Mikäs muukaan tuli kuin nega.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi ei.. olen pahoillani..Mikäs muukaan tuli kuin nega.
Pahoittelut vielä!
Miksi pitää pitää välikierto? Onko lääketieteellisesti perusteltua? Yleensä käskevät tehdä niin että uuden raskauden laskettu aika olisi helpompi laskea. Muuta perustetta ei ole tavallisesti, eli yrittämisen voi oikeasti aloittaa jos raskaustesti näyttää negatiivista. Minulla oli km niinkin pitkällä kuin rv16 ja silti lääkäri sanoi, että mielellään yhdet menkat väliin, mutta ei ole katastrofi jos uusi raskaus alkaa suoraan. Välikierros tuli kuitenkin siksi, että raskaustesti näytti vielä aika pitkään viivaa ja uuden kierron ovulaatio ehti mennä, ennen kuin rtesti oli negatiivinen.
Voi olla, että sulla oli joku muu syy välikierroksen tarpeeseen. Mutta halusin sanoa varmuuden vuoksi.
Mikäs muukaan tuli kuin nega.
Pregnyl ainakin mulla teki tissit niin aroiksi, että huh huh! Ja nyt kun olen alkuvaiheessa raskaana, niin samaa tunnetta alkaa tisseissä olla, ku pregnyl piikin jälkeen.Mulla oli tässä kierrossa letrojen lisäksi pregnyl-piikki ja loppukiertoon terolutit ja voi apua tätä rintojen arkuutta! Ilmeisesti terolutiin liittyvää.
Pregnyl ainakin mulla teki tissit niin aroiksi, että huh huh! Ja nyt kun olen alkuvaiheessa raskaana, niin samaa tunnetta alkaa tisseissä olla, ku pregnyl piikin jälkeen.
Täällä alkoi menkkoja enteilevä ruskea vuoto, joten kolmas letrokierto, täältä tullaan… en pysty ymmärtämään.
lainaan vielä tätä omaa kirjotusta. Tuli paperiin ruskeaa, ja tampoonin jäi myös vähän. Muttei mitään kipuja, eikä sen jälkeen oo tullut mitään. Tosi outoa. Et ei ne kai sit menkat vielä ollutkaan
Siinä on kaksi vaihtoehtoa. Joko menkat alkaa kohta kunnolla. Tai sitten se on kiinnittymisvuotoa. :) Kerran minulla tuli sitä ja luulin menkoiksi, kunnes loppui. Tein sitten positiivisen raskaustestin. Mutta menkat voi minulla myös alkaa niin, että edellisenä päivänä tulee vähän, pitää pikku tauon ja alkaa kunnolla.
joo menkathan nää nyt oli. Mulla vaan on yleensä aina alkanut sitten kunnolla. Tää on toinen kerta kun tapahtuu näin. Sitä sitten hölmönä aattelee et mitäs jos oiskin raskaus vaikka sisimmissään tietää että menkathan ne on… nyt pitää taas keräillä itteään muutama päivä…