Aaa, siis joku virtuaalipostilaatikko! Mä jo aattelinkin ku yritin sovittaa itteäni tonne meijän lootaan, että ei helvetti miten ne muut odottavat tänne mahtuu laittamaan yv:tä Nipsumukille....
Joo, tais Nipsumuki vaan lähteä elämään oikeaa elämää hetkeksi. :) Muutkin ryhmän jäsenet voi sähköpostiosoitteen perusteella lähettää kutsuja, mutta Nipsumukin täytyy vielä hyväksyä uudet Facebookissa joka tapauksessa.
Oon ollut päivän pois netistä (melkein) ja nyt oon taas tipahtanut ihan kärryiltä. Siis kirjoittaako tänne enää kukaan sitten jos kaikki liittyvät facebookin ryhmään? Mä en oo sinne alunperinkään liittynyt sen takia, että haluan olla nimetön (hajuton ja mauton ja tunnistamattomissa..) ettei tulisi tuttuja vastaan ja siksi hengannut täällä foorumilla. Ja en edes tiedä kuulunko porukkaan, kun olen periaatteessa huhtikuinen odottaja . Äh, tylsää. Nyt en enää tiedä mitä tekis.
Joo vaikuttaa siltä, et se on liian jännää kirjotella siellä pimpuista ja pempuista. Mä muistelen et tääl on muitaki( ku Ameeba) jotka ei oo facessa niin eihän tässä sinne kadota.
En mäkään oo facessa- liikaa menneisyyden kuormaa jolta haluan välttyä - enkä koe mitään tarvetta naamani kirjata mutenkaan..enkä mäkään toukokuinen..
ÄLKÄÄ SITTEN HÄIPYKÖ HYVÄT TUOKUISET SINNE PIILOON JUTTUINENNE ????