Letrozolin käyttäjiä?

Menin yksityiselle lapsettomuustutkimuksiin kun yritystä raskeuteen 1/2019 lähtien ja huomasin, että luteaalivaihe on 9-10vrk. Tuo missä neste huomattiin oli kp 12 eikä merkkejäkään ovulaatiosta. Sanoin lääkärille että tapahtuukin yleensä vasta kp 18-19. Ensimmäisessä ultrassa lääkäri sanoi, ettei myöskään vaikuta vereltä, mutta halusi katsoa onko sitä vielä ovulaation jälkeen. Ei siis ollut enäö sitten dpo 2. Lääkäri määräsi 10päivän terolutit 3vrk ovulaatiosta pidentämään luteaalivaihetta, jotta kiinnittyminen kerkee tapahtua. Nyt dpo 7 menossa. Nyt jos ei tärppää niin ensi kierrossa sitten letrot tukemaan ja aikaistamaan ovulaatiota (+terolutit ovulaation jälkeen). Saas nähdä mitä tuleman pitää.

Täältä olen lukenut letrojen kanssa olleen kovia ovulaatiokipuja, mulla ne on ollut järkyttävän kovat pillereiden lopetuksen jälkeen (kivut kestävät 3vrk):sad001

Mulla ei tullu pahoja kipuja. Mulle määräs terot 4pvää ovisplussasta :o pitäiskö munki alottaa sit jo ke ne..
 
Tuleeko teroista sivuvaikutuksia :banghead: voi kakka ei kaipais sellasia, saan raskauden muutenkin kuviteltua :hilarious: dpo12 viimeistään testaan, mut en ehkä malta siihenkään asti :sour:

Itse sain melkein joka kierrossa uuden sivuoireen, ja kuvittelin olevani raskaana... Ensin mielialan vaihtelut, sitten tuli vatsakivut ja rintojen ja nännien aristus. Kymmenen kiertoa taisin käyttää . Alkuun en huomannut sivuvaikutuksia, mutta lopulta niistä oli niin paljon haittaa, että vaihdettiin primolutiin.
 
Itse sain melkein joka kierrossa uuden sivuoireen, ja kuvittelin olevani raskaana... Ensin mielialan vaihtelut, sitten tuli vatsakivut ja rintojen ja nännien aristus. Kymmenen kiertoa taisin käyttää . Alkuun en huomannut sivuvaikutuksia, mutta lopulta niistä oli niin paljon haittaa, että vaihdettiin primolutiin.

Mulla 30tabun pakkaus vaan. Ja letroja 25 jäljellä. Täytynee syksyllä/loppuvuodesta soitella julkiselle jos ei tärppää.. Ei vaan haluis joutua sinne asti :arghh:
 
Mulla oli nyt tässä tokassa letro kierrossa ihan kamalat ovulaatiokivut :dead: aikaisemmin ei oo ollu kun vain nippasu siellä tai täällä.

Nyt olis menossa dpo 10. Testiä en meinannu tehdä kun vasta sitten jos ei menkkoja näy :angelic:
 
Mulla oli nyt tässä tokassa letro kierrossa ihan kamalat ovulaatiokivut :dead: aikaisemmin ei oo ollu kun vain nippasu siellä tai täällä.

Nyt olis menossa dpo 10. Testiä en meinannu tehdä kun vasta sitten jos ei menkkoja näy :angelic:


Ihan sama juttu, tokassa letrokierrossa kamalat oviskivut! Ja ihan samassa dpossa mennään tänään! :grin
 
Mulle oli nyt tullut toi progesteronin tulos joka otettiin kp22 eli viime perjantaina. Muistaakseni gyne sanoi että pitäisi olla yli 20, mielummin yli 25. Mulla se tulos oli 51 nmol/l.
Mitähän se meinaa, ainakin taitaa olla hyvä? :hungover:
 
Mulle oli nyt tullut toi progesteronin tulos joka otettiin kp22 eli viime perjantaina. Muistaakseni gyne sanoi että pitäisi olla yli 20, mielummin yli 25. Mulla se tulos oli 51 nmol/l.
Mitähän se meinaa, ainakin taitaa olla hyvä? :hungover:

Viitearvo luteaalivaiheessa 12-69. Mikä dpo menit? Hyvä se on :) ties vaik ois raskauden takia noinki korkee! Tuosta en kyllä tiedä :)
 
Viitearvo luteaalivaiheessa 12-69. Mikä dpo menit? Hyvä se on :) ties vaik ois raskauden takia noinki korkee! Tuosta en kyllä tiedä :)

Dposta mulla ei ihan 100varmaa tietoa ole kun kahtena päivänä sain tumman viivan ovistestiin mutta suunnilleen dpo6 :rolleyes: Taitaa nyt todistetusti ovulaatio tapahtuneen, jeee!:joyful:
 
Mulle oli nyt tullut toi progesteronin tulos joka otettiin kp22 eli viime perjantaina. Muistaakseni gyne sanoi että pitäisi olla yli 20, mielummin yli 25. Mulla se tulos oli 51 nmol/l.
Mitähän se meinaa, ainakin taitaa olla hyvä? :hungover:

Tuo todistaa että ovis tässä kierrossa tapahtunut. :) Mulla oli kierrossa ilman letroja proge 35.
 
Ja mulla 10 ja 16 mut luultavasti olin ainaki tossa ekassa liian aikasin labrassa. Oon kai ollu dpo3 labras :/
 
Tää jännitys on kyllä niin raastavaa. Täähän meillä nyt eka kierto kun on edes ollut jotain jännitettävää kun vasta ensimmäinen ovis tapahtui vuoteen. Lupasin itselleni että nyt maltan lopettaa tän testailun ja testaan vasta pe kun on dpo13 mutta tänään (niinkuin eilenkin :hilarious:) taas piti mennä testaamaan dpo10 ja täysin nega. Koitan lukea keskusteluja miten joillakin on näkynyt plussa vasta viikonkin jälkeen kun menkat on välistä jäänyt ja elättelen toivoa. :inpain: Mullahan ei siis menkatkaan pitäisi alkaa kun vasta pe-su joten tää sairas testailu pitäis nyt lopettaa:joyful:
 
Limoja seurattuani ja tulkittuani oletan, että eilen oli ovulaatio. Pariksi viikoksi pitää taas keksiä mukavaa tekemistä, että jaksaa jännittämättä. :angelic:

Samoissa mennään! Mä kyllä sorrun ens viikolla testaamaan. Viimeistään ens viikon pe :)

Jesssu tsemppiä!
 
Täällä sama, dpo 11. Veikkaisin menkkoja alkavaksi la-su, kun rintojen kipu ilmaantui toissapäivänä ja ajoittain hennosti nippailee alavatsaa :facepalm:
Mie en tosiaan ees viitti testailla ennenkun on myöhässä muutaman päivän. Sen verran on tullut hätäsesti testailtua tässä parin vuoden aikana :grin

Dpo 5 oli viiltävä kipu kohdun tietämillä joka kesti 5-10min, muuten ei ole ollut mitään poikkeavaa tässä kierrossa.:bookworm:
 
Mulla on oviksesta asti vihlonut alavatsaa eripuolilta ja tänäänkin vihlonut kokopäivän alavatsaa ja alaselkää. Oireita olis vaikka millä mitalla (väsymys, ärtyisyys, pari kertaa kakonut tietyille hajuille yms) mutta mieli taitaa nyt kuvitella vaan (paitsi tämän alavatsakivun kyllä tunnen oikeasti mutta voihan se enteillä menkkoja, vaikka mulla ei koskaan menkkakipuja oo muuten ollut kun pari pvä kun kuukautiset on alkanut).
Tänään dpo11 oon kuitenkin jo 2 (blaaah) testiä tehnyt ja tyylipuhtaat negat.. Ja mennyt lukemaan keskusteluja jossa monella viivat tullut jo dpo11. Mä tiedän että ne menkat kun alkaa niin romahdan ihan totaalisesti.. Nyt jo joutuu itkua nieleskellä kun henkisesti alkaa olla aivan loppu.:sad010
 
Dpo 8, terolutit 6/10, menkkamaiset jomutukset alkoivat :mad::sad001

Viimekierrossa dpo 7 alkoi menkkakivut ja dpo 10 itse menkat.

Ei nyt taida hirveesti nämä terot auttaa luteaalivaihetta pidentämään :sad001 Onko kellään samaa?
 
Takaisin
Top