Hanskimus
Näppärä viestien naputtelija
Meillä lähti tosi aikaisin liikkeelle ja koko kesä onkin odoteltu, koska oppii menemään istuma-asentoon itse. Nyt on jo pari kertaa sen tehnyt mutta ei vaan taida poitsua istuskelu kiinnostaa. Tällä hetkellä taaperokärry on kovassa käytössä.
Yllätyin, kun annoin äsken lounaalla vettä snapsilasista ja poika osasi juoda siitä! Tietty suuri osa vedestä meni syliin, mutta tiesi heti, mitä kuuluu tehdä.
Oon niin ylpeä tosta pikkusesta.
Yllätyin, kun annoin äsken lounaalla vettä snapsilasista ja poika osasi juoda siitä! Tietty suuri osa vedestä meni syliin, mutta tiesi heti, mitä kuuluu tehdä.
Oon niin ylpeä tosta pikkusesta.
Nyt parina päivänä on alkanut näyttää siltä, että istuma-asennosta pyörähtäis konttaamaan, mutta odotellaan sitä edelleen. Mahallaan tuo pyörii ja kierii ja istualtaan pyörii jos pitääkin erisuuntaan mennä katsomaan. En ole stressannut asiasta, kehittyköön omaa vauhtia. Neuvolassakin sanoivat että antaa kehittyä vaan omaan tahtiin. Enemmänkin sukulaiset on kauhuissaan kuinka ei vieläkään kävele, konttaa tms. 

kävellen työntää hienosti jo taaperokärryä ja uusin juttu on työntää syöttötuolia
isoveljensä kanssa painii ja riehuu,villintyy välillä oikein kunnolla kun veikka kutittelee
yks lempijuttu on tyhjentää pyykkikone ja syödä märkiä pyykkejä ja vetää niitä pään päälle ?!
Hassu,ihana pikku apulainen 
kovasti yrittää itseään vetää ylös, eteen ja sivuille, mistä nyt sattuu ikinä kiinni saamaan. Tunnistaa varmaan toistakymmentä sanaa, kun sanotaa esim.kello niin osoittaa kelloa ja sanoo ö. Pystyssä pitäisi koko ajan olla ja kävellyttää pitäisi mielellään koko päivä
oma selkä huutaa hoosiannaa! Muutenkin oikein reipas kaveri, aivan myyty olen edelleen
osaa myös katseella seurata kaikkea mitä ympärillä tapahtuu ja jokeltelee/nauraa ihan räkänaurua aina kovaan ääneen