Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Apua, mua pelottaa tiistain neuvola :S jos ei ookkaan tullut painoa tarpeeks. Toisaalta, eikös liian vähän ruokaa saava vauva oo väsynyt, kiukkuinen ja pissaa vähän? Meil kuitenkin vaihdetaan 6-8 painavaa pissavaippaa päivässä, eikä olla mitenkään erityisen kiukkusia. Ja seurustellakkin jaksaa sen saman mitä tähänkin asti.
Nyt on jostain syystä kakan teko vähentynyt. Tekee vain joka kolmas päivä, mut silloin kun tekee niin sitä tulee niin paljon että meinaa tulla vaipasta ulos. :D ennen siis teki yleensä 1-3 kakkaa päivässä, mut pieniä kakkoja. Eli ei varmaan mitään syytä huolestua? Toki tänkin takia tullut olo, että saako hän sitä maitoo tarpeekseen.
Toinen asia mikä vähän pelottaa, on tuo kantsekontaktin ottaminen. Se on toki parantunut, mut missähän määrin 5,5vk ikäisen pitäisikään ottaa katsekontaktia? Tuntuu muutenkin, et pikkuinen tuijottelee paljon mielummin isäänsä ja mummoo, kuin minua, mut luulen sen taas johtuvan siitä, että hän tuijottelee minua syödessään. :D ei kai sitä samaa naamaa kukaan jaksaiskaan kokoaikaa katsoa, jos on mielenkiintoisempaakin katsottavaa.