Laskettu aika toukokuussa 2014 <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja toukoihme
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No meillä tosiaan kolmen alatiesynnytyksen jälkeen ei mies ole valitellu, että olis liikaa tilaa :wink Itellä ei tuntuma heti sitten synnytysten jälkeen oo ollu ihan sama, mut kyl se siitä palautu. Samaten imetys ku vaikuttaa hormonitoimintaan ni on ollu vähän kuivempaa mun puolelta, mutta siihenhän on apuja olemassa. Esikoisen syntymän jälkeen jotenkin hermoili sitä vauvan hoitoa ja se oli semmosta opettelua, ettei sitten seksi oikein jaksanu innostaa. Onneks mies sen ymmärs ja anto mun tarviiman ajan, eikä turhista vinkunu.

Nyt mä olen se joka tekee alotteen, mut eipä tarvii ku vähän sen suuntasta vihjasta ni mies on valmiina ku partiopoika :grin Ja meillä sujuu kyl vielä ihan hyvin ja kuten tuolta masut-ketjusta näkyy, mun maha ei oo kauheen pieni :oops:

Meillä lapset sikeäunisia, joten siitä ei hommat jää kiinni. Onhan se rennompaa silloin ku lapsi on vielä pieni, eikä pääse sängystään mihinkään eikä tajuais vaikka jotakin näkiskin. Nyt täytyy kuitenkin vähän toisella korvalla kuunnella JOS joku herää just pahalla hetkellä. Vielä ei oo niin käyny (kop, kop)...

Meillä on jopa aktiivisempaa vällyjen välissä nyt ku ennen raskautta. Ja mä oon nauttinu paljon enemmän ku ennen, isosta vatsasta huolimatta. Söin ennen raskautta yhdistelmä pillereitä jotka mulla vaikutti kyllä haluihin ja alapään kosteuteen, et ehkä se selittää miks nyt tekee koko aika mieli. Ja nää unet.. Eiks mikään riitä :eek:

petipuuhat jatkunu ihan samalla lailla ku ennen raskautta ;) haluja riittää, eikä muitakaan ongelmia.. mut joskus väsymys sanoo "ei" kun mies tulee sänkyyn herättelemään klo.1 jälkeen... hieman aikasemmin ei väsyttäisi, mahakaan ei oo tiellä ku keksii asentoja...

Meillä lapset sikeäunisia, joten siitä ei hommat jää kiinni. Onhan se rennompaa silloin ku lapsi on vielä pieni, eikä pääse sängystään mihinkään eikä tajuais vaikka jotakin näkiskin. Nyt täytyy kuitenkin vähän toisella korvalla kuunnella JOS joku herää just pahalla hetkellä. Vielä ei oo niin käyny (kop, kop)...

Kyllä, nuo pienet menee helposti tässä asiassa- on meillä vauva nukkunutkin/jokellellut samassa sängyssä- eipä niillä muistikuvia juuri jää traumatisoimaan kasvua!
Mutta auta armias kun "jäätiin kiinni", 10 v oli tosiaan ollut hereillä ja ihmetteli seuraavana päivänä sitä meteliä:oops:..oli ollut liian äänekästä (ei onneksi ollut näkemässä sentään)..ja tajushan se jo paljonkin.. yritin lohduttautua sillä että onhan ne ihmiset kautta aikojen asuneet pienissä majoissa koko perhekunta, ja silti lisäntyneet..tuskn ne nyt metsän siimekseen hyttysten armoille/hankeen on sentään himoissaan kirmanneet..
ai että aika luolamiesmeininki välillä:grin

Meillä kans välillä esikoinen 4v kattelee ohjelmia toisessa huoneessa jos oikein sattuu halut iskemään pahasti päälle. Joskus on lukittauduttu kylppäriin tai "saunottu" kahdestaan kun tyttö ei enää ole halunnut tulla löylyyn... Useimmiten kuitenkin tytön nukkumaan mentyä ja toistaiseksi ei ole herännyt meteliin. Silloin kun oli pienempi niin vieressä nukkui pinnasängyssään kun peitto heilui, eikä herännyt silloinkaan... ;) joskus se on herännyt illalla kun ollaan suihkussa käyty et miks meette uudestaan suihkuun...?! Ja mies on piilotellut peiton alla vehje tanassa... :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Haha, mekin ollaan oltu vessassa muutaman kerran kun esikoinen on hakannut oven takana "avaa ovi".
Myös toi yllätyshyökkäys kiihkeänä aamuna koettu monesti :D Nyt nää vaan herää ennen meitä niin kiihkeys jää ihan muille jutuille :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mut hallelujah tolle Ceridal-öljylle.. Ikinä ei oo tarvinnu liukkaria, mut nyt tuntuu, et öljyn kanssa ois in heaven! :grinMut seksin jälkeen kyllä kipuiluttaa kohtua, oon veikkaillu sitä jos liia syväl tökkii ni sit käy jälkeen päi koskee.. Tätä "kohtu" kipuilua on ollu siis iät ja ajat miehen kanssa. Tosin muista miehistä ei oo kokemustakaa..

Hei naiset! Synnytykset lähestyy, mitkä fiilikset? :D Mää ootan hulluna kesää ja et saa oman vartalon takasin ja tottakai ihan hirveesti tätä pientä! <3
Jos vaivoja taas luetellaan nii nyt on ollu vähä huonounisia öitä kun puutuu niin äkkiä selkä yms, vessassa saa rampata ja närästys on ajoittaista.. peräpukamat onneksi lähti tuolla voiteella JEE! :) Niin joo ja hengitys on ihan kamala kuulosta, niiku ois kauhee sotanorsu joka ei saa happea :D :/ huh ja tää olo vielä pahenee juuri ennen LA:ta...
Liitoskivuista en oo onneksi kärsiny sen enempää ku että joskus pissarakon ollessa täynnä vaikka yöllä tai aamulla niin sattuu kun kääntyy selälleen mut muuten on aika kivutonta :) Synnytys kyllä pelottaa mutta eiköhän siitäki selviä :P

Moikka. Miksköhän en saa yhteydenottoa takaisin kun yritin laittaa meiliä toukovauvat2014 facebookin ryhmään liittyäkseni? Mulla on 8.5 laskettu aika ja olis tosiaan kiva että vois olla siellä ryhmässä mukana. Oon jo pari kertaa laittanut meiliä..

Mulla on semmonen kutina, ettei foorumilla hirveesti pyöri tota facen porukkaa. Voin toki olla väärässä, ja toivottavasti joku osais tohon sulle vastata.

Ok :) Huomasin että joku oli täällä siitä puhunut aiemmin ja antanut meiliosoitteet sun muut mihin laittaa viestii, niin ajattelin että täällä on sellasia jotka on sekä että :)

siiiiiiis voi olla että valehtelen taas mut muistelisin et joskus oli jotain juttua että siin face ryhmässä oli joku dedlain tai jotain... et tiettyyn päivään mennessä piti ilmottautua ryhmään ja sit se tavallaan sulkeutu....?! en oo varma puhunko nyt edes samasta asiasta :confused:

Noin mäkin muistelin.. Ja ehkä se on vaikee enää tässä vaiheessa päästä samalla tavalla siihen porukkaan mukaan. Toki en tiedä ku en ite siellä ole mutta :)

Oisko mitään ideaa tehdä uutta ryhmää faceen? Eihän keskustelua tarvii sinne täältä siirtää, mut pysyis paremmin ehkä jatkossa yhteydenpito kaikkien täällä olleiden aktiivisten kanssa?

Mäki tykkään foorumista, mutten täysin vastusta Facea, koska siellä saa ryhmän salaiseksi eikä kaikki henk.kohtasimmatkaan jutut leviä eteenpäin. Täällä näitä turinoita voi käydä lukemassa kuka vain.

Eipä se, en mä ainakaan koe elämääni mitenkään salaiseksi-tuskin ketään oikeasti kiinnostaa alkaa stalkata näiden juttujen perusteella:grin- ja sepäs vasta toiskin jännitystä elämään..
Ei faceen munkaan mielestä, pliiiis?

olis se kauheeta yrittää pysyä kahdessa paikassa mukana :eek: tässä yhdessäkin riittää jo hommia ku ootte niin kovia juoruumaan... ehkä jos joskus treffejä suunniteltais niin sit mahdollisesti ryhmä faceen..... mut muuten mä norkoilen vaan täällä....

Täällä sentään ei olla omilla nimillä ja naamoilla, joten saa ulkopuoliset lukea mun puolesta ihan rauhassa. Onhan täällä tänäänkin avauduttu aika yksityisistä asioista :wink, eikä tainnut ketään haitata!

joo.... ja mun puolestani jos joku lukee mun juttuja ja tunnistaa niin siinäpä tunnistaa..... mä voin näistä mun asioistani märistä ihan naamatustenkin jos tarve vaatii :wink

Takaisin