1 vee neuvolassa tuli taas pohdittua saavutettuja taitoja, niitä on ihan kiva välillä listailla, kun arjessa meinaa moni asia vaan hujahtaa ohitse

- Kävelee (taisin jo jonnekin kirjoittaa, että omasta mielestään myös juoksee...jalkansa eivät ole samaa mieltä

)
- Kiipeilee sohvalle sekä sänkyyn ja nousee portaita, osaa tulla peppu edellä alas
- Ruokailee itse (jep, vaihtelevalla menestyksellä ja vanhemmillakin on se lusikka mukana)
- Juo mukista jo paremmin (kohti tuttipullottomuutta -jee!) pillimuki onkin ollut se meidän juttu.
- Taputtaa, moikkaa, vilkuttaa
Leikkimenoja:
- Rakentelee palikoista torneja, Brion pelletornit ja vastaavat haetaan myös usein kaapista
- Heittelee palloja ja koirille leluja
- Hakee kirjoja luettavaksi ja Kuka sekoitti paketit kirja tuodaan valmiiksi nauraen, kun siinä Pikku-Myy hihittelee paljon

- Järjestelee milloin mitäkin piiiitkiä aikoja (esim. hernepusseja auton lavalle, siitä lattialle, lattialta ämpäriin ja ämpäristä taas lavalle)
- Uutuutena ruokaleikit -äiskän pitää maistaa kaikkea ja joka kupinnäköisestä juodaan
- Piirtää mielellään
- Tanssiminen ja musiikki edelleen ihan huippua. Nyt on sitten tajuttu, että voi tanssia monella ei tavalla, nytkyhumppa on saanut uusia ulottuvuuksia

- Potkuauto etenee hitaasti, mutta vamasti
- Imuroi
Sanoja:
- Mamman, Papan ja tissin lisäksi ovat tulleet käyttöön ei, isi-isi, kukka, heihei, jeee, kato, äiti, titta (ensin sanoi suomeksi ja nyt käyttää oikeastaan vain titta versiota), lampa.
- Osaa kertoa mitä lintu, karhu, leijona, norsu ja kissa sanoo
- Löytää nenän, silmät, suun, korvat ja varpaat -se pieni sormi pääsee muuten piiiitkälle sieraimeen..luulen, että kutitteli ehkä mun aivoja..