Leipomis- ja kokkausketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voisko joku tulla leipoon mulle jotain kivaa pientä suolasta? Tekis kauheesti mieli jotain lehtitaikinakierteitä tai pasteijoita mutta kun toi tyttö on koko ajan hereillä ja mies huitelee kaupungilla niin en ehdi ite leipoo :/

Jos niitä voisilmäpullia, oisko ideaa?? :p

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Mä leipasen pullaa (taas...) näin sadepäivän kunniaks!

Mä ajattelin aloitella synnytykseen valmistautumisen leipomalla nyt joka päivä kunnes aika koittaa. tänään siis tiedossa iso kauppareissu, hulluna jauhoja sokeria hiivaa soodaa leivinjauhetta voita pähkinöitä SUKLAATA hiutaleita leivinpaperia muff vuokia turkjugua rahkaa kermaa.. että on sitten takuulla millä mällätä!
Että älä nyt vaan vielä synny, täytyy saada nämä oleellisimmat tilanteen valmistelut tehtyä ensin..

Pitäs keksiä taas jotaki ruokaa mut ku mä en keksi!! Mihin mun mielikuvitus on kadonnu!?:oops:

Mä sain tänään nelosen ja mies kutosen lapsilta pisteitä ruuasta. :grin Mies teki salaattia lasten kanssa ja pullia ja jätskiä jälkkäriksi, kun mulle lankes kasvisten ja kanafileitten grillaus.. :cool: ihan epis jako oli kyllä. Mutta mahtavinta lapsista oli syödä ulkona ekaa kertaa tänä kesänä. Pitäs ehkä useamminkin, kun sujui niin hyvin.

lapsiltahan se rehellisin palaute useasti tulee! :D ei pääse vanhemmat luulemaan itsestään liikoja :D

Mammat hei...nyt vinkkejä helppoon ja nopeaan ruokaan josta ois seuraavaksikki päiväks!! Tän mamman pää lyö ihan tyhjää et mitä ruokaa sitä tekis joka ei ois ees kovin mausteista!

Makaronilaatikko! Ei mitää gourmeta mut hyvää perusruokaa :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Kaikki laatikot, kiusaukset ja keitot on helppoja kun ne saa nopeesti valmistumaan vaikka tekis isommankin erän!

Makaronilaatikko toteutettu jo iiiso satsi! :D mä oon yrittäny vältellä nyt sipulia ku mulla menee aika överiks sen sipulin kanssa ku tykkään siitä niin paljon...ettei enempää vatsavaivoja toiselle tulis..

Meidän taloudessa ei muuta ole pikkuisen synnyttyä syötykkää kun kiusauksia ja keittoja niin ja salaatteja :)

Nimiäisleipomiset alotettu eilen. Mun olis tarkotus leipoa nää:
2 juustokakkua
Suklaakeksejä
3 suolasta piirakkaa
Juustokierteitä
Paistaa cocktailpiirakoita
Muut on luvannu tuoda seuraavaa:
Porkkanakakkua
Korvapuusteja
Suklaakakkua

Laitan kuvia kunhan leipomukset rupee valmistumaan :)

Mun arjen pelastus on kellogs annos mikro puurot!!

Puurot toimii meilläkin, ja karjalanpiirakat :) kasvissosekeittoja on myös kiva tehdä näin kesällä!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Kesäkeitto, kasvissosekeitto, broilerkeitto. Siinä vinkei, joita itsekin koitan. Tänää tosin ahmasen ison murean pihvin salaatilla. Joku risottokin maistuis. Ensi viikolla teen kalakeiton. Ja makaronilaatikko on ihan parasta sekä lihapullat muusilla...

Takaisin