Laskettu aika toukokuussa 2014 <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja toukoihme
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
^^ en tarkota että teillä ei elämää ois, MULLA EI OO...

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

No siitä oikeesta elämästä sen verran et oon tässä kiljuvassa nälässä selannu läpi uusia viestejä, jotka kerkes ripsihuollon aikana ilmestymään( se oli pakko tilanne olla pois foorumilta) mutta asiat tärkeys järjestykseen :wink

Me on tässä samalla miehen kans siivottu ja leivottu litran taikinasta korvapuusteja! Hyvin oon silti vielä käsittääkseni jutuista perillä. Tää on nykyään menny kyllä aika levottomaks ja ei niin raskausaiheiseks höpöttelyks. Taitaa olla mammoilla pikkuhiljaa mitta täynnä raskausjuttuja? Musta tää on kivaa vaihtelua :)

voi vee mä tunnen itteni niin typeräks :oops: mut joo, kiitos vaivannäöstä ja ohjeista, jos mä en noilla selviä mestoille, niin en sit millään... viestiä laitoin katotaan tupsahtaako sinne naamaan yks mölkky lisää :)

ja siis joo EN TODELLAKAAN OO SIELLÄ KERTOMASSA MITÄÄN SILAKKA JUTTUJA :wink kyl mä täällä viljelen tätä mun huonoa huumoriani ehe ehe o_O

Tää suuri mullistus vaatii ehkä hyvin nukutut yöunet, kenelle semmosia sitten nykyään suodaankin. Tänne ei ainakaan:cool:

Pakko muutes nyt kommentoida tähän näin niinku vähän hiljasemman palstalaisen näkökulmasta, että toivon tosissaan, että ihmiset jatkaa keskustelua myös täällä foorumin puolella. Ite oon kirjotellu tänne sillon tällöin ja aikalailla ainoastaan raskauteen liittyviä asioita. En siis missään nimessä kuulu aktiiviporukkaan vaikka palstaa olen seurannut raskauden alku ajoista lähtien päivittäin. Sen takia että en ole hirveästi kirjoitellut tänne niin en aio myöskään facebook ryhmään tuppautua kun tuntuu että se on kuitenkin loppupeleissä tietylle sisäpiirille tarkoitettu johon en itse kuulu.

Mutta siis tosiaan toivon, että keskustelu jatkuu myös täällä vauvojen syntymisenkin jälkeen koska täältä on ollut niin kiva lukea muitten kokemuksia raskaana olemisesta ja oon saanu täältä paljon tietoa ja vinkkejä joita en oo mistään neuvolasta tai muualta saanut. Ja sitten kun vauva-arki koittaa niin vinkkejä ja kokemuksia olisi mahtavaa löytää täältä vielä jatkossakin :)

En mä ainakaan usko että se facebook korvaa foorumia. Tietenkin kun vauvat syntyy niin foorumilla luonnostaan hiljenee mutta mä ainakin jatkan pulinaa lähinnä täällä. Tykkään tästä niin paljon enemmän kun facebook-ryhmistä! Sinne facebookiin hukkuu kaikki!

Eikä se facebook oo mun mielestä mikään sisäpiirin juttu vaan ne jotka kirjottelee täällä on tervetulleita myös sinne!

Sarava, oot toki tervetullut FB-ryhmään, jos yhtään kiinnostaa! Mut mä luulen kanssa, et keskustelut pysyy kyllä täällä pääosin. Toivon ainakin itse niin.

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Niinku monet on sanonu, mäkin aion kyllä enimmäkseen keskustella täällä, varsinkin ns. aremmista aiheista. (Kakkosjutut sun muut :P )

No niin! Nyt te tulitte jo mun uniinkin! Mitähän tästä voidaan päätellä :laughing002 Näin unta,että en ollut pariin päivään käynyt foorumilla tai faceryhmässä ja kun menin taas meidän faceryhmään,niin sillä oli iso määrä jo porukkaa ja te olitte ehtineet jo isolla porukalla treffata jossain livenä ja niistä treffeistä oli kuvia siel facesivulla :) Mä olin missannut koko jutun kun olin ollu pari päivää poissa. Vierailitte te unessa jossain muussakin kohtaa,mutta ei pysty muistaan.

Hassua! Huomaa kyllä tästä miten paljon olette tuolla ajatuksissa! :)

Mä pysyn kyllä kans täällä turinoimassa nii aktiivisesti ku vaa jaksan/kerkien. :)

Takaisin