Laskettuaika Tammikuussa

Mulla ei vielä tunnu mitään ja tänään 15+2. Luulisin et siinä 17+ viikolla voisi alkaa tuntemaan, näin viisas siskoni mulle kertoi :) ja esikoinen kun on niin en varmaan ihan kaikista hentoisimpia edes osais huomata.... mut oi, mä niin odotan sitä ekaa tuntemusta <3

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

Heippa pitkästä aikaa - oon viime aikoina seuraillu enemmän helmikuisia, kun laskettu aikakin sinne varhaisultrassa siirtyi, mutta palaanpa takaisin tälle puolelle, kun tämänaamuinen NT-ultra kertoi taas suuren päivän olevan tammikuussa. :p

Toinen neuvola on tulossa rv 14+1 ja ensimmäinen lääkäri rv 16+5 - täälläkin lääkärikäyntejä tosiaan vain kaksi. Nyt siis vasta rv 12+0, eikä maha näy ehkä ihanihan pientä kumpua lukuun ottamatta (jos vähän kuvittelee ja odottaa illan turvotuksia :wink).

Uskaltaiskohan tässä pikku hiljaa alkaa raskaudesta kertomaankin - tällä hetkellä tietää vain pari läheisintä ystävää...

Mä aloin tuntea esikosta ekoja liikkeitä rv 14. Istukka oli takaseinämässä, niin ei ollut sekään vaimentamassa. Nyt viikkoja 11+5, en malta odottaa liikkeitä. Tuntuu ihan epätodelliselta, että mä todella olen taas raskaana. :-) Nyt alkanut vähän konkretisoitua asia, kun on kerrottu läheisille ja tänään ostin kirpparilta pienen yöpuvun.

Täällä kanssa on alkanut kevyet "kuplinnat" tuntua, viikkoja nyt 15+1. Muistelin että enkeliraskaudessakin vastaavat kuplinnat alkoivat rv 16/17 paikkeilla.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ekassa tunsin liikkeitä vasta 20+jotain viikoilta. Tokasta en muista ja nyt on menos 14 ja oon varma et oon pari kertaa tuntenu liikettä/jotain. (Muuta ku mahan murina) <3

Täällä ei tunnu mitään eikä näykkään vielä mihinkään. En malta odottaa että alkais näkyä :) kaikki joille vaan voi kertoa, on kerrottu :D nyt 12+jotain, en edes muista.

mulla kolmas raskaus ja viikkoja 14+5. Nt-ultrassa sanoi että istukka olis edessä ettei kannata pelästyä vaikka liikkeitä ei heti tunne. Ensimmäistä kertaa näin, aiemmissa ollut takana ja liikkeet tuntunut melko pian ihan selvinä :)

Minä olen tuntenut jo pari viikkoa kuplia, muljahduksia yms, vaikka viikkoja vasta 12 :) ihania.

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Mulla ei muuten ultrissa oo mainittu oikein mitään istukasta tai kohdusta/miten ne siellä nyt on ym. :confused: Oishan se kyllä kiva tietää, miten ne vaikuttaa just esim. siihen mahan näkymiseen tai liikkeiden tuntemiseen...

Ei mullekaan kerrottu istukasta mitään. Mutta muutamaan otteeseen oon tuntenu jotain kuplintaa, jonka jälkeen rupesin miettiin et oliko ne liikkeitä vai liikkuuks mulla kaasua mahassa :D

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Oih ne pienet saippuakuplan poksahdukset <3 Jokohan niitä kohta pääsisi tuntemaan. Istukka kyllä etuseinässä että saap nähdä kuinka aikaisin tuntee. Ekat kolme kuukautta meni kyllä niiin hitaasti jännittämisen ja huolen takia ja nyt jo odotellaan liikkeitä, on tämä vaan ihmeellistä ja ihanata aikaa :)

Mam85: hei onnea oikeen paljon!! :) o

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

Noniiin! Nyt voin ilmottautua mukaan keskusteluihin, näitä jo toukokuusta asti seuranneena, kun vihdoin ja viimein sain vaihdettua ton nimimerkin! (Sepä vasta oli homma..) joo mutta la ois 25.1 ja ensimmäinen tulossa <3

Mieskin alkaa päästä vauvafiiliksiin pikkuhiljaa. Oli kuulemna nähnyt viimeyönä unta meidän vauvasta ja unessa se oli suloinen pikku poika. ♡♡♡ Mutta sitä saadaan kyllä jännittää ihan loppuun asti koska emme kysy ultrassa, että kumpi sieltä on tulossa. Katsotaan sitten oliko tämä enneuni. ;-)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Mekään ei aiota täl kertaa kysyä :) Hassua on tosin se että aikasemmin mulla on ollu vahva tunne siitä kumpu tulosaa ja molemmil kerroil osunu oikeaan. Täl kertaa ei oo ollenkaan sellasta selkeää tyttö tai poikatunnetta..

Me aiotaan kysyä kumpi tulee, mutta pidetään tieto itsellämme, syntymään saakka :) toki voi olla että ei saada edes itse tietää kuka tyyppi on tulossa että saattaa jäädä yllätykseksi :)

Me päätettiin että ei erikseen kysytä, kattoo sit jos sattuu ultrassa näkymään vahingossa :)

Takaisin