Mä oon ehdottomasti halunut ilmakumirenkaat vaunuihin. Meillä on nyt Emmaljungan Duo Edge yhdistelmät Sport rungolla. Oon kyllä tykänyt niistä tosi paljon! Ainuut huonot puolet musta niissä on se tavarakori ja teleskooppiaisa. Siinä sport rungossa on kankainen tavarakori ja olisin ehkä kuitenkin halunut metallisen. Nyt jos ostaisin ekoja vaunuja, niin ostaisin sellaset missä sen aisassa on sellanen nivel. Bussissa ja pienissä hisseissä sellanen olis kätevämpi kuin toi mikä nyt on. Varmaan ostaisin siis samat yhdistelmät mutta sillä classic rungolla. Ei ne musta oo ollu kovin raskaat työntää tai kääntää, vaikka on 4 pyörää, eikä edessä ole kääntyviä pyöriä. Esikoinen syntyi toukukuussa ja musta oli kiva kun koppa oli tosi tilava :)
Myin noi emmaljungat ja nyt meille on tulossa Easywalker Duot sisarusrattaiksi. Kakkosrattaisiksi oon miettinyt vähän emmaljungan scootereita ja tai sitten jotain kolmipyöräsiä. Easywalker Sky tai Babyjoggerit houkuttais, mutta en halua maksaa kakkosrattaista niin paljoa.
Myin noi emmaljungat ja nyt meille on tulossa Easywalker Duot sisarusrattaiksi. Kakkosrattaisiksi oon miettinyt vähän emmaljungan scootereita ja tai sitten jotain kolmipyöräsiä. Easywalker Sky tai Babyjoggerit houkuttais, mutta en halua maksaa kakkosrattaista niin paljoa.