Letrozolin käyttäjiä?

Mullakin oli letrot ekassa kierrossa kp 3-7, mutta sitten lääkäri totes et vaihdetaan kp 5-9. Syynä oli se, että saatas kierto hiukan lyhemmäks, en kyllä tajua millä logiikalla :grin
 
Mikä oli sulla pitkä kierto? Mitä on bemfola :bag:
Kiitos, ehkä voisin kokeilla myös kp5-9 :)

Kierto venyi siis aluksi pelkillä letroilla +40-50 päivään, sit kp 5-9 letroilla muuttui johonkin 35-40 väliin ja kun lisättiin bemfola, ni sillä saatiin n 30-33 päivään. Kontrolliultrissa ne sen muutoksen totesi, kun ei kp 12 johtofollikkelia ollut selkeästi siellä ja limakalvokin joku onneton pari senttinen.
 
Mikäs dpo jessulla menossa? Joko oot testaillu? Onko ollu oloja mihinkään suuntaan? ☺️

Omaanapaa kp6, ajateltiin tämä kierto mennä rennosti omien tuntemuksien mukaan... Seuraavaan kiertoon sit digi ovis testi jos sillä sais näkymään oviksen.
 
Täällä dpo8 ja postilaatikosta tipahti juuri CB:n Early Detect testit, käääk sormet syyhyää:grin
Huomenna ajattelin testailla noilla One Stepeillä kun niitä lojuu kaapissa, perjantaina kun dpo 10 tuhlaan CB testin!
Oishan niitä tuntemuksia vaikka muille jakaa mutta realistisesti ajateltuna tässä vaiheessa jos raskaana olisi niin ei pahemmin tuntemuksia pitäisi vielä olla. Mutta jatkuva nälkä, etova olo, ja tissit arat ja tulikuumat.

Oon ollu hirvee stressipallo kun lauantaina ois pitkään odotetut illanistujaiset kaveripariskunnan kanssa. Jos perjantaina pärähtäisi plussa niin luonnollisesti olisin täysin kuivin suin, mutta mitäpä taas jos ei olekaan tärpännyt kuten ei ole viimeiseen 1.8 vuoteen ja jätän ottamatta JOS olisin raskaana ja ei vielä testissä näkyisi. Ollaan tänä vuonna juotu 2krt eli harvoin tulee "kunnolla" otettua mutta miten ne suunnitellut kerrat sattuvat AINA tällein oviksen jälkeen:facepalm: Ja joo, toki on aina vaihtoehto olla ottamatta mutta en jaksaisi olla 3 humalaisen seurassa selvinpäin ja meillä on vähän sellainen tapakin että likat lipittää viiniä ja pojat lärpättää omiaan niin ei tuu hirveen kiva ilta likkakaverillekkaan yksin sitä viiniä kiskoa.
En tiedä saatteko mun turhautumisesta kiinni mutta ottaa päähän kun jotkut saa lapsen aluille 4 promillen kännissä ja juo tietämättään raskaudesta pitkille viikolle asti ja mä täällä joudun pohtimaan toista vuotta että voinko juoda kun viikon päästä pitäisi alkaa menkat:facepalm:

Järki sanoo että niin kauan kun testissä ei oo plussaa niin et ole raskaana ja pitää elää ihan normaalia elämää.
Takaraivossa taas jyskyttää että mitä jos raskaus lähtisikin nyt aluilleen ja juon alkoa.
 
Kuulostaa lupaavalle oireet :) tsemppiä piinailuun! ☺️ Ja niinhän se on että täytyy yrittää elää normaalia elämää kunnes plussat testissä, mutta eihän sitä osaa olla stressaamatta jos onkin tärppi käynyt.

Mä ennen esikoista join harvoin todella harvoin olin aina töissä, mutta onneksi olin jo plussannu ennen juhannusta. En kylläkään halunnut siinä vaiheessa että koko kylä tietää kun niin alussa, valehtelin sitten kaikille että aamulla töihin meno niin oon kuskina. Miehen vanhemmille kerroin plussauksesta että puhuu mut ulos jos joku alkaa uteleen miksi en ota vaikka yleensä juhannus juhlilla oon alkoa nauttinut hyvin meni enkä "kärähtäny"
 
Lyhenikö?

Jep, lyheni.

Tsempit Jesssulle piinailuun, lupaavilta kyllä kuulostaa oireet. Pakko tähän ryhmään niitä plussia on alkaa satelemaan!!

Minunkin on ihan pakko vähän omanapailla, vaikka juu sanoinkin että tässä kierrossa en mieti mitään vaan laitan kaikki paukut seuraavaan. Mutta nyt sit parina päivänä huomasin limoja, eiliselle flo ennusti oviksen. Kipuja tai mitään muita oireita ei ollu. Niin pienenpieni toivonkipinä nousi, että ovuloisinko sittenkin ilman letroja. Noh toivossa on hyvä elää. Jostain sitä positiivisuutta on kaivettava, kun ollu nyt viime viikot aika raskaita.
 
Mikä oli sulla pitkä kierto? Mitä on bemfola :bag:
Kiitos, ehkä voisin kokeilla myös kp5-9 :)

Jätin näemmä aiemmin vastaamatta tohon bemfola kysymykseen, on siis pistoshormoni jonka avulla mulla saatiin varsinkin limakalvo paksuuntumaan ja sit myös follikkeli kasvamaan tarpeeksi ovulaatioon.
 
Jätin näemmä aiemmin vastaamatta tohon bemfola kysymykseen, on siis pistoshormoni jonka avulla mulla saatiin varsinkin limakalvo paksuuntumaan ja sit myös follikkeli kasvamaan tarpeeksi ovulaatioon.

Hyvä tietää että tällaiseen on lääke! Kuulostaa aina ultrassa oma limakalvo ja follikkelit pieniltä n. 3-5pvää ennen ovista, vaikka on ne ehkä kasvanut sit ovikseen mennessä tarpeeks..
 
Täällä dpo8 ja postilaatikosta tipahti juuri CB:n Early Detect testit, käääk sormet syyhyää:grin
Huomenna ajattelin testailla noilla One Stepeillä kun niitä lojuu kaapissa, perjantaina kun dpo 10 tuhlaan CB testin!
Oishan niitä tuntemuksia vaikka muille jakaa mutta realistisesti ajateltuna tässä vaiheessa jos raskaana olisi niin ei pahemmin tuntemuksia pitäisi vielä olla. Mutta jatkuva nälkä, etova olo, ja tissit arat ja tulikuumat.

Oon ollu hirvee stressipallo kun lauantaina ois pitkään odotetut illanistujaiset kaveripariskunnan kanssa. Jos perjantaina pärähtäisi plussa niin luonnollisesti olisin täysin kuivin suin, mutta mitäpä taas jos ei olekaan tärpännyt kuten ei ole viimeiseen 1.8 vuoteen ja jätän ottamatta JOS olisin raskaana ja ei vielä testissä näkyisi. Ollaan tänä vuonna juotu 2krt eli harvoin tulee "kunnolla" otettua mutta miten ne suunnitellut kerrat sattuvat AINA tällein oviksen jälkeen:facepalm: Ja joo, toki on aina vaihtoehto olla ottamatta mutta en jaksaisi olla 3 humalaisen seurassa selvinpäin ja meillä on vähän sellainen tapakin että likat lipittää viiniä ja pojat lärpättää omiaan niin ei tuu hirveen kiva ilta likkakaverillekkaan yksin sitä viiniä kiskoa.
En tiedä saatteko mun turhautumisesta kiinni mutta ottaa päähän kun jotkut saa lapsen aluille 4 promillen kännissä ja juo tietämättään raskaudesta pitkille viikolle asti ja mä täällä joudun pohtimaan toista vuotta että voinko juoda kun viikon päästä pitäisi alkaa menkat:facepalm:

Järki sanoo että niin kauan kun testissä ei oo plussaa niin et ole raskaana ja pitää elää ihan normaalia elämää.
Takaraivossa taas jyskyttää että mitä jos raskaus lähtisikin nyt aluilleen ja juon alkoa.

Hyvältä kuulostaa oireilu! Onko aiemmin ollu samanlaisia tuntemuksia?

Mä kyllä ymmärrän mitä tarkotat tolla ottaako vai eikö tossa tilanteessa. Ja ymmärrän myös päätöksen oli se kumpi tahansa ja molemmat on musta ok kunhan itse on sen valinnut.
 
Hyvältä kuulostaa oireilu! Onko aiemmin ollu samanlaisia tuntemuksia?

Mä kyllä ymmärrän mitä tarkotat tolla ottaako vai eikö tossa tilanteessa. Ja ymmärrän myös päätöksen oli se kumpi tahansa ja molemmat on musta ok kunhan itse on sen valinnut.
Tää tissien arkuus ja etova olo tuttuja viime kierroista mutta tämä kuumuus tisseissä on kyllä uutta.

Jos testit negoja niin ajattelin viinit lipittää, näin nyt ajattelin ainakin:happy:
Toivottavasti testit on sitten joko IHAN selviä negoja jos on ollakseen eikä mitään epämääräisiä haamuviivoja, ne vasta stressitasot saakin pilviin:bored:
 
Tää tissien arkuus ja etova olo tuttuja viime kierroista mutta tämä kuumuus tisseissä on kyllä uutta.

Jos testit negoja niin ajattelin viinit lipittää, näin nyt ajattelin ainakin:happy:
Toivottavasti testit on sitten joko IHAN selviä negoja jos on ollakseen eikä mitään epämääräisiä haamuviivoja, ne vasta stressitasot saakin pilviin:bored:

Kylläpä jännittää nyt sun puolesta:nailbiting: testiä odotellaan:happy: täällä on dpo1, odotuksissa ei ole kuin menkat. Vuotohäiriö on taas ilmoittanut olemassa olostaan melko runsaana:banghead: Dpo7 meen viel vähän gynelle juttelemaan tästä. En edes tiedä miksi, kun tuskin sieltä mitään uutta tietoa irtoaa, on sitä värkkiä sen verran tässä ultrailtu:bag:
 
Kieltämättä kyllä vähän alkaa jännittelemään!
Mullahan kyllä pitäisi menkat alkaa vasta ensi viikon torstaina eli 23.4. Tämän viikonlopun testailut siis todennäköisesti vielä liian aikaista.

Tsemppiä kaikille :Heartred
 
Kieltämättä kyllä vähän alkaa jännittelemään!
Mullahan kyllä pitäisi menkat alkaa vasta ensi viikon torstaina eli 23.4. Tämän viikonlopun testailut siis todennäköisesti vielä liian aikaista.

Tsemppiä kaikille :Heartred

Teitkös testin? Nimimerkillä malttamaton:happy: kyllä sanon että voi kakka jos ei tolla folli määrällä nappaa.

Tuntuu siinä kyllä omat yhden follin inssitkin todella turhilta:bag: varsinkin jos munien laatu itselläkin on sellaista sekundaa, ettei edes kunnon luteliaalia muodostu:banghead: Muoks. Siis olihan itelläkin folliultrassa 2. Mutta hyvin suurella todennäköisyydellä se toinen oli se mun joku muu hämärä pallura siellä.
 
Tän aamun one step 10miu täysin negaa, en onneksi kyllä mitään vielä onneksi odottanutkaan kun tosiaan vko vielä menkkoihin:hungry:
Huomenna tuhlaan CB:n, tuun aamulla infoilemaan!
Kyllä on ihan paskinta paskaa jos tälläisellä follimäärällä ei raskaus ala:oops:
 
Tän aamun one step 10miu täysin negaa, en onneksi kyllä mitään vielä onneksi odottanutkaan kun tosiaan vko vielä menkkoihin:hungry:
Huomenna tuhlaan CB:n, tuun aamulla infoilemaan!
Kyllä on ihan paskinta paskaa jos tälläisellä follimäärällä ei raskaus ala:oops:

Mulla ei hajua dposta sillon ollut mutta vaikka aamun testi oli täys nega, niin iltapäivällä näytti herkkä jo haamun
 
Tän aamun one step 10miu täysin negaa, en onneksi kyllä mitään vielä onneksi odottanutkaan kun tosiaan vko vielä menkkoihin:hungry:
Huomenna tuhlaan CB:n, tuun aamulla infoilemaan!
Kyllä on ihan paskinta paskaa jos tälläisellä follimäärällä ei raskaus ala:oops:
Montako päivää siitä nyt on, kun tunsit niitä kipuja? :) Vielä on aikaista, tsemppiä!
Mulle gyne sanoi, että vaikka munanjohtimet ois näennäisesti auki, siellä voi silti olla jotain ongelmia, ettei munasolu pääse kulkeutumaan siellä ja sen takia raskaus ei ala.. Vasta ivf hoidossa sit näkee paremmin :)

Täällä oli keskustelua mille päivälle letrot määrätty, mulla on pitkät kierrot ja letrot kp3-7, mietin kokeilisko ens kiertoon huvikseen kp5-9 :)
 
Viime keskiviikkona eli päivä inssin jälkeen (8.4) oli ne järisyttävät kivut!
Ja joo, vielä kyllä hirmu aikaista! :happy:

Mulla siis tammikuussa aukkarissa ilmeni että oikea munanjohdin tukossa, vasemmassa näkyi kuitenkin virtaus normaalisti!
Meille sitten tää inssilääkäri sanoi että jos aukkarissa munanjohtimet näyttää olevan auki niin sitä ne todennäköisesti 100% on, mutta jos toinen esim tukossa niin se ei välttämättä 100% varmuudella ole tukossa, vaan munanjohdin voi "ns" sulkeutua sen epämukavan tutkimuksen takia, ja jälkikäteen sitten ollakin auki.
Mullahan sattui tuo aukkari todella paljon.
Jotenkin kuitenkin oon lähes varma että tuo oikea on kyllä varmaati tukossa.

Lääkäri tässä myös epäili että munasoluissa voi olla vika kun ei hedelmöity, ja sitähän ei tiedä mikä niiden tilanne on juurikuin vasta siellä IVF:ssä. :meh:
 
Viime keskiviikkona eli päivä inssin jälkeen (8.4) oli ne järisyttävät kivut!
Ja joo, vielä kyllä hirmu aikaista! :happy:

Mulla siis tammikuussa aukkarissa ilmeni että oikea munanjohdin tukossa, vasemmassa näkyi kuitenkin virtaus normaalisti!
Meille sitten tää inssilääkäri sanoi että jos aukkarissa munanjohtimet näyttää olevan auki niin sitä ne todennäköisesti 100% on, mutta jos toinen esim tukossa niin se ei välttämättä 100% varmuudella ole tukossa, vaan munanjohdin voi "ns" sulkeutua sen epämukavan tutkimuksen takia, ja jälkikäteen sitten ollakin auki.
Mullahan sattui tuo aukkari todella paljon.
Jotenkin kuitenkin oon lähes varma että tuo oikea on kyllä varmaati tukossa.

Lääkäri tässä myös epäili että munasoluissa voi olla vika kun ei hedelmöity, ja sitähän ei tiedä mikä niiden tilanne on juurikuin vasta siellä IVF:ssä. :meh:

Mullaki varmaan kakkamunasolut :arghh:
Mun aukkarissa lääkäri sanoi, kun vasen ei virrannut niin hyvin, että voi olla että se munanjohdin, josta on ovis tulossa, on enemmän auki kun se josta ei. :grin hyvä kun kaikilla jotain tietoa jaettavana :p josta voidaan sit panikoida lisää :hilarious:
 
Mullahan muuten oli viime kierrossa ovulaatio letrojen kans kp20 ja nyt ilman letroja se olikin yllättäen kp17, en jaksanu tikutella ja heräsin yöllä ovulaatio kipuihin, nyt ne oli kyllä paljo lievemmät.. Peittojen heiluttelua on kyllä ollu vähän laiskasti, että ei ole kyllä mitään mahdollisuuksia plussaan :)
 
Takaisin
Top