Letrozolin käyttäjiä?

Niinpä, ois kyllä mielenkiintoista tietää, mistä se tärppäämättömyys johtuu.. Et onko munasoluissa jotain häikkää. Pcos kun on, niin siinähän voi olla munasolut huonolaatusempia. :sad001 ja mua ärsyttää kun mulle ei edes oo tehty koko aukkaria. Lääkäri vaan totes kun sitä kysyin, ettei oo mitään syytä tehdä. Oviskivut tuntuu aina oikeella puolella ja en muista onko ultrassakaan ikinä ollu vasemmalla follia. Ja hyvähän se ois mielenrauhan vuoksi tietää, onko siellä kaikki kunnossa. Hmmm tekis kyllä mieli yksityisellä käydä, ei vaan mitään halpaa lystiä se :rolleyes:

Dpo 10 ja aamun CB Early detect 6miu.
Kyllähän siinä tihrustamalla jotakin vois kuvitella näkevänsä. Tein myös ovistestin ja onestep 10miun ja ne ihan blankoja.
En kyllä tota CB:tä plussaksi vielä tulkitse:sorry:
Epäilyttää muutenkin tehdä noita super herkkiä testejä kun voi näyttää ihan kiinnitymisyrityksekin:oops:
Noh, testaillaan vklp uudelleen!

Edit, lisäksi vielä pari kuvaa

Liitteet

• IMG_20200417_084004.jpg
    IMG_20200417_084004.jpg
    12.9 KB · Katsottu: 232
  • IMG_20200417_095707.jpg
    IMG_20200417_095707.jpg
    13.1 KB · Katsottu: 220
  • IMG_20200417_101742.jpg
    IMG_20200417_101742.jpg
    10.6 KB · Katsottu: 226
Muokattu viimeksi:
Kyllähän siinä tihrustamalla jotakin vois kuvitella näkevänsä. Tein myös ovistestin ja onestep 10miun ja ne ihan blankoja.
Epäilyttää muutenkin tehdä noita super herkkiä testejä kun voi näyttää ihan kiinnitymisyrityksekin:oops:

Ehkä se vielä tummenee :Heartred:blob6

Hyvältä näyttää, toivotaan että tummenee!! ☺️

Ihan kun tuossa jotain näkyis :) Tuo clear bluen early detectionhan on herkkyydeltä 10miU, First responsen testi on herkkyydeltä sen 6,5miUl.. Minä varmaan yrittäisin etsiä jostain apteekistä sellaisen :angelic:

Ihan kun tuossa jotain näkyis :) Tuo clear bluen early detectionhan on herkkyydeltä 10miU, First responsen testi on herkkyydeltä sen 6,5miUl.. Minä varmaan yrittäisin etsiä jostain apteekistä sellaisen :angelic:
Hei niimpäs olikin sen 10miu! Mitenhän oon ollu siinä uskossa että ois 6miu:grin

Kyllä mä nyt taidan odotella pari pvää ainakin. Jos saisinkin nyt haalean haamun testiin niin panikoisin turhaan että jospa onkin vaan kiinnittymisyritys tai turha viivanpaikka.. :inpain:

Hei niimpäs olikin sen 10miu! Mitenhän oon ollu siinä uskossa että ois 6miu:grin

Kyllä mä nyt taidan odotella pari pvää ainakin. Jos saisinkin nyt haalean haamun testiin niin panikoisin turhaan että jospa onkin vaan kiinnittymisyritys tai turha viivanpaikka.. :inpain:

Testaatko kuitenkin huomenna vielä jos teillä oli se iltama? :dance008

Testaatko kuitenkin huomenna vielä jos teillä oli se iltama? :dance008
Joo testaan!
Tuhlaan kyllä vasta ens viikolla toisen CB:n ja huomenna testaan one stepillä..
Mä oon vaa niin väsynyt näihin testailuihin. En jaksaisi tiirailla enää yhtäkään tikkua.. Joko selvät viivat tai sit ei viivoja ollenkaan... :sour:

Jesssu kyllä mun haamututka sanoo että jotain tuossa testissä näkyy!! Peukut pystyssä että vahvistuu!:Heartred

Täällä taukokierto letroista kun labroja otettiin. AMH oli 13,5 ja kolesteroli hieman koholla vaikka olen hoikka ja syön pääosin kasvisruokaa ja terveellisesti. Eli selkeet pcos-viitteet näidenkin osalta. Masentavaa... Nyt kp9 ja ajattelin tuhlata digiovistestejä huomisesta alkaen, vaikka luulen että taukokierrolla kahden letrokierron jälkeen ovista ei tule. Miten teillä muilla jotka ette luomusti ovuloi, onko taukokierroilla ovista näkynyt? Mietin että vaikuttaako aiempien kiertojen letrot mitenkään enää. Suurempi huoli on siitä, että mitä jos menkatkaan ei ala kun kierrot ovuloimattomuuden vuoksi olleet jopa 60 päiväisiä. Harmittaa tämmöinen taukoilu!

Aukiolotutkimustakaan en tähän kiertoon saanut koska korona. Lapsettomuuspoli kehotti vain ilmoittamaan kun seuraavat menkat alkaa, ja katsotaan jos sitten olisi taas poli auki. Ilmoitan myös jos ei toukokuussa menkkoja näy. Itsellä herännyt myös huoli, kärsinkö lisäksi endometrioosista kun viime kuukautiset oli todella kivuliaat mutta niukat ja nyt yhdynnässä tuntui oudosti kipua. Aikanaan endoakin epäilty mutta ei mitenkään todettu. Se tästä nyt puuttuisi että pcos pirulaisen lisäksi olisi myös endometrioosia.

Jesssu, toivotaan että vahvistuu viiva. :Heartred rfsu liuskatestit mun mielestä hyviä, niillä näkyi haaleahaamu vaikka verikokeesta arvona 7 ja kun ei raskaana niin ei näkynyt mitään.

Lipsu mulla letrojen taukokierrolla ainakin testin mukaan olis ollu ovis. Tosin saatan muutenkin ovuloida, ainakin joskus. :rolleyes:

Ke oli ultra. Yksi ainokainen isompi folli näkyi. Ultra-aamuna otesti haalea niin päädyttiin ovitrelleen ja eilen pistetty 18 naksauksen annos. Tänään aamulla sit tietty oplus. Maanantaista alkaa terolutit 2 krt/pv 10pv ajan ja tiistaina ovitrellea yksi naksaus, sitä neljä kertaa parin päivän välein. Kuulema tuo raskaushormoni vahvistaa paremmin loppukiertoa. Ei varmaan parane testata kun vasta vapun jälkeen tai saattaa olla ovitrelle joka haamuilee. Vähän skeptinen olo, liekkö tuosta munasta mihinkään, noh saapi nähdä. Lisäksi bakteerivaginoosiin taas ohjeena itsehoitolääkettä. Kuulemma kiinnittyminen heikompaa jos ei ole bakteeri tasapaino kunnossa. Muoks en tajua mikä tätä bakteerivaginoosi hommaa aiheuttaa, onkohan mun ja miehen pH vaan jotenkin niin eri vai mitä. Ihan ku oisin jotenki likanen tai jotain en tajua. :sour:

Muokattu viimeksi:
Takaisin