Joo, mä kans kävin ihan kattomassa et kuinkas paljon Sarava oot sitten kirjotellu, kun kyllä mä sut ainaski muistan. Ihan yllätyin että nuinki vähän, muttet ole kyllä mikään ulkopuolinen, pois tollaset ajatukset :) Ja ihan oikeesti, ei me faceen kadota, ja ei ainakaan eilen siltä näyttäny että sinne syntyis joku tuplakeskustelu. Mä en tosiaan haluu jättää ketään yksin tänne, enkä aio siks faceen häippästä.
Siihen asti kunnes ollaan toukomummoja, tietty. Valitetaan vävyistä ja miniöistä ja kerrotaan yhä kuivana kakkoseen -juttuja.
Mä varmaan pysyn vaan täällä foorumilla, ainakin toistaiseksi ahdistaa ajatus mun nimen ja naaman yhdistämisestä nimimerkkiin... On ehkä muutenkin joku fb-angsti päällä, siellä on liian näkyvillä.
Lyyti tottakai! Kyllä mä ainakin jatkan jutustelua vaikka uusia laskettuja aikoja tuliskin tulevaisuudessa. Te ootte kuitenkin mulle ne aidot ja alkuperäset foorumilaiset!
Mä oon muutaman esikoisen aikaisen foorumilaisen fb-kamu vaikka ei olla koskaan nähtykään... Kiva nähdä miten ne "vauvat" on nyt jo 4v ja niin erilaisia ja eri kokoisia jne. Muutamalla on jo lisääkin lapsia :)