Meillä ei myöskään vielä ole ollut seksiä (mieli olis tehnyt, mutta toi haava on vielä sellanen, että en oo uskaltanut, kun jälkitarkastus on vasta edessä, että en tiedä onko parantunut ok), mutta th kysyi jo viime käynnillä ehkäisystä. Sanottiin miehen kanssa kummatkin, että kondomi (tai no, mä sanoin, mies komppasi :D ), ja th olisi tarjonnut kierukoita tai jotain hormonaalista. Sanoin suoraan, että ei kiinnosta, ja th sitten sanoi, että no voidaan tästä sitten vielä lääkärin kanssa keskustella. Ei mulla oo ainakaan mitään keskustelemista, koska ei ole muita vaihtoehtoja, mutta joo, saa nähdä tyytyykö lääkäri huomenna mun näkemykseen, vai tuleeko jotain uusia ehdotuksia.
Meillä oli tänään lääkäri (6 vkoa). Kaikki kunnossa ikään nähden, kehui vanhempien ja lapsen vuorovaikutusta ja painoakin oli tullut jo 4800g ja risat eli viikossa n 200g. Meillä ei lääkärikäynnillä oteta mitään mittoja, että punnittiin lapsi itse ennen vastaanottoa (jossa on vain lääkäri, ei th). Lääkäri oli 5. vuoden kandi, että toivottavasti muisti tsekata kaikki, mitä pitääkin. Vaikutti ainakin siltä, että tietää mitä tekee, joskin sanoi, että jos meillä on jotain käytännön kysymyksiä, niin hän ei osaa vastata, koska ei ole omaa kokemusta (oli siis tosi nuori), että kannattaa kysyä terveydenhoitajilta. :D