Laskettu aika toukokuussa 2014 <3

Mä olin jo kauhuissani, kun luin että perustatte fb-ryhmän. Että missä mä sitten käyn teidän juttuja lukemassa? :smiley-angry017
Mutta toisaalta olen ollut viime päivät myös aika epätoivoinen, kun täällä kirjoittelutahti vaan kiihtyy ja mulla menee iso osa työpäivästä, kun yritän pysyä jutuissa kärryillä. :smiley-ashamed008 Kauhee homma että saa ketjut selattua läpi. :grin

Kesäkuiset oli alkuun melko aktiivisia, mut sit kun siellä meno hiljeni, niin tuli käytyä kurkkimassa myös lähikuukausien juttuja. Täällä oli sitten jotain, mihin jäin koukkuun ja nyt on pakko käydä lukemassa joka päivä. Auta armias jos viikonloppu jää väliin, niin maanantaina on HIRVEE homma selata kaikki jutut läpi ja päästä kärryille.

Ehkä myös hiukan säälittävää, että teidän porukasta Aretha ja Hymykuoppa on tullut jo mun uniinkin. :grin Mun mies pitäis mua ihan totaalisen urpona jos tietäis...
 
Samaa rataa siel on tää jutustelu.. Ei päätä ja häntää jutuilla.. :rolleyes:
 
Mähän oon vieraillu jo vaikka kenen unissa! Ite vaan nään edelleen niitä pettämispainajaisia...
 
Mie näin viime yönä unta et olin kylässä Mannaryynin porukoiden luona. Ne asu sellasessa punatiilitalossa ja kuistilla oli toyotan irtomoottori. Sitä siinä tutkailin mannaryynin isän kanssa sisälle mentäessä. En kyllä enää muista mitä vikaa siinä oli. Kohta olinkin jo sisällä talossa syömässä jäätelöä suoraan paketista.
Se uni päätty siihen et olin sit ulkona pussailemassa Mannaryynin yyyberkomeen isoveljen kanssa :p
 
mut pihla hei, miti et sä saat tästä vielä palkkaakin :grin:grin:grin en vois kuvitellakaan viettäväni työpäivää permmin :p
 
Erittäin hyvä pointti! Hahaa! (nyt olen kyllä poikkeuksellisesti täällä ihan omaan piikkiin vapaa-ajallani):grin
 
Ai että tekiskö mieli ruveta saarnaamaan siitä, kuinka kalliiks te tuutte työnantajillenne jo muutenkin :grin :grin :grin LUSMUT! :violent006
 
Ei sitä sympatiaa saa työnantajaltakaa ni miks se pitäs olla toisinpäi? :grin
 
Ai sympatiaa siihen et käyttää työajan foorumin lukemiseen? :eek: :grin
 
Ei vaan siihe, et jos oot kerran vuodes kipee ja sen takia saikulla ni heti pomo vittuilee :P
 
Se on ikäänkuin niiden pitämättömien saikkupäivien käyttämistä? Ai hemmetti mä oon taas täällä, täytyy varmaan ottaa maanantaina vähä lyhyempi työpäivä. :computer005
 
Huihuihui: Ok, kiitos infosta. Mun mielestä ikävää että laitetaan tuollainen deadline/kielto jos ei tiettynä aikana oo liittynyt, mun mielestä kaikki halukkaat jotka kuuluvat siihen "kategoriaan" et laskettu aika on toukokuussa, niin sais sinne liittyä. Tänne foorumille on jotenkin vaikea tulla lukemaan, nytkin kun olin sen viestin laittanut viimeks niin oli tullu joku 10 sivua lisää selattavaksi :D Espoosta siis itse olen =) Ja teillä nyt ilmeisesti toinen face-ryhmä muodostunut? Pitääpi katsoa!:)
 
Joo, palstan jutuissa kärryillä pysyminen käy kokopäivätyöstä nykyään.
 
Sieltä näet myös mistä päin porukka on ja mones tulossa jne :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top