Laskettu aika toukokuussa 2014 <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja toukoihme
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuhinamurmeli ehti ensin, hyvä :)

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

ei helvetti mä eksyin jonneki liberon sivuille.... nyt lähen tauolle...... kiitos avusta, mä yritän myöhemmin uudestaan.........

Voi ei :D Kyllä me sut vielä mukaan saadaan!

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Mä laitoin johonkin viestiä mutta ei mua hyväksytä? Vai eksmä vaan tajuuuuuu...... :(

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Eli nicki ja oma s.posti osote nipsumukille ni sit pääsee ryhmään?

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Joo, tais Nipsumuki vaan lähteä elämään oikeaa elämää hetkeksi. :) Muutkin ryhmän jäsenet voi sähköpostiosoitteen perusteella lähettää kutsuja, mutta Nipsumukin täytyy vielä hyväksyä uudet Facebookissa joka tapauksessa.

Oon ollut päivän pois netistä (melkein) ja nyt oon taas tipahtanut ihan kärryiltä. Siis kirjoittaako tänne enää kukaan sitten jos kaikki liittyvät facebookin ryhmään? Mä en oo sinne alunperinkään liittynyt sen takia, että haluan olla nimetön (hajuton ja mauton ja tunnistamattomissa..) ettei tulisi tuttuja vastaan ja siksi hengannut täällä foorumilla. Ja en edes tiedä kuulunko porukkaan, kun olen periaatteessa huhtikuinen odottaja :oops:. Äh, tylsää. Nyt en enää tiedä mitä tekis.

Ei kai täältä tää porukka mihinkään ole katoamassa vaan siellä Fb:ssä sitten sovitaan jos tavataan jne

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Joo vaikuttaa siltä, et se on liian jännää kirjotella siellä pimpuista ja pempuista. Mä muistelen et tääl on muitaki( ku Ameeba) jotka ei oo facessa niin eihän tässä sinne kadota.

En mäkään oo facessa- liikaa menneisyyden kuormaa jolta haluan välttyä - enkä koe mitään tarvetta naamani kirjata mutenkaan..enkä mäkään toukokuinen..
ÄLKÄÄ SITTEN HÄIPYKÖ HYVÄT TUOKUISET SINNE PIILOON JUTTUINENNE:stop ????

Ketkä sinne faceen on jo rynnänny?

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin