laskettu aika marraskuu 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Empsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä myös yksi odottelija!
Kai kolmen positiivisen testin jälkeen on vaan uskottava että viimein onnisti! Kumpa vaan pysyis asukki masussa. Itselläni laskettu aika olisi siinä marraskuun loppupuolella, 27.11, nyt mennään rv 7+2. Oireina mulla ollut palelu/hikoilu, väsymys, valkovuoto,alavatsan kivut/nippailut ja kokoajan pissattaa. Pahoinvointikin on nostellut päätään eikä kahvi mee enää alas. Neuvolakin on jo varattu, ehkä sitten vasta asia muuttuu jotenkin todemmaksi :)

Isosti onnea plussaneille!!! <3

Voi ei lovepearl, kovasti voimia ja onnea seuraavaan yritykseen. Hienoa kuitenkin, että pääsette tutkimuksiin, mistä keskenmenot johtuvat.

Voi lovepearl :sad010mä täällä itkeä tihrutan...tosin johtuu osittain myös siitä, että tänään alkoi tulemaan ruskeaa tuhrua alkkareihin ja kivistää hiukan vatsaa. Täällä päivän tekstejä lukiessa sitten konkretisoitui asia...viikolla tosiaan oli niitä kipeitä supistuksia, jotka loppui ja nyt sitten vuoto...1+1...tuli niin tyhjä olo. Tosiaan eka km ollut juuri näihin aikoihin raskautta (ja vielä syntymäpäivänäni), esikoisen raskaudessa ei ollut yhtään kertaa vuotoa. Huomenna neuvola rv9+2...eipä juuri huvittaisi mennä töihin aamulla, jos tää vuoto ja kivistys jatkuu. Taidampa tirauttaa itkut myös neuvolassa, että saan ultra-ajan...

Voi miten kurjia uutisia täällä. Oon lovepearl tosi pahoillani teidän puolesta. Paljon voimia jatkoon ja hyvä, että pääset tutkimuksiin keskenmenojen vuoksi.

Nyytikille tsemppiä ja toivotaan, että tuhruttelu olisi harmitonta.

Lovepearl: voimia kovasti teille, ihanaa kuitenkin että sulla on perhe ympärillä hankalana aikana ja ihana mies! Ja tosi hyvä että pääsette tutkimuksiin!
Nyytikille tsempit täältä ja toivotaan että kaikki on hyvin!!

Nyytikki, toivotaan, että kaikki on hyvin :sad001

Kyfi(numerosarja), tervetuloa joukkoomme! Vaihdathan nimimerkkisi, jotta muistamme sinut.

Nyytikki voimia sinne ja toivottavasti kaikki on hyvin. <3

Täälläkin edelleen sitä rusehtavaa ja vaalenapunaista vuotoa ja soitin aamusta neuvolaan. No eihän ne sieltä ajanvarauksesta kuulemma mitään aikoja ultraan pysty edes varaamaan. Sanoi että otat tämän päivän neuvolassa asian puheeksi ja th voi varata kuulemma sen ajan ultraan jos siihen on tarvetta. No todellakin on, koska en minä epätietoisuudessa tahdo enää olla.

Ähh, en jaksaisi odottaa kun oma neuvola vasta 13:30, sitä ennen esikoisen 2-vuotisneuvola 12:45.

Ompa kurjia uutisia :(
Halit lovepearl täältäkin!

nyytikille ja annissalle voimia, toivottavasti kaikki olis hyvin!

tervetuloa uusille!

Jännä, mä tilasin itte uä ajan, ja sieltä sanoivat että jos tulee jotain paniikkia tai huolta ni voi soittaa suoraan sinne äitipolille... O.o

Voi ei Lovepearl, olen pahoillani =( Toivottavasti Nyytikillä ja Annissalla kaikki olisi hyvin!

Tervetuloa Kyfi!

Jeflo, justme86: mä asun tällä hetkellä Pirkkalassa, mutta ei nyt kaukana Tampereesta oo.

Kamala stressiä tuottaa kun pitäisi isompaan asuntoon muuttaa. Tämä nykyinen pitäisi laittaa myyntiin ja ostaa kohtuu hintanen, hyvä kuntoinen ja hyvällä paikalla. Yksi löyty, mutta huomenna ollaan viisampia sen suhteen. Se olisi täydellinen, mutta jos siinä on jotain niin sitten pitää jatkaa etsintöjä.

Paha olo on jo alkanut helpottamaan. Aina kun syö niin silloin on paha olo. Sitten pahimmillaan tunnin päästä. Kamala nälkä koko ajan. Sitten kun ei tiiä mitä söisi. Syöminen on kamala ongelma. Tänäänkin kauppaan ja edullisesti pitäisi jotain syötävää löytää.

Eka neuvola, terkka oli ihan surkeena, kun kerroin vuodon alkaneen. Ei kuitenkaan voi sillä perusteella laittaa vielä lähetettä ultraan. Sanoi, että jos kivut pahenee ja vuoto jatkuu, niin sit voi päivystyksen kautta saada määräyksen ultraan :sad001 Sanoi kyllä, et mene suoraan pääterveysasemalle eikä omalle pikkuasemalle, niin pääset nopeammin. Kivut voimistuneet hiukan ja vuoto nyt vaaleanpunaista tai rusehtavaa... Mies ehdotti, et mentäiskö sittenkin yksityiselle varhaisultraan, kun nt-ultra on vasta kahden viikon päästä. Lisäks varasin vahingossa ajan, jolloin mies ei pääse mukaan...pyysi varaamaan uuden ajan, koska haluaa olla siellä paikalla mun kanssa. Mietitään nyt vielä tota varhaisultraa, 2 viikkoa on kyllä pitkä aika olla epätietoinen ja sit jos siellä onkin kehitys pysähtynyt tms. Tosin luulen, että se km tästä käynnistyy kohtapuolin... :sad001

Hei :) Tänään oli tosiaan se ultra jossa pikkuinen köllötteli edelleen ihan normaalisti mutta kehitys loppunut viikolla 7+5. Itku tuli sitten kun tajus että puoltoista viikkoa ollut onnellisena olevinaan raskaana :( Sain sieltä huomista aamua varten 4 tablettia jotka joudun laittamaan tuonna sisuksiin ja ottamaan kipulääkkeet samalla. Sitten klo 9 osastolle tyhjentymään. Huominen tulee olemaan tuskainen mutta sit voi keskittyä taas normaaliin elämään. Kyl tää perkele kirpas ja kovasti :(

Takaisin