! <3 Minäkin toivoin muutama päivä sitten, että vuoto olisi kiinnittyminen. Vaikka raskaustesti oli nega. Vaikka oikeasti tiesin. Vaikka näin on käynyt aina sitä yhtä kertaa lukuunottamatta.

Kolmas letrokierto keskenmenon jälkeen ja dpo 12 ja 13 testattu nega :sad001 Koska oikein on meidän vuoro? :sad001 Menkat ei ole vielä alkaneet Cyclogestin takia. Lopetin sen pari päivää sitten ensimmäiseen negaan eli eiköhän ne menkat sieltä parin päivän sisällä ala....On tää vaan rankkaa.

Toivottavasti saan tuppautua... mulla käytössä ollut letrot heinäkuusta asti, nyt välikierto ja toiveet korkeella(dpo9)... minulla on jo kaksi lasta, molemmat saaneet alkunsa parin vuoden yrityksen jälkeen Clomien välikierrosta❤ kohta 2v yritystä takana....

Joudun palaamaan tänne... Tänään alkoi vuoto ja kivut... Ei tulekkaan meille vauvaa taaskaan :loudlycrying::loudlycrying: tänään olisi ollut rv 5+5 :Broken Heart: tää raskaus sai alkunsa ekasta letro kierrosta.. onko täälä joku kokenut samaa? Miten tästä eteenpäin milloin voi ottaa seuraavat letrot?

Takaisin