Laskettuaika Tammikuussa

Surusilmä
Oiii!
Haluisin kanssa niin kokeilla noita dopplereita, mutta ei me taideta sellaista (vielä ainakaan tässä vaiheessa) ostaa.

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Tervetuloa mukaan kaikki uudet!

Viime päivinä olenkin vaan lueskellut muiden kuulumisia. Innolla odotan pääseväni itsekin tuonne 10:n viikon tienoille, kun monilla tuntuu silloin oireet helpottavan. Pakko on valittaa, että olo on ihan kauhea! Aivan kun olisi sellainen 24h krapula jo neljättä päivää menossa. Pahoinvointi ihan järkyttävää. Oksettaa jos tulee nälkä ja kun syö oksettaa vielä enemmän. Muu juoma kuin vesi ei mene alas. Se hyvä puoli on, että alas menee vain ns. terveellinen ruoka. Päätä särkee, huimaa, tisseihin sattuu ja väsyttää. Öisin nukun ainakin 12h ja päivällä 2-4h. Onneksi olen työtön, Töissä en varmaan pystyis edes olemaan. Tuntuu, että raskausioreet pahenee meikän kohdalla mitä enemmän ikää tulee.

Minni mulla on ihan samanlainen kaamea olo! Ja kun menossa on vielä tuo esikko 1v 5kk mukana niin välillä tuntuu että koko mamma lakoon..viikkoja nyt 7+4, toivottavasti kohta jo helpottaa!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

Täällä tänään 10+0, olo pahoinvoinnin suhteen alkaa helpottamaan mutta liikaa jos syö kerralla niin kyllä se pahoinvointikin sieltä vielä näyttää päätänsä :) tissit on kylmälle todella arat, kaupan kylmäosastolla oli itku tulla kun sattui niin paljon. Paineen tunnetta tuntuu istuuntuessa ja lieviä repäisykipuja äkkinäisistä liikkeistä. Muuten olo on aikan hyvä, mikä pelottaa.. Välillä epäilen että liekö siellä mitään enää kasvaa. Maanantaina oltiin ekassa neuvolassa ja neukkutäti oli sitämieltä että turhaan murehdin ja että mun oireet ihan normaalit viikkoihin nähdenn :) Tiistaina meillä on np-ultra yksityisellä ja jännittää hullunlailla, julkiselle tuli aika 30.6.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mayapan : noilla viikoilla ne oireet rupeaa hiljalleen häviämään. Niin mulle ainakin esikolta, pahoinvointi loppu kokonaan sit joskus 13+ ...mä niin ootan sitä aikaa kun on taas hyvä olla!

maypan: mulla oli sama murhe neuvolassa maanantaina, samaa sanottiin mulle. Mulla oli tammikuussa keskeytynyt keskenmeno rv10, viikon päästä olis se kohtalon hetki. Tää on niin outoo kun välillä on niin seesteinen olo ja välillä pelko nostaa päätään ja ennen kaikkea se huoli. Mulla on etomista kun syö niin helpottaa, mutta jos syö liikaa tulee huono olo. Tsemppiä nt ultraan

Ehkä mäkin uskallan jättää sen pienen pelon pois, kun teilläkin samoja "oireita" on nyt 10 viikolla :) Toivotaan parasta ultraan!

Pakko tänään taas kokeilla dopplerilla kuunnella jos saisi hetkellisen mielenrauhan. Ristiriitaisia tuntemuksia siihenkin liittyen, tiedän että tuun hulluksi jos äänet ei kuulukaan (mikä on ihan normaalia näillä viikoilla ettei aina kuulu), silti haluan kuunnella ja ottaa sen riskin että ehkä sekoan :)
Ihana kuulla että muilla samoja huolia ja pelkoja <3

Sitten, mulla on dilemma.. Ollaan menossa lauantaina mieheni isän naisystävän 60v juhliin. Mitä mä voin pukea sinne päälle?! Maha on kuin ilmapallo varsinkin iltaa kohden ja me juhlat on nimenomaa illalla :D ihan kaikkien ei kuitenkaan tarvitsisi masua vielä nähdä. Pakko varmaan käydä ostamassa joku kiva kesämekko joka saa luvan kelvata.

Tääl ei oo vieläkää pahoinvointia... Pelottavaa. 7+1

Prötkis, sinuna en huolestuisi. Kuulut luultavasti vaan näihin onnekaisiin, jotka eivät siitä kärsi :) minulla ei ollut pahoinvointia esikoisen kohdalla, eikä ole vielä tämän toisenkaan kanssa ollut :)

Ei mullakaan mitään pahoinvointia oo ollut :) nyt siis viikot 10+3 kai... et älä huoli, nauti vaan :)

Mulle tuli tänään semmonen olo, et oli ihan pakko tehdä raskaustesti, kun noit liuskatestejä oli vielä pari. No tein äsken ja parissa sekunnissa tuli plussa ja viel tosi paksu ja vahva viiva. Mies pitää mua varmaan ihan pölönä. :D

Joo "varmuusliuskoja" tuhlattu täälläkin. Ihan vaan varmuuden vuoksi :)

ultraan tuli aika 1.7. eilen kokeilin ettiä sykettä. mut löysin vaan omani.. ehkä.. tai sit löysin edelliselläkin kerralla omani.. tai sit en-.. olo on sekava ja pelokas.. kesken menoja tälläkin meinaan runsaasti aikanaan :/ odotetaan odotetaan....:oops:

Ei se pahoinvointi välttämättä tuu ollenkaan. Mulla kolmas raskaus ja väsymys ollu vallitsevana oireena joka kerta. Pientä ällötystä on ollu mut ei mitään suurempaa pahoinvointia. Eli ei varmaan oo mitään hätää.

Mulla on pahoinvointi helpottanu ihan älyttömästi! En oo oksrntanu ollenkaan hetkeen, ja muutenkin on vaan sellasta pienehköä ällötystä/ kuvotusta välillä, varsinkin jos unohtaa syödä. Esikoisesta taas muistan että näillä viikoilla oli pahoinvoinnin suhteen pahin vasta edessä...! Tänään siis 8+4, tai siis tän päiväsen ultran mukaan 8+6...

Ehkä nyt minäkin voin olla rauhassa ja miettiä, että kyllä siellä on jotain ihanaa sisällä, vaikka ei oireita ole enää nii paljon kuin alussa näitä lukiessa 10 viikon tienoilla :)

Jättäydyn pois porukasta.. todettiin tuulimunaksi 8+5. Parempaa onnea muille odotukseen. Uusi yritys tyhjennyksen jälkeen.

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app

Motivaatiovalas: voi ei, voimia ihan hirmuisesti! ! ♡

Motivaatiovalas: Jaksamista inhottavaan tilanteeseen!! Tiedän tunteen... epäreilua ja v-tuttaa järettömästi.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin