Me ollaan nyt taidettu saada vaunut päätettyä ja ollaan päätymässä Brion Happyihin. Jotenkin huvittaa, kun aloin tutkimaan tätä vaunuasiaa niin olin ihan varma, että Brioja meille ei ainakaan tule. Näyttivät niin "leluilta", mutta ne mitä näin olikin niillä kennopyörillä ja meille on tulossa ilmapyörät.
Menin siis liikkeeseen sillä mielellä, että meille olisi tulossa Gessleinin vaunut, mutta koppa oli niissä sen verran pieni, että hetken kuluttua laajensimme reviiriä noihin Happyihin. Tuntuivat jotenkin myös tutummilta kuin nuo Gessleinit, joissa oli monenmoista säätöä ja käsijarru. Isompi tavarakori oli myös plussa, vaikkei noihin nykyään saisi oikein mitään laittaakaan.
Sitten kaverin kanssa juteltuani päätös vahvistui entisestään, sillä heillä on Brion kaukalo, joka nyt sitten matkaa meille. Ei siis stressiä kaukalon etsimisestä ja sopii adaptereilla yhteen tuon vaunun rungon kanssa.
Eilen oltiin sitten vielä anoppilassa kylässä ja tuntui kauhean vaikealta kertoa, millaisiin vaunuihin ollaan päätymässä ja mikä se hinta nyt sitten olisi. Anoppi olikin sitä mieltä, ettei 795,- ole paljon, kun oli varautunut 1000€. Olin nimittäin ihan varma, että hänellä ei ole mitään käsitystä mitä vaunut nykypäivänä maksavat ja olimme ehdottamassa, että maksamme itse puolet.
Sen verran vähän meillä on hankintoja tehtynä, että tuli kyllä hyvä mieli, kun sai näitä asioita eteenpäin, vaikka ei siis vielä vaunuja tilattukaan. Mutta vaunut saa muutamassa viikossa tilauksesta, joten eihän tässä kiirettä.