Lempilelut ja -leikit

Pojan lempilelu kuitenkin tällä hetkellä on se puhuva koira. Ostin sen naapurilta pihakirppispäivänä ja se on ollut kyllä kiva alusta lähtien. Ennen sitä hypisteltiin ja ihmeteltiin puhetta, mutta nyt sen kanssa painitaan leikkimatolla. Sitten kaikki muut kiinnostaa mitkä ei ole leluiksi tarkoitettu: kissa, television kaukosäädin, äidin kännykkä, silmälasit, kengät, pistorasiat jne :grin
 
Samsam meillä kans hurjapää, pitäs heitellä ja heilutella ja pompottaa musiikin tahdissa :)
 
Siskojen vanhat zhuzupetsit kaivettiin juuri ylös!! Roo taitaa luulla niitä oikeiksi eläinmiks ;-)
 
Heei purkkitorni löytyy myös! Sitä on kiva tönii nuri. Ja semmosta pötkylää mihin kasataan rinkuloita. Kokispullojen tönimine on kans kivaa :)
 
Täällä on kuuminta hottia paukutella leluja yhteen. Nytki on toisessa kädessä palikkalelu ja toisessa helistin ja niitä pamautellaan yhteen suurella vimmalla :p Toinen tyyli on maata selällään lattialla ja ottaa yks lelu nilkkojen väliin ja toinen lelu käsien väliin ja sitte jumpataan jalkoja ylös ja alas että saadaan ne lelut kohtaamaan :grin
 
Lusikalla kolistetaan syöttötuolin pöytää, sit käsillä hakataan mm vaakaa, pahvilaatikoita, rapsutellaan pakastimen ritilää jne :rolleyes:
 
Kontista löytyi isohko LittlePeople-bussi, jossa viis matkustajaa (8,5 egee) ja pari kirjaa (1e/kirja). Kaikki tosi hyvässä kunnossa :) Onpahan jäbällä uutta ihmeteltävää...

Ja perussetti tapahtui jälleen kerran, kun vähäks aikaa pysähdyttiin kaupan ulkopuolelle. Joku muori tuli kattoo mikäs tyyppi vaunuissa on, ja Jimmuhan heitti ihan kunnon hurmurihymyn. Hyvä, ettei pitäny ottaa sitä mummelia matkaan meille... Ois kyl voinu toisaalta tullakin, niin ois voinu laittaa vaikka leipomaan, buhahahaaa!!
 
Verhot, äidin hiukset ja nenä, pehmeät kirjat, peilit, puhuva koira, puhelimet, kaukosäätimet.
Oikeestaan kaikki mikä on "kiellettyä", minkä vaan saa suuhun ja helpottaa ikenien kutinaa :)
 
Meillä noiden sähköjohtojen ja vastaavien lisäks brion puinen helistin ja sofie-kirahvi on aika pop. Mäkään en haluais mitään lelukaaosta meille mut enpä tiedä miten se onnistuu kun toisaalta musta olis kauheen kiva ostaa Bebelle leluja :D. Toistaseks oon ostanut vasta pari kirppikseltä, mut saa nyt nähdä miten jatkossa. Ja siis kirjojahan ei lasketa leluiksi! :D
 
Meillä kans kiinnostaa johdot, pistorasiat, mun kännykän suojakotelo, kihveli.. Ja kaikki millä saa aikaan kovan äänen kun sillä hakkaa. Mutta kaikkein kivoin on koira !
 
Mummin ostama espanjankielinen opetuspeli. Siis sellainen jossa painellaan nappeja ja se sanoo numeroita, kirjaimia ja muotoja. Triangulo, circulo!
 
Meillä poika rakastaa Nalle puh-kirjaa, jossa on sivussa nappeja mistä saa painaa ja niistä tulee erilaisia ääniä :) äiti ei rakasta sitä ihan yhtä paljon, mutta mitäpä sitä ei tekis rakkaan palleronsa takia... Myös kylpyankka on hyvin hauskaa seuraa pojan mielestä :happy:
 
Tässä ollaan jännän äärellä. Minä niin rakastan nähä tämän mietteliään ilmeen roon naamalla :Heartred
Sisko kokosi radan zhuzu-petseille (patterilla liikkuvia leluhamstereita) ja siellä ne nyt putkessa pötkii menemään.
 

Liitteet

  • 1443246354920.jpg
    1443246354920.jpg
    68.1 KB · Katsottu: 38
Minä oon koittanu välttää kaikkia soivia muovileluja, kun hermothan niissä menis heti :rolleyes: mut katotaan nyt josko pukki tois vaikka tälläsen.. Tässäkin taka-ajatuksena se et äitin puhelin ei ois koko ajan menossa suuhun :p
 

Liitteet

  • 1443255725303.jpg
    1443255725303.jpg
    31.9 KB · Katsottu: 25
Meillä on tuo ja juurikin sillä ajatuksella että perheenjäsenten puhelimet säästyisi. No eihän se ihan niin mennyt. Mutta kiva lelu. Kakkos- ja nelosnäppäimien takaa löytyy kivoimmat biisit ;-)
 
Takaisin
Top