Laskettuaika Tammikuussa

Tänään oli yöllä tullut verta ja päivällä lisää... Pelottaa että tulee taas km...

Moi! Piti tulla fiilistelemään näitä juttuja. On nimittäin fiilis, että saatan liittyä joukkoon. Asia selvinnee muutaman päivän sisään. :)

Edit: Tulipa ikävään paikkaan nämä meikäläisen fiilistelyt. :( Sanralle jaksuja!

Muokattu viimeksi:
Voih, toivotaan, että harmitonta vuotoa Santralla!

Mullakin oli eilen vessassa käydessä ja pyyhkiessä vähän kirkasta vuotoa, mutta sen jälkeen sitä ei ole näkynyt. Mulla siis vuosia sitten tehty useita IVF hoitoja, joissa kymmenellä alkoinsiirrolla sain kaksi kertaa plussan testiin ja siitä pari päivää niin alkoi menkat. Erona noihin on nyt se, että mulla on pahoinvointia ollut jo useamman päivän, eli uskon ja toivon, että tää olisi nyt tiiviimmin kiinni kuin edeltäjänsä..

Muakin kiinnostaa se Facebook, jos sellainen ryhmä perustetaan!

Huomenna on virallinen kp28 jolloin menkkojen pitäis alkaa mutta tuon kkm jälkeen olen kärsinyt niukoista sitten runsaista sitten tavallisista ja pitkistä menkoista ja lopuksi vuotohäiriöön sain primolut kuurin jonka tiellä nytten sitten ollaan dpo10 oli viime perjantaina ja dpo13 tuli digiin 2-3. Erittäin paljon mielessä on tammikuun kkm. Tyhmänä vertailen oireita mitä silloin oli ja mitä nyt. Huonoa oloa ei ole ilmaantunut vielä, sitä ei edes juuri ollut edellisessä keskenmenneessä, taisin 3 kertaa käydä oksentamassa. Digiin piirtyi 2-3 vasta juuri ennen keskenmenon toteamista, eli koskaan en edes saanut 3+. Huomenna aamusta soitan verikokeiden tuloksia. Hcg ja sit on se keltarauhashormooni arvo. Oi miten saisin mielestä pois tuon tammikuun keskeytyneen keskenmenon ja nauttisin tästä raskaudesta?

Joo facebook ryhmä kiinnostaa kanssa myös täällä

Face ryhmä kiinnostais myös mua, sitä on helpompi käyttää puhelimellakin.

Vielä vähän tiputtelee, mutta ei kyllä paljoa. Huomenna aion testailla liuskalla että onko edelleen samaa vahvuusluokkaa, kuin ollut tähän asti vaiko lähtenyt heikkenemään, saas nähä jääkö patjat ostamatta, että pääsee varhaisultraan...

Santra: Ootko sä digillä testannu viel? Mä luulen santra et jos ilmoitat tiputtelusta lääkäriin nii pääset kunnan omaan varhaisultraan maksutta. Mä pääsen sit rv8 kohilla tuon keskeytyneen keskenmenon takia. Soita neuvolaan ja kysäse :) Jaksuja huomiseen odotteluun

Santra, toivottavasti kaikki kunnossa. Itellä vähän viha-rakkaussuhde noihin digeihin. Viime toukokuussa 11dpo, raskaana 2-3 ja viikon ehdin olla raskaana ja kesken. Tokihan suurin osa päättyy onnellisesti, mutta mulla on noita traumoja näköjään vähän turhankin paljonn jäänyt . Tokihan siihen vaikuttaa pitkä sekundaarinen lapsettomuus, eikä se testin syytä ole :smiley-ashamed008 lissufin samanlaiset fiilikset täällä pyörii. Kyllä se muuttaa ihmistä, keskenmeno :sad001 saa nähä tuleeko digit tänään ja uskallanko tehdä. Toissa viikon ti digi näytti ei raskaana, vaikka tikutin jo haaleita plussia. Nyt maanantaiset testit one selviä plussia, mutta tulee mietittyä onko ne tarpeeksi tummia jne,,, ihanaa hermoilua.

AngelEyes: Sehän se vaikka kuinka järjen kanssa koittaa aatella nii jokseenki sitä ei pääse rentoutumaan. Mulla tammikuussa keskenmenneessä sain digiin 2-3 rv 7-8 kohilla ja nyt mul on huomen rv4 ja digi näytti tuon lukeman. Sitte kuitenki mä sen aattelen et luonto hoitaa jos jokin on vialla, mut siltiki se pelko kohdata uudestaan sama suru. Mä tässä oottelen hoitajan soittoo noista hormooniarvoista. Mut tuskinpa sekään auttaa, tulis jo tuo rv12 nii luulen et jos siellä on silloin kaikki on hyvin voi huokasta ja alkaa nauttia

Mä oon aamuisin tsekkaillu vahvistuuko viiva. Ja vahvistuuhan se :) Onneks oli paljon testejä jäljellä esikoisen yrittämisen jäljiltä! Esikoisesta tein 7 testiä, ja tää alkuraskaus taitaa mennä samalla tavalla. Luulis että ois jotenkin rauhallisempi kun on jo toinen raskaus.

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app

Hoitaja soitti vastauksia :) Elikäs keltarauhashormooni oli normaali ja tukilääkitystä en tartte ja raskaustesti oli positiivinen ja hcg arvo oli 281, bakteeriviljelystä tulee vastaus maanantaiksi, ku hiivaepäilyksen takia kävin lääkärissä mut sitä ei ollu mut varalta otti tuon viljelys näytteen

lissufin, oon testaillu myös digejä. Viime viikolla 2-3 ja sama tulos eilen, ens viikolle säästelen tota yhtä digiä vielä, josko sit vaikka selkenis.
Ja varhaisultrasta on turha haaveilla, jos ei oo kovia kipuja jne, niin ei pääse. Tiukka linja meillä päin.

Missä päiin sä santra asustelet? Mun mielestä on ihan älytöntä kui on nii suuria eroavaisuuksia paikkakunnasta, kaverin neuvolassa on ultralaite kun taas tääl pikkupaikkakunnalla joutuu mennä 60km päähän varhaisultraan, joka kylläkin on täysin eri paikka missä tehdään nt-ultra ja rakenne ultra.

Ihania uutisia angeleye, pidätitkö ees kauaa pissaa :grin mul tais se eka tulla dpo13 ja rakossa tunnin.

Oli ehkä tunnin. ite sain myös viime keväänä jo dpo 11 tuon 2-3, tuhrutusta viikon ja kesken meni. Tässä raskaudessa puoltoista viikoa sitten tuo oli vielä nega :) nyt ootan vaan että pääsee ultraan, mulla on niin hyvä fiilis tästä.

Moikka, liityn varovaisesti joukkoon sekä myös hätähousuna :D Tänään plussasin ja ei mitään hajua viikoista, menkat ollu joskus maaliskuussa viimeksi ja kuparikierukka poistettu 14.4, eli aika alussa ollaan. Kolmas lapsi meille tulossa edelliset 11/10 ja 10/12 tyttö ja poika. Toivotaan että tämä matkassa pysyisi loppuun saakka. Onnittelut kaikille muillekkin plussanneille! :)

Uusi plussailija liittyisi joukkoonne :)! Elikka la menis nyt sitten tammikuun puoleenväliin suurinpiirtein.ja tänään nuo kaksi erittäin vahvaa viivaa tikuttelin, hihii ♥ Eli esittäydytääs, 21 vuotias 01/12 & 06/13 syntyneiden poikien äiti ja ihanan miehen aviovaimo! :) ♥ Porissa asustetaan ja shksi opiskellaan :D

Loin fb ryhmän Tammi masut ♥ sillä itse tulee sitä ainakin enemmän käytettyä! :)

Onnea muillekkin plussanneille! ♥

Pahoittelut kkm kokeneille :(

Takaisin