Minsca-84
Oman äänensä löytänyt
Elenna, suru on ollut suuri pojan menehtymisen jälkeen. Olen pienin askelin päässyt takaisin arkeen, mutta eihän se koskaan tule olemaan samanlaista kuin ennen menetystä. Vertaistuki ja kirjoittaminen on ollut minulle tärkein keino selvitä eteenpäin, kuin myös ammattiapu. Suru ei koskaan poistu viereltä, mutta jotenkin sen kanssa oppii elämään pikku hiljaa. Teillä on jo nyt varmasti paljon ihania muistoja pojastanne ja yhteisistä hetkistä perheen kesken. Ja varmasti niitä vielä tulee lisää. Ne muistot kantavat teitä eteenpäin vaikeinakin aikoina. Me saimme olla pojan kanssa perheen kesken sen vajaan 10 tuntia, ottaa valokuvia, kylvettää ja suukotella. Ne muistot ovat erittäin tärkeitä eivätkä niitä meiltä koskaan voida viedä pois. Onneksi meillä on edes ne. Nyt uskallan jo vähän haaveilla pikkusisaruksestakin, vaikka tutkimukset ovatkin kesken. Meidän tapauksessa kuolinsyy jää kuitenkin hyvin todennäköisesti epäselväksi, näin meille on sanottu koko ajan, joten pikku hiljaa olen oppinut senkin asian kanssa elämään. Edelleen toivotan kovasti voimia teidän koko perheellenne
Muokattu viimeksi: