Lempilelut ja -leikit

Mäkin ostin ton samalla ajatuksella. Ei toimi! Biisit on kivoja. :) Ei ehkä hintansa väärti mun mielestä.
 
Meidän Tokmannilla oli kympillä jotain pimpelipompeli eläimiä joissa on pyörät alla. Esittelin semmosta Vekalle eilen. Ei jäbää moinen kiinnostanu ni ei ostettu. Säästy seki kymppi. Voihan sen myöhemmin käydä sit ostamassa ku oli kuiteki 1+ vuotiaille tarkoitettu. Täytettä pukinkonttiin.
 
Mulla on roolle 1 iso lahja ja se saa riittää minulta & isältään. Synttärit on pian sitten niin saa sen toisen jemmakätkön sitten.
 
Me meinattiin 2-3 kovaa pakettia Vekalle antaa. Isovanhemmilta tulee yhdet lahjat ja sisko saattaa ostaa jotain taskurahoillaan. Siinäpä se pukinkontti sitte onki.
 
Hei oliko täällä forumilla vai jossain muualla puhe, että tietääkö joku, mistä niitä Liberon amppareita saa ostettua?
Se oli melko lemppari, kunnes sillä viimesellä kerralla, kun se viskattiin vaunuista mäkeen, en huomannut.
 
Mä en oo nähny niitä ku siellä Liberon vaippa/oheistarvike pistekaupassa myynnissä :wideyed:
 
Riipitii laita yv:llä osoitetta ni pistän ampparin postissa tulemaan :)
Meillä niitä 2 joista toinen tarpeeton :)
 
Tällänen meiltä hukku
dsc_0060libero1.jpg
 
Mut en mä tiiä, onko sillä lopulta väliä minkä sinne ripustas. Ei toi oo nyt kaipaillut sitä, ei taida enää muistaa koko kapinetta :)
 
No minusta just toi on siellä pistekaupassa. Muuten en oo kyl nähny missään.
 
Juu, pistekaupasta ainakin jossain kohtaa sai uuden. Meillä toi on ollut ahkerassa käytössä ja alkaa oleen aika loppuun kaluttu.
 
Koitin just rekisteröityä mut ei vissiin onnistu tabletilla. Olis vaippapakettejakin, millä kerätä pisteitä, kun oon säästänyt tyhjät kissanhiekkaroskiksiksi :D
 
Ai sä tarkotit Riipitii tota ampparia :) Meillä toi jäi mummolle ja kissa oli jyrsiny sen palasiksi :eek:
 
Takaisin
Top