Laskettu aika toukokuussa 2014 <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja toukoihme
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mie en oo ollu kertaakaan kenenkään kanssa sen jälkeen kun tytsy sai alkunsa :oops:
Saattaa seuraava kerta sitten joskus hamassa tulevaisuudessa olla melko jännä juttu.

Meillä on seksielämä LÄHES ennallaan :) masu ei juurikun hidasta vähän, kun ei se kovin iso minulla ole :) mutta välillä on pimppa niin kipeä, sanotaanko viimeisen kk aikana alkanu oleen kipeä sillon tällön niin sillon ei hirveesti huvita 8) mut sit mää oonkin ollu antavana osapuolena suuseksissä, mikä on ollut virhe, koska mies on nyt päässy sen makuun ja sais kokoajan olla puuhaamassa 8)

Sekä täällä on sairasteltu enemmän ku koko elinikänä nyt, vatsataudit, viisurin hammassäryt, mun munuaisvaivat, flunssat.. ja mitälie. Nääki vähän hidastanu tahtia :)

Joo, yksin odotan :)
Tosin epäilen kyllä et tuskin ois peitto heilunu kauheesti, vaikka ois mies ollukkin. Siis näitten olotilojen ja ihan vaan mahan takia. Mulla ainakii häirihtis. Mut en mie kyllä oo muutenkaan mikään pupu :grin

Mä oon kyllä tyytyväinen siihen miten meiän seksielämä on säilyny niin hyvänä koko raskauden aikana vaikka se onkin muuttunu paljon. Ennen raskautta meillä oli vähän sellanen miten ja millon vaan meininki. Joka päivä jotain ja usein parikin kertaa päivässä. Nykyään se tekeminen on vähän rajottuneempaa ja niinä päivinä kun mun selkä on tosi kipee niin jätetään kokonaan välistä mutta muuten ollaan kyllä edelleen yritetty pitää seksi päivittäisenä yhteisenä juttuna. Maha ei sinänsä kauheesti edes haittaa muuten paitsi että tietyissä asennoissa supistelee helposti ja toisissa vauva potkii kovasti.

Meitä molempia jännittää kans toi synnytyksen jälkeinen kuiva kausi (vaikka onneks kaikki ei sillonkaan oo kiellettyä vaan se itse yhdyntä) ja sen jälkeinen seksielämä. Enää se ei voi olla niin spontaania ja vaivatonta kun ennen. Uskon kuitenkin että saadaan asiat järjestettyä niin että seksielämä ei katoo tai kovasti kärsi. En kuitenkaan usko että palataan enää siihen mitä ennen raskautta oli. Täytyy vaan totutella uusiin tapoihin ja löytää meille sopivat ratkasut.

Aina eka kerta vai miten se menikään.... toi banaani on muuten aika hyvä :grin

oho....... se oliki tuol edellisellä sivulla.... taas mä hämmennän tääl :oops:

Hernemaissipaprikoitten ja mansikoitten lisäks vielä banaania.... Hmmm? :grin

No meillä se eka kerta toteutu sit loppujen lopuks parin kuukauden päästä, mut kyl me kaikkee muuta kivaa hommailtiin siinä välillä :grin Himot oli kyl korkeella koko ajan :p

Mannaryyni, Mekin siel perhe huoneen sängys justiinsa todettii et nyt vois ! Se ois kyl ollu ihan mahtavaa jos ois heti saanu, mut kyllä se odottaminen kannatti :grin Ja hyvä jos tuli nyt hyvä mieli asiasta ja ei se stressaa enää kun näitä hyviä kokemuksia näytti olevan useemmallakin :)

Ihanan piristävää lukee noista smoothie vitseistä :grin Masentaa tää sairaala ! Pitää vaan varovasti naureskella ettei masu tuu kipeeks :)

Täällä ei kyl hirveesti oo peitto heilunu,taitaa aikalailla sitä säpinää olla pari kertaa kuussa..vasta mieheltä kysyin et missä vika niin sano et ei ala kinuamaan ku valitan aina kipeetä. Pitää osaltaan paikkaansa et on "herrasmies" mut vaikuttaa myös varmasti se että sitä ahistaa edelleen se kolmas pyörä tuolla massussa. Enkä mää nyt siitä mitenkää suuresti kyl enää nautikkaa ku ei niitä asentoja oikee oo missä ei sattus. Joko käy nii kipeesti lonkkiin tai sit kipeytyy maha. Ja kerta ei miehelläkää intressejä oo ni en jaksa vaivautuu itekkää.

Joo kyllä auttaa tää vertaistuki todellakin hirmusesti, ettei pelota juurikaan enää vauva-arki ja sen tuottamat muutokset jos niitä hirveästi onkaan :)

Ja jaksamisia siulle sinne saikulle vielä ! :)

Kolme lasta ei tahtia hirveesti hidastanut, niin en usko neljännen vaikuttavan siihen. Jos on halua, niin löytyy ne hetketkin.

Toivon, et halut normalisoituu raskauden jälkeen, yleensä on petipuuhatkin alkanut, kun on pari viikkoa kulunut synnytyksestä. Ja paremmaksi vaan on mennyt seksielämä joka synnytyksen jälkeen.

Itelläki auttanu hirveesti höpöttely täällä :) Pahimmat synnytys pelotkin on kadonnu :) Nyt tietysti tullu uutta jännitystä, mut silleen oon ihan hyvillä mielin :) Viideltä tulee toinen kortisoni piikki vauvan keuhkoille ja valmiiks jo puistattaa kui kipiää tekee kankkuun, mut toivotaan et siitä on apua jos vauva päättää maailmaan putkahtaa :smiley-angelic001

Ja tosiaan täytyy kiittää kaikkia kuinka ihania ootte ja kuinka paljon mua piristätte :love2:love022

Onpa tosi kiva kuulla jos ne pelotkin rupee helpottaan. Kyllähän se synnytys aina varmasti jännittää vähän mutta luulis että asiat sujuu paremmin jos ei pelkää!

Hyvä jos pystytään olemaan jollain lailla avuks :)

Niin kyllähä ne pelot ja jännitykset on ihan tervettäkin, mut ei liika :) Välillä vaan tuntuu, et kun tuntematon asia on, että kaatuu päälle, kun ei tiiä. Mutta onneks tosiaa on tää foorumi. :)

Musta taas tuntuu tietää jo asioista ni siks pelottaa enemmän :) Ekalla kerralla ei ollu tälläsiä jännityksiä mitä nyt. Olin rento sairaalassakin, mut onneks olo helpottunu nyt pikku hiljaa ja turhat jännitykset poissa :) Eikä tuo keskosuuskaan pelota nyt nii paljoa kun täältä on löytyny positiivisia tarinoita :)

Miun setä on keskosena syntyny sillon 60-luvulla, että sillonkin osattu hoitaa keskosia niin arvata voi vaan miten pitkälle siitäkin ajasta on kehitetty tietämystä asiasta! :)

Kaikkia tarinoita sitä onkin :) Tasaisesti haluttomuutta ja haluja, toivon että itellä normalisoituis jossain vaiheessa ettei ahistais enää..

Voi ku ois jo synnytyksen aika!! Pesen tässä juuri vauvan vaatteita :Heartred:Heartpink:Heartblue

Miun pitäs tutit ja pullot pestä valmiiksi tai siis keittää.. Vajaa 4 vkoa niin antaisin pikku herran astua maailmaan :)

Takaisin