Sinitiainen
Vasta-alkaja
Hei. Onko muita joilla on laskettu aika tammikuussa 2020
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä varasin kans yksityiselle ultra-ajan parin viikon päähän. Mullakin siis taustalla 2 keskenmenoa ennen esikoista. Esikoinen on lisäksi syntynyt rv 30+6. Tuossa taustalla napanuorablokki ja korkeat verenpaineet mulla.
Mullahan aloitettiin neuvolan määräyksestä Primaspan-lääke ja oon jo muutaman sitä syönyt. Siltikään en päässyt lääkärille kuin vasta kesäkuun puolessa välissä! Joten siks haluun varmistuksen et kaikki olis kunnossa. Mulla vielä pieni pelko noissa keskenmenoissa kun en vuotanut tai kipuillut juurikaan. Toki vuoto tuli jossain vaiheessa mut pari viikkoa vasta kun km oli todettu.
Neuvolaan voi soitella halutessaan jo heti plussan jälkeen. :)Me päästään Naistenklinikalla alkuraskauden ultraan kun raskaus on saanut alkunsa hoidolla. Juuri tänään saatiin aika joka on kahden viikon päästä perjantaina 7+0. Jännittävää!
Olisin kyllä muuten mennyt yksityiselle.
Oletteko muuten siis olleet jo neuvolaan yhteydessä? Mulle jäi joku hämärä muistikuva että meille olis sanottu että ton ultran jälkeen voisi soittaa mutta mies ei kyllä muista mitään sellaista. Luulen että ite sekoilen :D ja sieltä kysymällähän se selviäis mutta kun tuntuu niin isolta jutulta
Niin onko tuo primaspan veritulppien estoon? Aika kumma kyllä ettei tuollaisella taustalla pääse aikaisemmin lääkäriin
Minulla kanssa kaksi keskeytynyttä keskenmenoa, jotka ei vuotaneet ollenkaan ennen tyhjennyslääkitystä. Eka paljastui NT-ultrassa ja toka 9+ viikolla vaikka sykkeet oli näkyneet pari viikkoa aikaisemmin. Ei oikein uskalla luottaa siihen että kaikki olisi hyvin vaikka ei vuoda.