Neljän suora
Puuhakas puhuja
No meillä tosiaan kolmen alatiesynnytyksen jälkeen ei mies ole valitellu, että olis liikaa tilaa
Itellä ei tuntuma heti sitten synnytysten jälkeen oo ollu ihan sama, mut kyl se siitä palautu. Samaten imetys ku vaikuttaa hormonitoimintaan ni on ollu vähän kuivempaa mun puolelta, mutta siihenhän on apuja olemassa. Esikoisen syntymän jälkeen jotenkin hermoili sitä vauvan hoitoa ja se oli semmosta opettelua, ettei sitten seksi oikein jaksanu innostaa. Onneks mies sen ymmärs ja anto mun tarviiman ajan, eikä turhista vinkunu.
Nyt mä olen se joka tekee alotteen, mut eipä tarvii ku vähän sen suuntasta vihjasta ni mies on valmiina ku partiopoika
Ja meillä sujuu kyl vielä ihan hyvin ja kuten tuolta masut-ketjusta näkyy, mun maha ei oo kauheen pieni 
Meillä lapset sikeäunisia, joten siitä ei hommat jää kiinni. Onhan se rennompaa silloin ku lapsi on vielä pieni, eikä pääse sängystään mihinkään eikä tajuais vaikka jotakin näkiskin. Nyt täytyy kuitenkin vähän toisella korvalla kuunnella JOS joku herää just pahalla hetkellä. Vielä ei oo niin käyny (kop, kop)...
Nyt mä olen se joka tekee alotteen, mut eipä tarvii ku vähän sen suuntasta vihjasta ni mies on valmiina ku partiopoika
Meillä lapset sikeäunisia, joten siitä ei hommat jää kiinni. Onhan se rennompaa silloin ku lapsi on vielä pieni, eikä pääse sängystään mihinkään eikä tajuais vaikka jotakin näkiskin. Nyt täytyy kuitenkin vähän toisella korvalla kuunnella JOS joku herää just pahalla hetkellä. Vielä ei oo niin käyny (kop, kop)...