Laskettu aika toukokuussa 2014 <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja toukoihme
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on halut ollut aika vähissä. Ei tahdo oikein innostua ja loppuun asti ei pääse. Muuten sujuisi ja mieskin jaksaa innostua vaikken mää mikään kovin viettelevä ilmestys ole :) Ei meillä mitään kauhean vilkasta touhuilu ollut ennen raskauttakaan mutta nyt kyllä meikäläisen puolelta aloitteet on jääny vähiin.

Hiljaista on! :grin

Haluja on jonkin verran, mutta itse toimintaan asti ei. En tiedä onko mulla jokin suonikohju tuolla, kun seksi on jo jonkin aikaa ollut kivuliasta tietystä kohtaa.
Ollaan miehen kans ihan puhuttu, että ny ei kyllä homma toimi kummankaan puolelta. Mies ei tykkää tästä mahasta ja mä en pysty yhtään rentoutumaan, kun kaikki asennot on huonoja.

Eiköhän tämä ihan normaalia ole!

Ei mullakaan mitään haluja ole. Ja eipä tuo mieskään ole liikoja perään vinkunu. Ollaan tyydytty halimiseen ja lähekkäin nukkumiseen.

Mulla ihan hirveet himot, mutta mies ei innostu tästä mahasta, tai kolmannesta pyörästä..tuttu tilanne sinänsä..menee ohi sitten kesän korvalla:grin..onneksi mielikuvitus on vilkas! harmittaa vaan kun tietää että itsellä halut/jaksaminen sitten taas kateissa kun vauva syntynyt.

Miulla kans nää hitsin himot on semmoset, et tuskaa tekkee ihan jos mies ei oo sillä päällä. Taitaa tätä masua pelätä, koska kyllä silläkin käy välillä ylivoimaseks halut, et sit kyllä a'vot, hunajaata.. Koska huomaan, et senkin tekis mieli ko huomaa et meitsi ois seesssh päällä, mut sit kai se on se masupelko.

Mut oon tyytyväinen kyllä tähänkin 1-3krt/kk.. Koska haluan ymmärtää miehenkin näkökulman. Mut se synnytyksen jälkeinen jänskättää. En halua et halut häviäis iteltäni.. Seksi on kuitenkin ollut yhtenen lempiharrastus monesti viikossa, et ois kiva tulevaisuudessa, et edes kerran viikkoon..

Mut unelmoidahan saa?

Kyllä se seksielämäkin voi kukoistaa, ei nyt ehkä ihan heti synnäriltä tullessa, mutta pian kuitenkin, jos sille on aikaa! mutta nythän sitä aikaa olis(hehe, siis ainakin hitunen enemmän kun sitten..) Tässä vaan taas niin monta rautaa tulessa, että lähinnä se nukkuminen lienee kiinnostaa sitten vuvan synnyttyä ..tiedä häntä, ehkä se kuitenkin siitä.

Nii pitäähä se paikkakin saada jumpattua kuntoon jotta seksi ois yhtä hyvää ku ennen synnytystä... :rolleyes:

Hiljaista on.... ekat 3-4kk meni riidellessä ukon kans ja sen jälkeen on nää hirveet kivut alkanu... hyvä jos 1-2 x kk:ssa otetaan housut pois toistemme edessä, sillai..... :wink mieli kyllä tekis, mut en jaksa vaivautua... eikä mieskään pahemmin oo kinunu, mut se kyllä joutuu kuuntelee tätä valitusta, niin josko sen takia pitää näppisä erossa... mut uskon kyl, et sit taas ku itelläki on parempi mieli ja oon taas ees vähä tyytyväisempi itteeni, niin eiköhän kaikki normalisoidu silläkin saralla :) en oo ottanu turhaa ressiä, huonosta seksistä jää huono maku....

Kyllähä se varmaa normaalisoituu tietenkin jollain tasolla. Kaks lisä silmää vaan tästä eteenpäin.. Kaipa sitä isi ja äiti pääsee jossai välis viettään laatuaikaa vaikka laps kotonakin ettei oo hoidossa.. :rolleyes:

juu en mä ainakaan oo huomannu että se lapsi haittais niin paljon mitä joskus pelotellaan, että kalenterin kanssa pitää paneskella :) eihän sitä nyt vallan rusakkoina enää mennä, mutta kai me ollaan jo niin vanhoja, ettei välitetäkään :wink ja kyllä me on todettu, että se vauvakin nukkuu välillä vaikkei ite nukkuiskaan :) alkuun heti synnytyksen jälkeen ei paljoo ees tehny mielikään, mutta siihenkin löyty lopulta ne omat rutiinit....

Nii kai se on helpompaa, kun laps on niin pieni että se nukkuu suht paljon (hope so), että on sitä aikaakin. Mut sitkun laps onkin isompi nii sit se on kai haasteellisempaa? :P

Mannaryyni, Meillä ainakin poika ollut niin syvä uninen et on saatu touhuta ihan rauhassa ja ei oo tarvinnu pelätä et ääniin edes heräisi :) Et on voitu harrastella useamman kerran viikossa ihan huoletta :) Ja mua peloteltii ettei moniikuukausii tee mieli, mut ihan hetin synnytyksen jälkee molemmille tuli sellanen kumpa vois. Vaikka se ei ollu tikkien takii edes mahdollista :rolleyes: Ja vaikka niitä tikkejäkin sai ni ei mun paikat ainakaan synnytyksestä muuttunu millää tavalla. :) Turhaa pelottelua sekin :) Ehkä sit jos alkaa olee useempi synnytys takana niin sit jos sillon kaa :)

Harmittaa et nyt mun kipuilujen takii ei oo voinu nii usein ku ois haluttu. Ekaa odottaes sai ihan normisti loppuun asti harrastella :grin Taidetaan olla jokseenkin outoja kun seksi maittaa aina :oops::p

meilläki 2vee nukkuu viel päiväunet ja nukkuu tosi hyvin yöt, et viel on ainakin löytyny aika hommailuunkin :wink sit en tiiä, muutaman vuoden päästä, että pitääkö pystyttää joku "aikuisten teltta" takapilhalle ja laittaa muumit repeatilla pyörimään :grin

Ooo, ihanaa kuulla, että ei se haluton kausi niin oo totta! Ja seki pimpsan löystyminen kunnon lörttöseksi.. Toivottavasti näin ois miunkin kohalla. Koska ny loppua kohdenkin ei oo kyllä omat halut vähentyneet. Saamattomuus on nykyään tuskasempaa, kuin ennen jos ei saanutkaan niin usein :grin

Tähän väliin on pakko kommentoida pieneks "kevennykseksi", että eilen kun näin sen perhehuoneen ja SEN parisängyn.. Nii heti, et oi että oispa mahtavaa! :laughing002:wink Mut tuskimpa... :grin

Meillä tyttö oli niin herkkäuninen, että heräsi kun sängyssä kylkeä käänsi. Siis vaikka nukkui omassa huoneessaan. Useita kertoja keskeytti meidät ja siitä meinasi oikein tulla tressi.
No mutta aina keinot keksii ja onneks lapsen kasvaessa sillekin unen laatu parani.

Huojentavaa todellakin kuulla positiivisia juttuja synnytyksen jälkeisestä seksielämästä! :) Oon nimittäin ehkä vähän enempi ollu siitä kauhuissani kuin synnytyksestä..

Muista sit MANNARYYNI laittaa ovehen kyltti, et elkää häiritkö :wink Ei mullakaan repeeminen oo koskaan haitannu.... alkuun jännitti kauheesti, mut se oli ehkä vähä ku oltais oltu uudelleen ekaa kertaa :grin

Meitsi innostuu entistä enemmän vaan tulevasta noitte positiivisten juttujen vuoks! :rendeerTuo uudestaan eka kerta kuullostaa kans iha hyvälle.. :dance011

Takaisin