laskettu aika marraskuu 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Empsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kupla, meillä on sama la ja vissiin sama sairaalakin. :3 Mä sain np-ultran jo 28.4. jota ihmettelin ku luulin et menee tosi pitkälle ja joutuu oottelee ikuisuuden. Mulla ois kans sokerirasitus eessä, pahoinvoinnin jälkeen vähän pelottaa et mitäköhän siitä tulee ku en oo pystyny mitään makeeta muutenkaan nyt juomaan.

millä viikoilla teillä muuten on ollut eka neuvolakäynti suurin piirtein? Erityisesti, kun on kysessä toinen/kolmas... raskaus? Mulla on siis eka neuvola vasta 20.4 ja sillon viikko 8+4 (laskettuna viimeisistä kuukautisista 28 päivän kierrolla)

Joku kirjoitteli tupakan lopettamisesta - en enää muista kuka, kun olen lukenut monta sivua viestejä muutaman päivän poissaoleiluni johdosta. :)

Itse pääsin helposti siihen tilanteeseen, että poltin vain yhden tai puolikkaan tupakan päivässä. Se tuntui olevan tiukassa plussaamisesta huolimatta, että piti saada ne savut ja todeta, ettei se ny niin hyvälle maistukaan. Minut pelasti pahoinvointi, jonka johdosta ei enää pystynyt polttamaan ollenkaan ja nyt on kai 3 viikkoa ihan savuttomana oltu kiitos oksetuksen. :)

Tsemppiä kovasti kaikille lopettaville, ei se aina niin helppoa ole vaikka olisi kuinka plussannut ja sitä kautta motivaation pitäisi olla kohdallaan. Piintyneet tavat ja mieliteot meitä vaan vie. Mutta jokainen kyllä pystyy, jossain kohtaa, eihän se nyt ole niin päivän päälle! Mitä isomman mörön ja pakon lopettamisesta tekee, niin sen hankalampaa se varmaan on.

Mulla eka neuvola kun viikkoja 8+1 ja toista lasta odotan. Olis ensin tarjonnu aikaa viikkoa myöhemmäksi, mutta se ei käyny mun työvuoron takia. Ilmeisesti noita neuvolakäyntejä on nyt toisella kierroksella vähemmän. Sinällään ikävää kun ei niitä käyntejä ekassakaan raskaudessa kovin tiheään ollut.

mä muistelisin et ekassa raskaudessa olisin ollut jo paljon aikasemmin, mutta voinen muistaa väärinkin. Kakkosen kohdalla oli myös varmaan suht samoilla viikoilla neuvola kuin nytkin. Odottavan aika vaan on pitkä

Höh, Lovepearl. :(

Toivotaan kovasti että jää siihen vähäiseen vuotamiseen. Itsellä ollut kanssa keskenmeno siinä 9-viikon nurkilla ja kyllä ollut jännittävää ohittaa ne päivät nyt.

:Heartblue

Ei mulla oo koskaan vuotanut mitään noiden tänne maailmaan asti päässeiden lasten raskauksissa. Mulla oli reilu viikko sitten niitä alavatsa ja alaselkäkipuja ja rintojen arkuus hävis. Oliskohan se silloin keskeytynyt. Järkyttäviä kipuja odotellessa. P.s. Mun miehellä oli tänään synttärit. Ei ehkä paras lahja :crybaby2

Lovepearl toivptaan että ei olisi sen kummempaa ja pikkuben olisi kyydissä mukana. :)

Mulla on kolmas raskaus ja eka neuvola oli 9+1 viikolla.

Lovepearl eikä! :( Toivottavasti verenvuoto loppuisi siihen ja kaikki menisi hyvin. Nuo vuodot on aina niin huolestuttavia!! :( Itselläni nyt kolmas päivä kun tuhruttelee ruskeaa vuotoa. :( Tsemppiä ja voimia kauheesti. <3

Lovepearl: Minäkin toivon kovasti, että tuo vuoto olisi täysin harmitonta ja pieni olisi vielä matkassa. Tsemppiä ja haleja kovasti! ❤

Anisssa: Toivottavasti tuo sinun tuhruttelu olisi myös täysin harmitonta. Tsemppiä! ❤

Vuotelu jatkuu, pyyhkiessä. Pikkuhousunsuojaan on tullut muutama tippa. Kipuja ei ole. Mutta kyllä tuli melko kirkasta verta äsken kun pissalla kävin. Itkuja on mahtunut tähän aamuun. Ellei ala kipuja tai vuoto runsastu ni odotan huomiseen ja soitan neuvolaan.

Kiitos Sohwia. <3 Toivotaan tosiaan, että meidän pikkuiset on edelleen mukana. <3

Lovepearl höh! :( Minuakin nämä vuodot ja epävarmuus on saanut itkemään ja jotenkin oon myös valmistunut siihen, että on voinut mennä kesken. :( Toivottavasti viimeistään huomenna selviäisi! Itselläni on huomenna varattu neuvola, mutta ajattelin myös soittaa heti aamusta ja toivoa että pääsisin myös ultraan! Voimia sinne. <3

Mulla ei oo minkäänlaisia raskausoireita enää. Toivoni oon jo menettänyt mutta ite ainakin vaadin päästä ultraan kattomaan. En ala epätietoisuudessa elämään. Tosi tyhjä olo. Toivottavasti Annissa sulla kaikki hyvin <3 Toi kirkas veri kun ei vaan oo hyvä merkki... Ja vähän ehkä selkääkin jomottelee.

Mä vuosin sillon ihan kirkasta verta siteeseen asti kakkosesta. Jokunen hyytymäkin tuli. Ja siellä se vaan tuo meidän itsepäinen prinsessa sinnitteli kyydissä <3

Voimia epätietosuuteen, se on kauheeta <3

Minä vuotelin viime raskaudessa kirkasta verta alussa useamman viikon, ihan samat kuviot nytkin. Silloin johtui siitä, kun istukka oli vielä kohdunsuulla jos oikein muistan ja terve poika syntyi. Kamalaa se stressi on, mutta ei siis automaattisesti tarkoita että asiat olis pielessä. Toivotaan että pienet kestää mukana, niin minulla kuin teillä muillakin vuotavilla ❤️ itse saan asiaan varmuuden keskiviikkona, jännittää...

Joo, kyllä tää tässä oli. Paperiin tarttui jotain palasia, jostain, kun pyyhin :crybaby2Soitin päivystykseen ja sinne pyysivät. Tuun ilmottaa sit.

Takaisin