Laskettuaika Tammikuussa

Täällä myös outoja unia! Mies pettää tai jättää, juon ja poltan, kunnes muistan, että olen raskaana, viime yönä yli 60v. tädilläni oli kaksi pientä lasta ja se oli mielestäni ihan normaalia(todellisuudessa hän on lapseton). Uniin on tullut kyllä ihan ihmeellisiä asioita.

Sama myös! Muistan että olen nähnyt paljonkin outoja unia, mutta en silti muista että mitä niissä tapahtuu. Herään yöllä unen takia ja mietin että mitähän ihmettä taas, käyn vessassa ja jatkan unia. Aamulla en muista että mitä unta tuli nähtyä..

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Oon jostain muualta lukenu kans että raskaana näkee pettämisunia. Ite näin viimeyönä unta että oltiin kotosalla ja miehen kaverit tuli limusiinilla hakeemaan isäntää polttareihinsa. Sit mä menin kauheessa paniikissa pakkaamaan sille vaatteita, koska näin oli bestmanien kans sovittu, ja olin sen jo tehnytkin mutta unohtanu kyseisen kassin kaupunkiin (missä asutaan melkein kaikki viikot). Itkien pakkasin kassia ja ikkunasta näin kun sieltä limusiinists tuli ainakin viis jotain supermallia vähissä vaatteissa. Kaiken lisäks en löytäny yhtäkään miehen t-paitaa! Sit se tuli just makkariin onnellisen riemastunu hymy naamallaan sanoon mulle moikka, ja mä porasin kun en löytäny t-paitoja, jlhon mies sano ivallisesti et muhun menee niin paljon rahaa et se on joutunu myymään ne kaikki. Sit heräsin ja olin yltäpäältä kylmässä hiessä! Ihan enneunen elkeet, koska oikeestikin perjantaina kaverit on tulossa hakeen miestä "polttareihin", bestman laitto mulle eilen kuvan limusiinista jolla ne on tulossa, ja mun tehtävä on pakata kassi ja se on valmiina täällä kaupungissa - kunhan muistan ottaa sen perjantaina mukaan ku lähdetään maalle! T-paitojansa mies ei myy vaikka mikä tulis, et se ei ehkä ollu ennuste.. :D (Sillä on siis noin sata t-paitaa ja suurin osa jotain merkkipaitoja.) Bestmaneista voisin hyvin kuvitella et siel on stripparit ja huorat maksettuna, en kyllä usko et ne kehtaa mun eteen niitä tuoda. (Tai jos tuo niin eivät oo kutsuttuja mun häihin!) Ja luotto mieheen on 100% et vaikka sen eteen joku maksettu tuotais levitteleen jalkojaan ni kyl se kieltäytyy. Mut toi uni oli niin todellinen ja vaikkei tässä enää kuulosta niin kauheelta, niin se oli oikeesti ihan kauhee painajainen!

Mä oon nähny just tollasia, missä mies on tosi välinpitämätön ja ivallinen mua kohtaan. (Kerran nöin unta et me istuttiin kaverin kans sohvalla ja mies tuli alasti kyrpä pystyssä mun kaverin eteen ku ois halunnu panna sitä, ja oli niinku ei ois nähnykään mua.) Ihan hirveetä. Kai se jotenkin liittyy siihen et se miehen tuki on just nyt niin oleellista (ainakin mä koen niin) ja on tullu jotenkin triplatärkeeks että mies koskee, lohduttaa, sanoo välittävänsä ja pitää huolta. Luonto on järkänny nin et naisen hormoniheittelyt varmistaa et sillä on miehenä hyvä isä. ;)

Hui olipas sulla hurja uni! Uskon kyllä että jää pahamieli tuommosen jälkeen. Mun unissa käy aina se perinteinen, että oon baarissa tai festareilla humalassa ja yhtäkkiä muistan olevani raskaana. Sitten yleensä herään siihen itkemiseen että olen tuhonnut lapsen aivot. Kestää tosi kauan että saa siitä ittesä rauhottuun.

Mä oon kans nähny ihan hurjia unia. Oon aina raskaana nähnyt aivan päättömiä unia muutenkin. Viimesimmät on liittyny siihen et mä oon ollu jonkun vieraan miehen kanssa :O ja sit meille muutti meidän asuntoon nelihenkinen perhe jonka vanhemmat nukku mun ja miehen kaa samassa sängyssä ja toi niiden sukulaiset muuttoavuk ja me oltiin ihan kauhuissamme XD

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä oon kans nähny noita pettämisunia. Tosin niin näin edellistäkin odottaessa. Noi unet on ihan kauheita ja NIIN todentuntuisia. Muutenki saatan nähdä ihan sekoja unia näin raskaana ollessa. Mieheni monta kertaa kun kerron nähneeni pettämisunia naureskelee niille. Tiedän kyllä tasantarkkaan ettei mieheni kuuna päivänä mua pettäis, mutta nää hormoonit.

Ite ainakin olen sellainen nainen et raskaana ollessa tartten ihan yli paljon hellyyttä ja läheisyyttä ja jos niitä ei tipu ni alan heti ajatella et oon jotenki inhottava mieheni mielestä. Näistä seikoista johtuen näänkin sit niitä pettämisunia. Olen kyllä "papattanut" miehelle et tarviin läheisyyttä ja hellyyttä, mutta työnsä puolesta mies on paljon poissa kotoa ja yhteistä aikaa on yleensä viikonloppuisin.

Mulla myös istukkatutkimus, aika on ens maantaille eli 7.7. Perinnöllisen sairauden vuoksi tutkitaan joka on siis mun suvussa ja on nopeesti etenevä kehitysvamma... Veljeni kuoli tuohon sairauteen 10-vuotiaana, joten täällä on jännät ajat. Sairaus voi periytyä vain pojalle, ja eiköhän tämä kaveri verikokeissa osottautunut pojaksi. Nyt siis 50% mahis että on terve. Toivon et se istukkanäytteen saa otettua, muuten odotellaan et pystyy ottaa lapsivesinäytteen... :/ Ehkä sekoon jos viel pitäis odotella!

Saako verikokeissa selville kumpi on tulossa? :o

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app

Mä sain neuvolasta jonkun opuksen jossa on aina silloin tällöin jollain sivuilla sellasia "Totta vai tarua"-myytinmurtopläjäyksiä (Esimerkiks että voiko raskaus olla normaali vaikkei olis mitään alkuraskauden oireita - no totta munassa voi!) niin siinä oli kans just tosta et verestä tosiaankin pystyy näkeen vauvan sukupuolen. Jännää!

Paska yö ja aamu/päivä.
Pyörimistä. Herään ku oon itkeny. Pyöryttää, oksettaa, ramppaa vessassa.. Niin ja en pystyny enää nukkumaan mun lempiasennossa: kyljellään, mutta vähän silti mahaan päin kallistuen :(
Aamusta heti hammaslääkäriin ja kauppaan.
Maistu sit sellaset kolmen tunnin unet. Sit pystyki siivoon ja tekeen ruokaa. Mies tuli reissusta kotii ja kippas sekin kylelleen sohvalle :D
Kyllä tää tästä taas alkaa lähteen :)

(Kirjotin kivan pitkän, ja paremman, tarinan äsken, mutta puhelin kerto yhtäkkiä että "forumi on pysäytetty" ja deletoi kaiken -.- Siksi lyhkänen ja nopee versio..)

Muokattu viimeksi:
Ilmoittaudun mukaan! Laskettu aika 27.1 ja ensimmäinen olisi tulossa. Hauska lukea muiden unista, kun itselläkin ollut nyt niin outoja unia, mm. Hans Välimäki tupsahtaa pakastearkusta mainostamaan Lidliä, tämä siis tuntuu vaan täysin normaalilta :D

Tervetuloa uusille :)

saNmakko
Ai että mikä uni sulla :D Hihi!

Mun viimeyön unessa oli Leonardo di Caprio nuorena :D oltiin kahvilla ja kaikki tuijotti XD
Meidän viisveen mielestä mä oon tyhmä ja elämä on tyhmää kuk ei saa vaan pelata ipadilla ja toljottaa telkkua koko ajan jok pvä ja se on tartuttanu kolmeveehen saman angstin..huoh :/ onneks mies tulee huomenna reissutyöstä kotiin ja jää ma 3vkon lomalle.

Mulla on väsymystä edelleen. Toisina päivinä vähän helpottaa ja sit ku puuhaa kaikkea enemmän ni sit se iskee kahta kauheempan seur pvänä :( ruokaa ei mahu mahaan ku vähän kerrallaan ilman et alkaa närästää/ahdistaa/hengästyttää.. :O ootin et tää ois tullu vasta loppuraskaudessa.
Maha on iltasin järkky jalkapallo..päivisin ihan ok ja saa pidettyy piilos.

Opemami, mulla hyvin samanlaista kehontoimintaa kuin sulla: silloin kun on hyvä päivä, tulee touhuttua mm. jaksan tiskata ja pestä pyykkiä. Juhuu. No, seuraavana päivänä onkin sitten kuollut olo. Lisäksi jo selviä loppuraskauden oireita. Pystyn syömään vain vähän kerrallaan ja silloinkin alkaa helposti ahdistaan ja hengästyttämään. Ekan kerran elämässäni mulla on närästystä ja en ikinä olisi ajatellut, että se on jotain näin kauheeta.

Mä niin vaan odotan, että päivät ja viikot kuluis, koska olo on ihan kamala. Ihan kuin olis darra joka päivä.

Täällä ollaan eletty vähän hiljaiseloa johtuen loman alkamisesta ja toisaalta ihan järkkyväsymyksestä.. Varsinkin nyt lomalla olen varmaan aika passiivinen täällä niin yritän siirtyä fb:n puolelle, siellä ainakin tulee käytyä joka päivä! :) toivottavasti voitte kaikki hyvin ja aurinkoista kesää kaikille! :)

Sent from my GT-S7580 using Vau Foorumi mobile app

Mua ei oo vielkää hyväksytty sinne faceen :(

Uusiimpiin oireisiin kuuluu järkky veetutus ja jatkuva raivosta kihiseminen. Tää kesä"loma" eli lasten kaa 24/7 on aika rasittavaa loppujen lopuks. Ois ees toi ukko apuna mut ei :(
Jatkuvaa tappelua, vinkumista, mankumista, itkua ja parkua. Pitäs päästä pariks päiväks pois täältä kokonaan yksin jonnekin. Huoh :(

Takaisin