Laskettu aika tammikuussa 2020

Hei! Mä olen just plussannut ja LA 10.1.20.
Koska sulla sinitiainen?
 
Mä plussasin kans tänä aamuna... tammikuun alkuun laskureiden mukaan menee... en kyl oikein tiedä kierron pituutta mut 7.1 oli lyhimmän kierron mukaan la. En kyl vielä uskalla hirveesti juhlia kun taustalla pari km ja esikoinen on syntynyt pari kuukautta etuajassa.
 
Viikko sitten keskiviikkona näkyi testiviivan alaosassa hitusen väriä, perjantaina uus testi ja selkeä haamu, sunnuntaina sit jo "haamu" saanut kivasti väriä ^^ La viimeisten menkkojen perusteella 2.1.2020
 
Muokattu viimeksi:
Moi!

Täällä eilen plussannut, la 12.1. Kolmas lapsi tulossa, neljän vuoden yritys palkittiin viimeinkin! Esikoisen on syntynyt 2011 ja kakkonen 2014. En siis muista millaista on olla raskaana!
 
Plussasin tänään ja nyt esikoista odotellaan :) Epäuskoinen fiilis tässä on ollut koko päivän, katsotaan milloin iskee kunnolla tajuntaan :) Omien laskujeni mukaan LA olisi 11.1.:Heartpink
 
Kiva et on tullu lisää tammikuisia, ei tarvi ihan yksin olla :)

Mulla alkoi eilen ihan järkyttävät ilmavaivat. Mahaa koski sen verran et luulin jo vuodon alkavan mut onneks olikin vaan ilmaa :D Toivottavasti ei töissä jatku nuo vaivat...
 
Mulla on ollut nyt muutamana päivänä ihmeellisiä alavatsakipuja, jotka tietysti vähän säikäyttää en muista et kahden aiemman odotuksen alkupuolella olis ollut tällaista. Toki ollut paljon fyysistä hommaa nyt kun uudelleenrakennetaan hevostalliakin. Johtuisko sit siitä, kuka tietää.
Meillä siis ennestään kaksi lasta(minun) , esikoinen tyttö - 11 ja nuorempi poika -13.
 
Tänään plussattu kunnolla, eilen jo haamuplussa. La olisi 8.1 jos kaikki menee hyvin. Kiva että täällä jo muutamia muitakin ensi vuodelle odottavia, jännittävää
 
Täällä myös odotellaan tammikuista :) Lauantaina plussasin haalean plussan Pc:llä ja sunnuntaina Clearblue digillä jo 2-3 viikkoa. Edellisistä menkoista laskettuna la olisi 8.1.2020, mutta oletetun oviksen perusteella 14.1.2020. Neuvolassa laskevat kuitenkin noiden menkkojen perusteella niin menen itekkin nyt sen mukaan.

Mulla myös ennestään 10/17 syntynyt poika :)
 
Mä en oo vielä ihan varma, kuulunko tänne. Edelliset kk alkoi 7.3. mutta sain r-testistä negan 19.4., haamun 2.5. ja tänään ihan selkeen plussan. Vissiin ollut ovis vähän myöhässä :D

Esikoinen syntyi joulukuussa ja sain kuulla niin paljon niitä "voi raukkaa" kommentteja, että omien hermojen vuoksi toivon tammikuista :smiley-ashamed004
 
Eilen plussasin ja laskettu aika pitäs olla 11.1.20 jos kaikki hyvin menee:Heartred

Pitkä matka on tähän ollu. Tjottailtu ollaan 3.5 vuotta ja siihen mahtuu pari varhaista keskenmenoa (11/2015), (12/2018). Molemmilla meistä jo lapsia entuudestaan, miehen puolelta jo aikuisia ja omani v 2006 ja 2007. Nyt on vähän erilainen olo kuin heti alkuun kesken menneissä raskauksissa. Toivotaan parasta :thumright
 
Täällä myös yksi tammikuista odottava, LA laskurien mukaan 2.1.2020. Takana kuitenkin useampi keskenmeno, niin ei vielä uskalla oikein iloita.

Onko muilla suunnitelmissa mennä yksityiselle alkuraskauden ultraan? Varasin jo itselle ajan parin viikon päähän kun tuntuu ettei millään pysty odottamaan NT-ultraan asti. Julkisellekin varmaan pääsisi noiden keskenmenojen takia, mutta ollaan ulkomailla toukokuun loppuun.
 
Mä varasin kans yksityiselle ultra-ajan parin viikon päähän. Mullakin siis taustalla 2 keskenmenoa ennen esikoista. Esikoinen on lisäksi syntynyt rv 30+6. Tuossa taustalla napanuorablokki ja korkeat verenpaineet mulla.

Mullahan aloitettiin neuvolan määräyksestä Primaspan-lääke ja oon jo muutaman sitä syönyt. Siltikään en päässyt lääkärille kuin vasta kesäkuun puolessa välissä! Joten siks haluun varmistuksen et kaikki olis kunnossa. Mulla vielä pieni pelko noissa keskenmenoissa kun en vuotanut tai kipuillut juurikaan. Toki vuoto tuli jossain vaiheessa mut pari viikkoa vasta kun km oli todettu.
 
Mä varasin kans yksityiselle ultra-ajan parin viikon päähän. Mullakin siis taustalla 2 keskenmenoa ennen esikoista. Esikoinen on lisäksi syntynyt rv 30+6. Tuossa taustalla napanuorablokki ja korkeat verenpaineet mulla.

Mullahan aloitettiin neuvolan määräyksestä Primaspan-lääke ja oon jo muutaman sitä syönyt. Siltikään en päässyt lääkärille kuin vasta kesäkuun puolessa välissä! Joten siks haluun varmistuksen et kaikki olis kunnossa. Mulla vielä pieni pelko noissa keskenmenoissa kun en vuotanut tai kipuillut juurikaan. Toki vuoto tuli jossain vaiheessa mut pari viikkoa vasta kun km oli todettu.

Niin onko tuo primaspan veritulppien estoon? Aika kumma kyllä ettei tuollaisella taustalla pääse aikaisemmin lääkäriin :sorry:

Minulla kanssa kaksi keskeytynyttä keskenmenoa, jotka ei vuotaneet ollenkaan ennen tyhjennyslääkitystä. Eka paljastui NT-ultrassa ja toka 9+ viikolla vaikka sykkeet oli näkyneet pari viikkoa aikaisemmin. Ei oikein uskalla luottaa siihen että kaikki olisi hyvin vaikka ei vuoda.
 
Me päästään Naistenklinikalla alkuraskauden ultraan kun raskaus on saanut alkunsa hoidolla. Juuri tänään saatiin aika joka on kahden viikon päästä perjantaina 7+0. Jännittävää!

Olisin kyllä muuten mennyt yksityiselle.

Oletteko muuten siis olleet jo neuvolaan yhteydessä? Mulle jäi joku hämärä muistikuva että meille olis sanottu että ton ultran jälkeen voisi soittaa mutta mies ei kyllä muista mitään sellaista. Luulen että ite sekoilen :D ja sieltä kysymällähän se selviäis mutta kun tuntuu niin isolta jutulta :nailbiting:
 
Me päästään Naistenklinikalla alkuraskauden ultraan kun raskaus on saanut alkunsa hoidolla. Juuri tänään saatiin aika joka on kahden viikon päästä perjantaina 7+0. Jännittävää!

Olisin kyllä muuten mennyt yksityiselle.

Oletteko muuten siis olleet jo neuvolaan yhteydessä? Mulle jäi joku hämärä muistikuva että meille olis sanottu että ton ultran jälkeen voisi soittaa mutta mies ei kyllä muista mitään sellaista. Luulen että ite sekoilen :D ja sieltä kysymällähän se selviäis mutta kun tuntuu niin isolta jutulta :nailbiting:
Neuvolaan voi soitella halutessaan jo heti plussan jälkeen. :)

Mä odottelen tällä kertaa toiselle kolmannekselle, mutta takana onkin huonosti loppuneita raskauksia.
 
Niin onko tuo primaspan veritulppien estoon? Aika kumma kyllä ettei tuollaisella taustalla pääse aikaisemmin lääkäriin :sorry:

Minulla kanssa kaksi keskeytynyttä keskenmenoa, jotka ei vuotaneet ollenkaan ennen tyhjennyslääkitystä. Eka paljastui NT-ultrassa ja toka 9+ viikolla vaikka sykkeet oli näkyneet pari viikkoa aikaisemmin. Ei oikein uskalla luottaa siihen että kaikki olisi hyvin vaikka ei vuoda.

Mulla muuten lähes sama tilanne keskenmenojen suhteen. Eka oli just NT-ultrassa mut toinen selvisi jo AR-ultrassa.

Mun käsittääkseni se Primaspan on veritulppien estoon, mut sitä käytetään myös just ehkäisemään raskausmyrkytystä jos siis aiemmin on sellainen ollut. Jostain luin myös et auttais napanuoran verenkiertoa ettei blokkia tulis.
 
Takaisin
Top