No ei mullakaan ois vara ostaa tuliteriä vaunuja :D vaik siis ollaan molemmat töissäkäyviä ihmisiä, niin en ees raski laittaa niin paljon rahaa vaunuihin, kipuraja menee tuossa 200eurossa. Mulla on ajatusmalliki semmonen et jos vaan löydän halvemmalla ni ostan sen :D Kyl minuaki ihmetyttää, että miten ihmisillä on vara ostaa kaikkea uutena... esim. mun yks kaveri on työtön, sen mies on töissä. Niille tulee esikoinen nyt kesällä. Ni ne on just ostanu uuden rivarikolmion, uuden farmarin, sit se mun kaveri tilailee netistä 70e mobileita, 1000e vaunut, 70e jumppamaton vauvalle ja siis kaikki, iha tuliterää ja kallista.. ja sei oo ite ees töissä.. mietin vaan et tilaakohan laskulle/luotolle ja velaks, sit onki tosi kelju maksella niitä takasi ja yrittää selvitä taloudellisesti jokapäiväisestä elämästä.. En tiiä, mä oon ite niin tarkka jotenki, ja haluan elää sillee et mulle jää itelle rahaa ostaa vaatteita, meikkejä, käydä kampaajalla, ni pieniki säästö esim. just noissa vauvatavaroissa, on iso säästö sit lopulta :) Ja niinku ruoassakaan ei tarvis pihistellä ja vertailla/kattoo hintoi, ni mää kyllä katon ja ostan aina halvinta mahollista :D