Laskettu aika toukokuussa 2014 <3

Kiitos teille! Joo sieltä löytyikin aika komea lista :wink Vauvoja pukkaa....

Sen verran haluan sanoa omasta tilanteesta, että olen tässä ihmetellyt miksei ole tullut mitään harjoitussupistuksia eikä vauva muutenkaan ole ilmoitellut tulostaan vielä mitään vaikka alle 2 viikkoa laskettuun aikaan. Olin ollut siinä käsityksessä että harjoitussupistukset "tuntuu" tai sattuu jotenki, tai ainakin neuvolassa sanottiin että "kyllä sä sen sitten tunnet ja tiedät kun supistelet" mutta tajusin vasta parisen päivää sitten kun kaverin kanssa juteltiin, että mulla onkin ollut kivuttomia harjoitussupistuksia kaiken aikaa, ties kuinka kauan. En vaan ole meinannu huomata niitä juurikaan, ennen kuin vasta sitten jos oon sattumalta laskenut käden masulle ja se on ollut tosi pinkeänä/kovana. Luulin aiemmin että vauva se vaan siellä pyörii.... :D Eli supistuksiakin on erilaisia...hyvä tässä vaiheeessa tietää :wink
 
En mäkään olisi ilman palstajutteluita tiennyt harjoitussuppareista mitään. Neuvolassa on tosi vähän puhuttu mistään raskauden mukanaan tuomista lieveilmiöistä.

Mulla on ollut noita mahan kovettumisia tosi paljon ja jossain kohtaa ne vielä kestikin tosi pitkään. Yhtään kipeää supistusta ei ole vielä kuulunut. Niitä jännittäessä :)
 
Läheskään kaikki sieltä toukokuisten listalta ei enää kirjottele täällä foorumilla, mutta muutaman päivän kun täällä käy lueskelemassa juttuja niin ne vakiokävijät jää kyllä helposti mieleen :)
 
Ja sitä tekstiä tänne kertyy aikamoista tahtia, perässä yritetään pysyä! :)
 
Dreamer: Mullaki ne harjotussupparit (mitä luulen niiden olevan) ei oo niin selkeitä, mut emmä niille hetkille mitään muutakaan keksi, ni niiden on oltava harkkareita. Mulla tulee niitä helpommin ku oon nukkunu huonosti, tai syöny itteni ähkyyn. Huomasin pari viikkoo sit et heti ku hermostuin mun mutsille niin iski päälle samainen tila. Nyt tuntuu et niitä tulee jo, jos on rasittanu itteensä enemmän, eli kantanu jotain tms. Nesteytys, magnesium ja lepo auttaa. Mulla ne kestää pitkään, siis mun mielestä mul voi olla tunnin tai useamman se kiristävä olotila. Niitä tulee onneks vaan muutaman kerran viikossa, mut selkeesti ne on alkanu tulee usemmmin ns. ilman syytä.
 
mä en tuntenu en sitten yhtään mitään ekan aikana... sitä sellasta ihan pientä "pierun" tunnetta vaan, et maha niinku jännittyy... mut tän toisen kohdalla alko supistelu jo vkolla 16 ja sen kyllä tuntee, vaikkei ne kipeitä oliskaan.... kuulema ihan yleistä et ekaa odottavat ei tunne niin herkästi ja ainakin mun kohdalla päteny..... ja niinku kaikki aina sanoo sillai ärsyttävästi et "kyllä sä sit tiedät" niin kyllä sen sit tietää :wink
 
Tekstiä tänne kyllä tulee, aina ei jaksa kaikkia uusia viestejä lukia, mutta sitte tipahtaa ihan kärryiltä jos ei lue kaikkia tulleita viestejä :p Mutta siinnä on työtä jos jokaiseen keskusteluun haluaa osallistua :grin
 
Mä oon aikasemminkin sanonu, että ootan tosiaan neljättä ja supistuksia on ollu tasan silloin ku synnytyskin. On välillä niitä mahan kovettumisisa, mutta ei ne tunnu missään, sen huomaa vaan jos koskee mahaansa. Eli kun tästä alkaa supistus tuntumaan ni tätä mammaa vietiin :p
 
Käyn täällä esittäytymässä, kun vihdoin pääsin tänne kirjautumaan. Töiden ohella ei ollut aikaa, eikä energiaa seurata mitään palstoja, mutta nyt äippäloman aikana on tullut lueskeltua teidän keskusteluja aika ahkerasti. Mielestäni täällä on ollut hieno henki, toivottavasti mukaan mahtuu vielä.

Olen siis 30-vuotias nainen tästä Lahden talousalueelta, perheeseen kuuluu toistaiseksi mies ja kaksi koiraa. Odotan esikoista, ja laskettu aika meillä olisi 12.5. Lisää muissa keskusteluissa. :)
 
Jonsson, tervetuloa jokkoon todella kummaan. Siis oikeasti, täällä on vähän viiro meno. :p
 
Tervetuloa sekalaiseen sakkiimme! Varoitus: herkästi koukuttava :wink
 
Teretulemast! :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Kauhee fiilis tuli ku tuli ilmotus "Spiraali arvio viestisi ja iso punanen äks ei ole samaa mieltä" ja olin heti et apua mitä mä oon sanonut ja loukannut ja kauheeta :grin
 
Takaisin
Top