Laskettuaika Tammikuussa

Opemami: ihan samoilla linjoilla ollaan tuon varhaisultran kanssa. Ei se sitä riskiä poista vaikka siitä toki saa sen varmuuden hetkeksi... ja jos sitten pääsisi kuulemaan ne sydänäänet ihan ekaa kertaa sit kun on se eka ultrakin joskus vk 11+ niin sitä ajattelin malttaa vielä odottaa :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

Miulla ois ollut eka neuvola aika tänään, mutta he olivatkin merkanneet sen vasta ensi viikolle :( Noh, ei siinä mitään, mutta varhaisultrankin olen jo varannut tälle päivälle ja siirsin sitä aikaa nyt sitten ihan turhaan. Ei onneksi viivästykset ole uusia, ja niihinhän tässä (toivottavasti!) pitääkin tottua lähiaikoina :P
Ainut vika, että vaikka sää on hiukka huono, hikoilen kuin possu käveltyäni !

Pari viimesintä päivää on ollut kyllä ihan tuskaa tuon kuumuuden takia.. Tuntuu jotenkin tuplasti pahemmalta ja hikoilen myös tuplasti enemmän kun normaalisti. Eilen juuri miehellekkin totesin, että onneksi LA on talvella eikä keskellä kesää.:grin Voin vaan kuvitella miltä tuo kesä ja kuumuus tuntuu jos on ihan viimesillään..

Mulla parilla kaverilla on nyt kesällä laskettuaika, mulle tulee jo tuskan hiki ku katon niiden taapertamista sen mahan kanssa..

Sain tosiaan kerrottua eilen illalla miehelle, ei menny ihan niinku suunnittelin mut aika lähelle kuitenkin ;) iloinen yllätys oli ja tuntuu et mies uskaltaa tästä iloita paljon enemmän näin heti alussa ku mitä esikoisen kanssa. Se alko jo laskee paniikissa kuukausia ja totes et 'kohta ollaan taas siellä hirveessä paikassa', eli siis kättärillä. Mies ei tykänny kattoa mua ku mä huusin tuskissani ku ei voinu ite tehä mitää.. :/ mulle synnytyksest jäi onneks tosi hyvä fiilis, vaikka pitkä ja tuskanen olikin :D

Mä meinasin varata neuvolan vasta sitte ku tullaan reissusta, eli reilu viikon päästä... :)

Sunnuntaina plussattu ensimmäisen kerran ja eilen clearblue näytti että viikolla 5 mennään :) Laskettu aika kai siinä 18-21. tammikuuta. Vuoden verran ehdittiin yrittää (oli piiiiitkä vuosi..) ja nyt on vaikea uskoa tätä todeksi <3 Nyt vaan toivotaan että kaikki menee hyvin! Ensimmäiset raskausoireetkin havaittu: rinnat kipeät ja turvonneet- samoten masu.. hiukka alaselkä kipua. Mutta on tämä ihanaa!!

Jospa sitä uskaltautuisi itsekin kirjoittamaan sanan tai pari... Äitienpäiväviikonloppuna tein testin kun ei menkkoja ruvennut kuulumaan ja selkeät kaksi viivaahan siihen tuli. Ehkäisy jätetty pois huhtikuun puolivälissä eli taisi saman tien napata kiinni (oltiin kyllä varauduttu huomattavasti pidempään yrittämiseen). Ekaa siis odotetaan, vaikka muutama vuosi sitten en olisi ikinä voinut kuvitella tällaista tilannetta omalle kohdalle. Niin ne lähipiirin lapset onnistuu muuttamaan ajatusmaailmaa. :wink

Ei tätä kyllä vieläkään meinaa uskoa, ei edes nyt kun on muutaman päivän ollut todella huono olo, mutta kai se todellisuus jossain kohtaa iskee kunnolla. :grin Kaikki on uutta ja ihmeellistä, jännittävää ja pelottavaakin! Joka toinen hetki oon tosi iloinen, joka toinen hetki taas tulee sellainen "apua mä en pysty tähän" -fiilis. Ja kun tätäkin ketjua joutuu välillä lukemaan Googlen avulla, että tajuais mitä kaikki termit tarkoittaa... o_O No ehkä mä luotan vaan siihen, että kaikki kyllä selviää aikanaan.

• Tykkään
Reaktiot: T_
Uskaltaudunpa nyt sitten minäkin varovaisesti ilmoittautumaan mukaan. Sunnuntaina jo joku haamulainen testiin ilmestyi, mutta eilinen digin "Raskaana" teksti sai minut viimein uskomaan, että tärppi kävi. Laskurin mukaan laskettu aika olisi 26.1.:)

Ensimmäistä mekin täällä odotellaan, joten kaikki on uutta ja jännää. Eilinen meni ihan hämmästyksissä.
Äsken soittelin neuvolaan. Lähinnä siksi heti soitin, että saanko allergialääkkeitä käyttää. Samalla sitten tuli varattua jo eka neuvola. Ihana neuvolatäti varasi lisäksi alkuraskauden ultran. Molemmat ovat kesäkuun toisella viikolla.

Onnea taas uusille plussanneille ja tervetuloa joukkoon :)

Täällä käyty varhaisultrassa. Pikkuinen sydän siellä pamppaili kovasti :Heartred pituutta pikkuisella oli 10,1 mm ja vastasi täysin viikkoja, eli siis 6+6. Kaikki tähän asti juuri niinkuin pitääkin! Hetkeksi uskallan huokaista helpotuksesta. Sovimme kuitenkin, että menemme juhannusviikolla varhennettuun np-ultraan ja verikokeisiin. Siellä jo sitten näemme (toivottavasti) paremmin onko viitteitä taas mahdollisesta kromosomipoikkeudesta.

Ihanaa mayapan <3 Vitsi kun en malttais ite oottaa sitä ultraa..viel niin monta viikkoo :/

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Minäkin tein plussatestin pari viikkoa sitten, esikoinen olisi tiedossa! Tällä hetkellä laskettu aika on 6.1. :) Toivotaan että kaikki menee hyvin! Oireita ei ole juurikaan ollut, rinnat kipeät ja turvonneet, ja heikottaa nopeasti jos syömisväli pitenee, muuten onneksi voinut ihan hyvin. :grin

Onnea kaikille uusille ja tarrasukkia pikkuihmeille <3

Aida*: mitä sulle sanottiin neuvolassa noista allergialääkkeistä? Oon meinaan miettiny ite samaa, kun on pakko käyttää, kun toi koivu aivastuttaa yms. ihan kauheesti. En selviäis ilman.

^ Mä kirjoitin ton ylemmän, mut mun joillain ikivanhoilla tunnuksilla ja itekin rupesin ihmettelemään, että miks musta yhtäkkiä tuli Kyfi... :D

Onnea kaikille plussanneille <3 kyllä meitä tammimasuja alkaa tänne kerääntymään koko ajan enemmän ;)

Onnea kaikille plussan saaneille ^_^
Minäkin Kyfi odottelen yksin :/ Tuleva isä ei kyllä asiasta tiedäkkään vielä, mutta en usko hänen kauheasti mukana tässä olevan. Onneksi on ystäviä auttamassa = )) Onko sinulla, vai oletko ihan yksin ?

Mulla on alkanu tissikivun, väsymyksen ja turvotuksen lisäks ihan jäätävä hajuherkkyys ja pahoinvointi. Se pahenee iltaa kohti. Aamulla ja päivällä pystyy syömään ihan ok mut illalla tuntuu koko ajan pala kurkus ja ällöttää ja kaikki haisee :/

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Heippa ja onnea tammikuun odottajille :)

Itse liityn odottavaan joukkoon hoitorumban käyneenä, 4 clomikiertoa ja 2 inssiä. Sunnuntaina plussa, eilen uusitulla testillä myös plussa. Ei meinaa uskoa todeksi, aivan epätodellinen fiilis. Laskureilla la 20.1.15. Esikoinen kyseessä.

Hoitojen myötä alkuraskauden uä 3.6. Sitä odotellessa, on tämä jännää :)

Muokattu viimeksi:
Joudun ilmoittamaan että en päässytkään teidän kans Tän pitempään, sain keskenmenon viime viikon sunnuntaina ja tein varmistus testin eilen ja näytti että "Ei raskaana" :'(

Takaisin