Laskettuaika Tammikuussa

Minttu89: Mä oon pahoillani sun puolesta :* ( toivotaan et pääset pian takas, mä lähetän täältä plussatuulia ♡

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

Minttu <3 oon pahoillani. Voimaa toivotan.

Eilen illalla mä
Nukahdin mahakivussa ja sitten yöllä Mä näin todella todentuntuisen unen että menin vessaan ja verta vaan tuli ja tuli :(

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Hei kaikki tulevat möhömahat! :)

Taidan uskaltautua mukaan vihdoin, olen täällä vajaan viikon verran lueskellut, mutta en vielä uskaltautunut mukaan.. Tein positiivisen testin äitienpäivän tienoilla (enkä enää edes muista tarkkaa päivää..) ja laskettuaika olisi jotain 21.1.2015 tienoilla. Hankala laskea tarkkaa, kun tämä tuli taas aika salamana, en tiedä omaa kiertoani yhtään. Mutta 28-kierrolla laskettuna olisi tuo 21.1. (Eli 5+1 tänään..)
Mulla oli valemenkat ja neuvolantäti laittoi varmuuden vuoksi varhaisultraan lähetteen, joten saanpahan ainakin varmistuksen aiemmin :) Mutta sen verran raskaanaoleva-olo tässä on, että en epäile itse yhtään enää :)

Kotona kolmevuotias tuleva isosisarus, joten kakkoskierroksella mennään :)

Jeba83: Neuvolassa antoi luvan Cetiriziniä käyttää ja nenäsumutteitakin lisäksi jos tarvitsee. Olipas heti eilen kyllä helpompi olo kun otti huoletta tuon tabletin ja sadekin varmaan vähän vähensi tuota koivun siitepölyn määrää.

Minttu: Voi kuinka kurjaa.:sad001 Voimia!

MarinaMelina: Me tosiaan odotellaankin nyt sitten ihan tasatahtia! :)

opemami: Hui, mikä uni! Noita ei lisää kyllä kenellekään meistä!

on: Täällä odotellaan vielä melko oireitta. Sen huomasin eilen, että mahaan alkaa tulla sellainen erilainen paineen tunne jos ruokailuväli venyy. Syödessä sitten helpottaa. Se voi enteillä kyllä pahoinvointeja, mutta pidän peukkuja sille että jäisi noin lieväksi.

Mintulle voimia!

Hiukan pahalta tuntuu Mintun uutisen jälkeen tulla kertomaan, mutta meilläkin positiivinen testi tehtiin viime sunnuntaina. Toivottu vauva tämä on mutta silti tunteet heittää häränpyllyä ku ilottaa ja pelottaa vuorotellen.
Ainoana selvänä oireena on oikeastaan ollut vain kipeät tisut. Tämä on meille ensimmäinen raskaus ja tuntuu että tuun hulluks kun mietin ja pelkään että pysyykö matkassa. Ilmeisesti kuitenkin hyvä juttu on se, että jo sunnuntaina sain digiin "raskaana 2-3"? Vau.fi:n laskurin mukaan menossa 5+1 ja LA 21.1.2015. Eka neuvola 10.6..

Heippa.
Täällä myös alkoi eilen runsas vuoto, hyytymien kera. Pahasti näyttää siltä, että tämä oli tässä. :( rauhallista ja onnellista odotusta muille ketjulaisille ♥

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Kiitos teille ♥ täällä odotellaan ultraan pääsyä täysin lamaantuneena. Palaan kertomaan miten käy..

Täällä meillä ollut vähän hiljaista johtuen tästä kamalasta väsymyksestä.. ei ole oikein jaksanut täälläkään kommentoidan kuin vain käydä lukemassa....

Mutta siis ihan ensiksi Minttu89 ja Titja VOIMIA :Heartred

Ja jos näin seuraavaksi voi laittaa (Tuntuu melko kamalalta :sad001) Että Onnea kaikille uusille plussanneille tasapuolisesti yhtäpaljon :)

Mä en ole vieläkään "uskaltanut soittaa neuvolaan.. en tiedä mikä siinä oikein pelottaa, itellä on kuitenki koko ajan semmoinen olo että en voi olla oikeasti raskaana kun ei ole muita oireita kuin tämä väsymys, lievää turvotusta mahassa (oikein kuplii) ja vähän on rinnat arat... Pahoinvointia ei ole olenkaan...

Mitä ensimmäisellä neuvolakäynnillä oikeastaan tapahtuu? ja ensimmäinen ultra? voiko silloin jo kuulla sydänäänet?

Mä mietin kans et millon sydänäänet kuuluu..? Ku mul eka nla 10vkolla.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mini&me mulla oli ihan sama fiilis ton neuvolaan soiton kanssa! Tänään ar-ultrassa kuitenkin näkyi pienen pieni kaveri ja kovin sykkivä sydän. Nyt tuntuu vähän todellisemmalta vaikka on tätä edelleen vaikee uskoa!

Mä en osaa yhtään sanoo millon äänet kuuluu, mutta ainakin meillä näky sydämen syke jo 6+6 mut ei kyllä ees lääkäri yrittäny kuunnella, joten tuskin ainakaan vielä mitään kuuluia.

Takaisin